شمشیربازی منطقه حفاظت از درخت به سمت عابر پیاده حرکت می کند ، و او را با “کبودی های خونین” مواجه می کند

هنگامی که شمشیربازی به منظور محافظت از درختان منجر به ارسال یک عابر پیاده به زانوها می شود ، قانون بازگشت کمتری شروع شده است.

درختان ارزش نگهداری دارند ، مخصوصاً در شهری که ساخت و سازها همه چیز را از بین می برد. تورنتو قوانینی کاملاً مشخص دارد که خواستار ایجاد مناطق حفاظت از درخت در هرجای درختان در نزدیکی هر نوع ساخت و ساز است.

آنها احتیاج به ساخت قابهایی در اطراف درختان دارند که سپس با حصارکشی پوشانده شده است که باعث می شود افراد و وسایل مهاجم از آن دور نشوند ، در حالی که یک بافر لازم ایجاد می کند.

اما وقتی موانع از بین می روند و نرده کشی در پیاده رو فرو می ریزد ، این مسئله می تواند مسئله بزرگی برای افرادی باشد که ممکن است عجله داشته باشند و اتفاقاً از این مشکل چشم پوشی می کنند.

مرسل صمدوف با ارسال ایمیل از طریق ایمیل گفت: “امروز صبح در حصار پیاده رو در ضلع شمالی جاده اِلزمیر ، درست در شرق مسیر نظامی ، نزدیک دانشگاه دانشگاه تورنتو در اسکاربورو قرار گرفت.”

“من می خواستم اتوبوسم را بگیرم و زمین خوردم. با چند کبودی خونین ، دقایقی با تأخیر کار کردم.

“روز حادثه ، (شمشیربازی) بیش از نیمی از پیاده رو را پوشانده بود. و از آنجایی که من برای گرفتن اتوبوس خود می دویدم ، این نرمترین لمس تاچ من نبود. “

صمدوف گفت که او به دنبال یافتن “حصارهای اطراف درختان تورنتو” و یافتن ستونی است که من درباره مناطق حفاظت از درخت نوشتم و شامل عکسی بود که تقریباً همان وضعیت را ثبت کرده بود.

“حصار با افتخار نه تنها از درختان بلکه از پیاده روها نیز محافظت می کند. نه قهرمانی که به آن نیاز داریم بلکه قهرمانی است که به دست می آوریم. “

من به آنجا رفتم و یک سری مناطق حفاظت از درخت را در امتداد بلوار کنار یک سایت بزرگ ساختمانی پیدا کردم. حصار پلاستیکی در چندین نقطه از قاب ها جدا شده بود و در حال پیاده روی روی پیاده رو بود.

بدتر از آن ، سایر قسمت های شمشیربازی اصلاح شده بود و لبه های پلاستیکی تراش دار را از پیاده رو آویزان کرده بود ، جایی که آنها می توانستند بازو یا پای یک رهگذر را بشکنند.

من قبلا نیز در مورد آسیب های ناشی از آن مشکل نوشتم.

وضعیت: من از شهر خواسته ام کسی را به محل ساخت و ساز مسئول مناطق حفاظت کننده بفرستد و آنها را متقاعد کند که نرده ها را دوباره وصل کنند تا تهدیدی برای عابران پیاده نباشد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید