ردیاب مگنتی (یک ماه شارژ)GM2500

ردیاب GPS مغناطیسی به طور مداوم داده های GPS و سایر اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو و عادات پرخطر راننده را منتقل می کند. با ردیاب خودرو مدل GM2500 به راحتی میتوانید کابین راننده را شنود کنید و در هر زمانی موقعیت جغرافیایی خودرو و یا هر وسلیهای نقلیهی دیگری که دارید را به صورت آنلاین رصد کنید. چرا که با وجود خلاقیت سارقان متاسفانه شاهد دزدیده شدن خودرو ها هستیم. پس باید برای پس از دزدیده شدن خودرو نیز چاره ای اندیشید. پس نیازی نیست دغدغه ای برای جدا شدن ردیاب از خودرو داشته باشید.

همیشه خرید جزء دغدغه های اصلی افراد بوده است. یکی دیگر از ویژگی های این ردیاب، حافظه داخلی 64 مگابایتی آن است. این ردیاب، در شرایط معمول، به صورت آنلاین اطلاعات را ارسال می کند و نیاز با حافظه داخلی ندارد. در این صورت، اطلاعات بر روی حافظه داخلی ذخیره میشود و پس از بازگشت به مناطق مناسب، اطلاعات کامل مسیرها بر روی پنل ردیابی، قابل دسترسی خواهد بود.

در این شرایط، ردیاب های معمولی که منبع برق آنها، باتری ماشین است، پس از چند ساعت، غیرفعال میشوند و امکان ردیابی خودرو، وجود نخواهد داشت! بدلیل اینکه محموله های ترانزیتی از کشورهای مختلفی عبور می کند تا به مقصد برسد، گاها ماه ها طول می کشد تا به دست صاحبان خود برسند، یکی از نیازهای صاحبان این محموله ها اطلاع از مکان محموله و دانستن زمان دقیق رسیدن آن به مقصد می باشد، با قرار دادن یا چسپاندن این ردیاب در محموله های ترانزیتی یا کانتینرها با توجه به باطری قوی که دارد، با جاگذاری یک سیمکارت ایرانسل یا همراه اول در درون آن ، برای ماه ها می توانید بار خود را در هر کشوری ردیابی کنید و حتی در نقاط کور و بدون سیگنال نیز به خوبی کار می کند و تا رسیدن محموله مشکلی بابت تمام شدن شارژ ندارد.

به این دلیل که سارقین حرفه ای، ردیابی که داخل خودرو سیم کشی شده را پیدا میکنند و آن را قطع می کنند. همچنین به دلیل نداشتن هیچگونه صدا و چراغ، در زیر خودرو کاملا مخفی میماند. پیشنهاد ما به شما، خرید ردیاب خودرو است! در این شرایط، ردیاب های مغناطیسی که باتری قدرتمندی دارند، میتوانند کمک بسیار زیادی به مکان یابی خودرو کنند. همانطور که گفته شد، یکی دیگر از دلایلی که این محصول توانسته خریداران زیادی را داشته باشد، قیمت مناسب یا حتی ارزان آن است!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی اتومبیل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.