ردیاب آهنربایی خودرو

برای اطلاع از دیگر کاربرد های این ردیاب آهنربایی (ردیاب مگنتی) با ما تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم. جی پی اس آهنربایی قابل شارژ بوده و شما می توانید هر سال یک بار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. در مدآنلاین شما میتونید تنظیم کنید که دستگاه همیشه آنلاین باشه و هرلحظه موقعیتش رو براتون ارسال نصب ردیاب آهنربایی خودرو کنه. ردیابی آنلاین با استفاده از اپلیکیشن و وب انجام می شود.

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول این است که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید. این امکانات شرایط استفاده را برای موسسات حمل و نقل و اجاره خودرو راحت کرده است. همانطور که گفته شد ردیاب آهنربایی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد.

ردیاب آهنربایی قادر است تا مسیرهای پیموده شده خودرو را در جریان ۶ ماه ذخیره کرده و در موقع لزوم از آن بهره برداری کرد. از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد. GPS این ردیاب امکان ردیابی از دور را به سهولت و با کیفیت زیاد برآورده کرده است. به این معنی که می توانید صدای محیط را در لحظه بشنوید.

از این رو برای پیشگیری از سرقت خودرو و ردیابی آن در صورت سرقت از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود. محافظت از خودرو در برابر سرقت یکی از دغدغه های صاحبان خودرو می باشد. دریافت نمونه های با کیفیت این ردیاب ها با قیمت مناسب از دغدغه های خریداران می باشد. مسیریابی این ردیاب توسط گوشی های اندروید و IOS فراهم می باشد. قیمت ردیاب شارژی متنوع بوده و اصلی ترین بخش تعیین کننده آن مربوط به میزان نگهداری شارژ باطری داخلی جی پی اس آهنربایی می باشد . از ضروری ترین تجهیزات جهت محافظت و نظارت بر خودرو ردیاب خودرو می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب خودرو آهنربایی ir180 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.