ردیاب جی پی اس GPS – نگهبان سیستم

بنابراین پیشنهاد می کنیم همه جای داخل کابین و حتی صندوق عقب را هم به دقت بررسی کنید. بدون نیاز به نوشتن مکان برای دریافت آخرین به روز رسانی مکان.✓ این نقطه دقیق مکان بچه شما را مشخص می کند و کمک های ناوبری روی نقشه را فراهم می کند، بنابراین می توانید به محل خود مسیر بروید.✓ میزان شارژ باتری تلفن همراه خانواده خود را در هر مکان مشاهده کنید.✓ تمام بچه های خود را به عنوان آیکون روی نقشه ببینید که آدرس دقیق با سطح باتری برای هر یک از آنها را نشان می دهد.✓ پیگیری مکان فعلی تلفن همراه خود را.

برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره … این برنامه برای کمک به شما در پیدا کردن گوشی و بچه های خود را با شماره تلفن همراه در یک راه بسیار دقیق و سریع است. همه امکانات رایگان هستند✓ برنامه ردیاب تلفن با استفاده از هر دو ردیابی سلول و ردیابی GPS برای بهینه سازی مصرف باتری و دقت محل.✓ تلفن گمشده یا ربوده شده خود را به آسانی پیدا کنید.✓ شما می توانید سابقه موقعیت مکانی را به صورت رایگان ببینید.✓ این کار با تمام اپراتورهای شبکه تلفن همراه کار می کند.✓ هنگامی که بچه های شما از یک مکان به مکان دیگر حرکت می کنند، یک اطلاعیه فوری دریافت خواهید کرد.

قیمت GPS شخصی بسته به نوع ردیاب، برند تولید کننده ، کیفیت ساخت و امکانات و قابلیت های اون متفاوت هست، همچنین نوسانات قیمت ارز هم تاثیر بسیار زیادی در قیمت ردیاب ها دارد، هر چقدر امکانات و کیفیت ساخت ردیاب بالا باشه مسلما قیمت اون هم بالا خواهد بود، توان باطری یکی از مهمترین فاکتور های ردیاب های شخصی هست، و حتما هم توصیه میشه ردیابی تهیه بکنید که بتونه ماه ها براتون دوام شارژ داشته باشه تا مکررا نیاز به شارژ نداشته باشه. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

همه والدین از اینکه اتفاقی برای فرزند دلبندشان بیافتد همیشه ترس داشته اند. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. نسخه دوم نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت gps شخصی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.