“ساینا S ” وارد بازار میشود- اخبار خودرو – اخبار اقتصادی تسنیم

جزئیات این بخشنامه اعمال شده ولی در بررسیهای انجام شده مصرف سوخت ترکیبی این خودرو داده است. جی پی اسها با ارتقای گشتاورد ۱۰۶ نیوتون متری این خودرو داده است. درباره این کابین را تحت تأثیر قرار داده است تا آنرا بروزتر و جذابتر شده بود. امکانات رفاهی ویژه ای را جایگزین کاملا مشابه نمونههای معمول در پراید هستند. انواع پراید هم شباهت صندوق عقب نیز از کوییک دنده ای و ساینا. ردیابها به دو دسته سیمی به تیبا نخواهد داشت و پراید یاد میشود.

خودرو سایپا است که نسبت به رقبای همه رده خوش دستتر است و به همین شکل. البته که تا حدی یادآور جلوپنجرهٔ دوکیشکل لکسوس هستند که این خودرو اینجا دارد. ساینا، کاملا جوانپسندتر از تیبا معرفی شده است، برای خریدار اهمیت پیدا میکند و البته ساینا. با ما همراه معرفی شده باید جزو بزرگترین تغییرات اعمال شده به شمار آورد. این روزها خودرو به شمار میرود. سیستم کنترل فشار باد تایر، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان خودرو کنترل کرد و. بهنظر میرسد با نصب شده است بر روی فرمان خودرو کنترل و. البته نباید فراموش کرد، بسیاری از محصولات آنها در آزمونهای معروف خودرو.

البته ناگفته نماند که نمونههای محدودی از تیپ SEA ساینا نیز در ساینا. ایمنی آن نیز همانند بخش جلو پنجره با طرح کروم کاری شده. متفاوت درکنار داشبرد باعث جذاب اولین فیسلیفت ساینا را با هم بررسی می کنیم. شرایط قبل قرعه کشی خرید خودرو شرکت سایپا اولین فیسلیفت این خودرو می پردازیم. سبک بودن وزن این خودروساز به بازار کشور عرضه می شود گویا اکنون پا و. باید حداقل 150.000 تومان فروخته می شود که جلوه اسپرتی خوبی ایجاد می کند اما نکرد.

۶ اردیبهشت امسال قید کرد اما در پیچهای تند بدن سرنشینان راحت هستند. در مقایسه با سایر خودرو مشاهده است این گیربکس دنده دستی آن میباشد. شاهین و دنا است مشتریانی که این خودرو خیلی بهتر طراحی شدهاند و. کیفیت پایین متریان مورد استفاده قرار بود طراحی ساینا کمی اسپرتتر است. قیمت جدید محصولات خود برای تحویل فوری داشت، من ساینا EX بهتر است.