سر بالا! گودال درخت خیابان Yonge کاملاً مناسب قرار گرفته است تا بتواند یک عابر پیاده را به دام بیندازد

یک سوراخ شکاف دار در وسط پیاده رو خیابان یونگ منتظر کمین کردن شخصی است که بینی اش را در تلفن خود فرو برده است.

این حدس خوبی در مورد آنچه ممکن است برای عابری پیاده رخ دهد که اتفاقاً شیفته دستگاه آنها می شود هنگام نزدیک شدن به یک گودال درخت باز در ضلع شرقی Yonge ، حدود یک بلوک در شمال خیابان Eglinton است.

این شهر تلاش زیادی برای کاشت درختان در بتن می کند ، نه دقیقاً زمینی که برای رشد مناسب است. از چاله های باز برای تأمین اکسیژن و رطوبت بیشتر ریشه استفاده می شود و در صورت پر شدن توسط درخت ، سخت می توان از آن چشم پوشی کرد.

درختان خیابانی که موفق به رشد نمی شوند – و این اتفاق اغلب می افتد – در نهایت باید از بین بروند. کار مطمئن این است که سوراخ را پر کنید تا احتمال اینکه کسی از آن عبور کند کمتر باشد.

اما این اتفاق در اینجا رخ نداد. برنارد کاتز ، که در منطقه میانه شهر برای من چیزهایی را نگاه می کند ، یادداشتی را برای من ارسال کرد که شامل عکس هایی از گودال روباز بود ، و یک دکل نارنجی لاغر در آن داشت تا مردم را از اینجا دور کند.

کاتز گفت: “همانطور که می بینید ، این درخت احتمالاً یکبار یک درخت علف هرز بود.” “این درخت راه بسیاری از درختان خیابان کاشته شده در شهر را طی کرده است ، اما سوراخ باقی مانده است.

“اخیراً ، اینک ، یک چوب” روشن به رنگ نارنجی به جای یک درخت جدید ظاهر شد ، و با افتخار در جای خود ایستاده است. با این حال ، نفس 80 ساله ام را برای ظهور یک درخت واقعی تحمل نمی کنم ، حتی اگر زمان کاشت درخت به ما نزدیک است. “

وی خاطرنشان کرد که یک گودال درخت دیگر در جنوب گودال خالی نیز بدون درخت خاتمه یافت اما برای به حداقل رساندن خطر از آسفالت پر شده بود ، افزود: “این ثابت می کند که شهر می داند چه کاری انجام دهد – گاهی.”

من در یک روز بارانی به آنجا رفتم و متوجه شدم که ستون لاغر مدتهاست دیگر از بین رفته است. عابران پیاده به راحتی آسانسور پای در اطراف سوراخ می چرخیدند ، اما این فکر برای من پیش آمد که شخصی دقیقاً در زمان نامناسب یک پیام متنی را تایپ کند.

وضعیت: در یادداشتی از سخنگوی پارک ها ، جنگلداری و تفریحی آمده است: “موانع ایمنی (سه شنبه) برای مقابله با خطر قطع نصب می شود و برنامه ریزی شده است که کاشت درخت در این هفته به اتمام برسد ، هوا و اجازه دسترسی. اگرچه در ماه مارس در این سایتها نقشه بردارها تعیین شده و شهر برای یافتن درختكاری از مناطق زیرزمینی استفاده كرده است ، اما نه حذف درختان و نه قرار دادن سیمان توسط جنگلداری شهری آغاز نشده است. این شهر محل استقرار تاسیسات را در سپتامبر دریافت کرد که قبل از شروع حفاری لازم بود. “

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید