رای دهندگان به جاش ماتلو، آنا بایلائو، اولیویا چاو برای شهردار تورنتو علاقه دارند

بر اساس نظرسنجی جدید Mainstreet Research، جاش ماتلو، عضو شورای شهر، آنا بایلائو، همکار سابق او و اولیویا چاو، نماینده سابق حزب ملی دموکراتیک خلق‌ها، گروه شلوغی را رهبری می‌کنند که امیدوارند جان توری را به عنوان شهردار تورنتو جایگزین کنند.

نظرسنجی از ۷۴۶ شهروند تورنتونی که روز جمعه منتشر شد، مارک ساندرز، رئیس پلیس سابق تورنتو را در جایگاه چهارم نشان می‌دهد.

نظرسنجی تلفنی خودکار، که چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد، دارای حاشیه خطای 3.5 درصدی است که سه امید برتر را در یک تساوی آماری قرار می دهد.

این نظرسنجی نشان داد که متلو، یک کاندیدای لیبرال ایالتی که یک بار به عنوان یک فرد مترقی شرکت می کند، با حمایت 18.1 درصد از رأی دهندگان مصمم و متمایل، پس از آن Bailão، مدافع مسکن میانه رو با 16.8 درصد و چاو، یک مترقی پیش بینی می شود که ثبت نام کند. نامزدی او در هفته آینده، با 16.2 درصد.

در فاصله بیش از دو ماه تا انتخابات دور دوم در 26 ژوئن، ساندرز، که سال گذشته ناموفق برای محافظه کاران مترقی استانی نامزد شد، با 12.6 درصد حمایت نزدیک بود.

پس از سه نفر برتر، 11 کاندیدای دیگر اعلام شده یا مورد انتظار بودند که توسط Mainstreet به پاسخ دهندگان پیشنهاد شده بودند. تا روز جمعه، 46 نامزد ثبت نام کرده بودند که پیش از پایان نامزدی در 12 مه، تعداد بیشتری پیش بینی می شد.

این نظرسنجی همچنین از پاسخ دهندگان پرسید که کدام نامزدها در موضوعات خاص قوی تر هستند.

این نشان داد که ساندرز بیشترین اعتماد را در زمینه جرم و جنایت دارد و پس از آن بایلائو، چاو و ماتلو قرار دارند. در بخش مسکن، Bailão، Chow و Matlow با حمایت برتر برابری کردند، در حالی که Matlow و Bailão بهترین امتیاز را در رسیدگی به تراکم ترافیک کسب کردند.

این نظرسنجی نشان داد وقتی نوبت به توسعه مجدد انتاریو پلیس رسید، متلو و بایلائو بیشترین اعتماد را داشتند.

نظرسنجی قبلی Mainstreet که در اوایل ماه انجام شد، بایلائو و چاو را گردن و گردن داشتند، اما از تعداد کمتری از نامزدها و امیدهای بالقوه استفاده کرد.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.