رئیس بهداشت عمومی ، کارکنان شهر قصد دارند مسیرهای دوچرخه سواری را در خیابان یونگ شمالی قرار دهند

طرحی بحث برانگیز برای قرار دادن خطوط دوچرخه سواری در خیابان یونگ شمالی به عنوان بخشی از تغییر شکل پیاده روی Willowdale ، با تأیید درخشان رئیس بهداشت عمومی تورنتو به ساختمان شهرداری برگشته است.

گزارش دکتر آیلین دو ویلا از جمله ارزیابی های مثبت برنامه 60 میلیون دلاری “Transform Yonge” است که هفته آینده به کمیته زیرساخت و محیط زیست و احتمالاً شورای شهر ماه آینده ارائه می شود.

توصیه کارکنان شهر برای حرکت در بازسازی کنونی که هنوز تأمین نشده است ، آخرین آزمایش طرحی است که توسط جان فیلیون ، مشاور محلی تأیید شده اما در سال 2018 توسط شهردار جان توری با آن مخالفت شده است.

یونگ با کاندو ، از جنوب خیابان شپارد به شمال خیابان فینچ ، پیاده روهای فوق العاده عریض ، گذرگاه های عابر پیاده بیشتر و ایمن تر و یک مرکز میانه منظره را به دست می آورد.

بحث برانگیزترین عامل کاهش شش لاین وسایل نقلیه به چهار لاین و نصب لاین های محافظت شده دوچرخه در دو طرف نوار سه کیلومتری است.

فیلیون (بخش 18 ویلودیل) روز سه شنبه گفت که “بسیار مطمئن” است که این بار طرح تبدیل مکانی که اکنون اساساً یک بزرگراه کوچک به یک جامعه قابل پیاده روی و خوشایند برای ساکنان و بازرگانان تبدیل می شود ، چراغ سبز شورا را بدست خواهد آورد.

وی گفت: همه گیری نشان داده است که نیاز تورنتونی ها به فضای پاسیو و مسیرهای دوچرخه سواری بیش از نیاز به عبور و مرور برای عبور از مناطق مسکونی مهمتر است.

فیلیون گفت: “چرا ما می توانیم این پیاده روهای كوچك و كوچك را نگه داریم ، وقتی می توانیم حسادت هر خیابان اصلی شهر را با پیاده روهای وسیع داشته باشیم ، اتاق هایی برای پاسیو در تابستان ، لاین های دوچرخه جداگانه ، نگه داشتن دو لاین ترافیك به علاوه خطوط و خلیج های اتوبوس را بچرخانید؟ “

پیاده روها و جاده باید جایگزین شوند ، در صورت بازسازی مجدد این قسمت ، 29 تا 35 میلیون دلار هزینه می شود. مدت هاست که کارکنان حمل و نقل شهری Transform Yonge را به عنوان بهترین راه حل برای منطقه توصیه می کنند.

اما بعد از اینکه برخی از ساکنان گفتند کاهش خطوط خودرو باعث ترافیک می شود و کاهش پارکینگ در خیابان به تجار محلی آسیب می رساند ، توری از یک طرح جایگزین حمایت کرد. با پرداخت 20 میلیون دلار اضافی ، مسیرهای دوچرخه سواری در Beecroft Road نزدیك ساخته می شود و حفظ 6 خط خودرو به معنای بهبود متوسط ​​تر پیاده رو است.

توری روز سه شنبه گفت که هنوز گزارش های جدید را نخوانده است و می خواهد قبل از تصمیم گیری درباره نحوه رای گیری در شورای شهر ، با فیلیون و به طور بالقوه دی ویلا صحبت کند.

شهردار گفت: “این پروژه ای نیست که به هر شکل ، شکل یا شکلی در حدود شش سال در دست اجرا باشد ، بنابراین ما کمی وقت داریم تا نگاهی به این گزارش بیندازیم و آن را در زمینه گسترده تری بررسی کنیم.” اضافه كردن او در مورد سایر مسائل تمایل خود را برای بررسی مجدد مواضع گذشته نشان داده است.

گزارش دی ویلا می گوید Transform Yonge “اتصال بیشتر ، ترکیبی متنوع از کاربری زمین و تراکم هایی که تعامل اجتماعی را ترغیب می کند و زندگی فعال را بهتر از همه دعوت می کند” ، گزینه های دیگر از جمله طرح خط دوچرخه Beecroft.

گزارش بهداشت عمومی نتیجه گیری می کند که هر دو گزینه مزایای سلامتی نسبت به فضای خیابان فعلی دارند ، اما Transform Yonge “طراحی محکم تری ارائه می دهد که اصول مهم برای ارتقا health سلامتی ، به ویژه برای کاربران آسیب پذیر جاده را شامل می شود” ، مانند عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

ارزیابی زیست محیطی که شامل مشاوره عمومی است نیز از Transform Yonge حمایت می کند. این طرح به بهترین منظور از اهداف شهر پشتیبانی می کند ، به منظور تسهیل حرکت کارآمد در راهرو ، بهبود ایمنی برای عابران پیاده و دوچرخه سواران و ایجاد جنب و جوش بیشتر در خیابان ها.

پسوندهای Beecroft و Doris Avenue اثرات ترافیکی را کاهش می دهد در حالی که مکان های جدید پارکینگ خیابان های فرعی بیش از نقاط از دست رفته در Yonge است.

س questionsالات برجسته ای که باقی مانده شامل این است که بودجه از کجا تأمین می شود ، و اگر نگرانی های TTC ، که این مسئله را در سال 2018 به کارکنان شهرستان بازگردانده است ، رسیدگی کرده اند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

در حالی که اذعان می کنند برخی از همسایگان Willowdale آنها مخالف Transform Yonge هستند ، طرفداران محلی این طرح در یک کنفرانس خبری آنلاین که توسط Filion برگزار شده بود ، گفتند که محله عمودی پرجمعیت نیاز به تغییر دارد.

گری لام از انجمن جامعه Edithvale-Yonge گفت: “به عنوان یک شاهراه شلوغ ، خیابان Yonge تمایل به تقسیم محله ها در شرق و غرب دارد.”

“یک خیابان اصلی پر جنب و جوش تر ، جامعه ما را با مکان هایی برای اتصال و گذراندن وقت با هم متحد می کند.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider