رقیب استریم Tencent به نام Twitch در دید ساده پنهان می شود

Tencent Holdings Ltd. در حال ارائه خدمات پخش مستقیم مشابه Twitch Amazon.com Inc در ایالات متحده است و این امر باعث ایجاد یک نبرد نادر در رسانه های اجتماعی آمریکا می شود.

بزرگترین شرکت چین حداقل از ماه مارس بی سر و صدا یک شبکه جریان متمرکز بر تلفن همراه را از طریق یک شرکت وابسته در ایالات متحده آزمایش می کند. این سرویس جدید که ابتدا Madcat نامیده می شد و اکنون با نام تجاری Trovo Live شناخته می شود ، از لحاظ ظاهری و عملکردی کاملاً شبیه Twitch است. فراتر از نمونه کارهای Tencent به بازی های معروف مانند Fortnite و PUBG Mobile ، Trovo عناوین خیمه شب بازی مانند Grand Theft Auto و Destiny 2 را نیز مورد توجه قرار می دهد. این هفته برنامه های مفصلی را در وب سایت خود قرار داده است تا با برنامه مشارکت 30 میلیون دلاری ایالات متحده از ژوئیه ، سازندگان را فریب دهد و پاداش دهد .

Tencent بر بازی و رسانه های اجتماعی در خانه تسلط دارد و ممکن است یکی از معدود شرکت هایی باشد که منابعی برای به چالش کشیدن Twitch دارد. اما اپراتور WeChat در تلاش خود برای ایجاد کاربران آنلاین در خارج از کشور با نتایج متفاوتی روبرو شده است و Trovo در حال حاضر تنها یک سرویس جنینی است.

هنوز در تست بتا ، Trovo در خارج از انجمن بازی ها تقریباً مورد توجه قرار نگرفته است. پخش های جریانی که پرمخاطب ترین برنامه های آن است ، همزمان فقط چند ده بیننده دارد ، اگرچه کانال چت Discord آن بیش از 5000 عضو دارد. برخی از خالقین باتجربه از Twitch ، YouTube و Microsoft Corp. که به زودی از بین می رود پلت فرم Mixer را به خود جلب کرده است.

Trovo در زمینه خدمات در وب سایت خود می گوید که این شرکت وابسته به Tencent است ، بدون جزئیات بیشتر. در این سند یک آدرس تماس با آدرس دفتر مرکزی Tencent در پالو آلتو ، کالیفرنیا ذکر شده است. Tencent از اظهار نظر خودداری کرد.

Tencent در ماه های اخیر به طور فعال دارایی های جریان آنلاین خود را گسترش داده است ، 263 میلیون دلار برای خرید کنترل معادل Twitch چین Huya Inc. در ماه آوریل و این هفته به دست آوردن محتوا و فن آوری از مجاهدت لباس iFlix Ltd.

توسعه و آزمایش Trovo در حالی تحت نظارت قرار گرفته است که در زمان افزایش نظارت بر مالکیت چینی ها بر رسانه های اجتماعی در Rival ByteDance Ltd. ایالات متحده موضوع نگرانی های سناتور آمریکایی مارکو روبیو در مورد سیستم عامل هایی مانند اشتراک ویدیو TikTok بوده است. خدمات “به عنوان ابزاری توسط حزب کمونیست چین برای گسترش سانسور استبدادی خود استفاده می شود.” Zynn – یک برنامه اشتراک ویدیو از طرف Kencishou با پشتیبانی Tencent که اخیراً بارگیری در بارگیری در ایالات متحده را افزایش داده است – همچنین در مورد اتصال چینی خود مبهم است.

سیاست حفظ حریم خصوصی Trovo خاطر نشان می کند که سرورهای آن در هنگ کنگ ، سنگاپور و ایالات متحده مستقر هستند ، اما تیم های پشتیبانی و مهندسی آن ، که به اطلاعات کاربر دسترسی خواهند داشت ، در “دفاتر در سراسر جهان” واقع شده اند که شامل سرزمین اصلی چین است.

مانند Twitch ، Trovo دارای یک نمایش چرخ فلک از کانال های زنده ، ستون های فرعی برای گپ با دیگر بینندگان و توصیه های کانال است که محبوب ترین سازندگان فعال را برجسته می کند. همچنین دارای اشتراک و جوایز پولی است که به بینندگان امکان پخش جریانی مورد علاقه خود را می دهد. شباهت دیگر Twitch ، برنامه مشارکتی طبقه بندی شده است که برای تشویق بازیکنان به عضویت و بشارت خدمات طراحی شده است.

ورود قریب الوقوع تروو در لحظه تحول در صحنه پخش بازی های ایالات متحده اتفاق می افتد. مایکروسافت این هفته اعلام کرد که پلتفرم Mixer خود را بسته است ، که تابستان گذشته در یک اقدام گران قیمت اما در نهایت بی ثمر ، استریمر مشهور نینجا را از Twitch دور کرده بود. خود Twitch با یکسری ادعاها در مورد چشم بستن بر آزار و اذیت جنسی و سو abuse استفاده توسط برخی از کاربران محبوب خود ، متزلزل شده است. سرویس متعلق به آمازون گفته است که حساب های متخلف را بررسی و به حالت تعلیق در می آورد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…