شهردار توری بایدن را به وی تبریک می گوید ، و در مورد چگونگی مدیریت یک شخصیت قطبی و جنجالی در دفتر سیاسی صحبت می کند

جان توري ، شهردار تورنتو ، كه تجربه تصدي سمت خود را از سوي يك سياستمدار جنجالي و قطبي دارد ، شك دارد كه جو بايدن ، رئيس جمهور منتخب آمريكا ، به هيچ گونه توصيه از طرف وي نياز دارد.

اما در یک مصاحبه روز جمعه ، در حالی که آرا قبل از اینکه بایدن روز شنبه برنده رئیس جمهور دونالد ترامپ اعلام شود ، در حال افزایش بود ، توری ، جانشین راب فورد در سال 2014 ، در مورد چگونگی بازگرداندن وضعیت عادی پس از یک طوفان سیاسی فکر کرد.

توری گفت: “من فکر می کنم شما باید یک آرامش خاص و یک طبیعت اطمینان بخش را برای مردم به ارمغان بیاورید” و به شما نشان می دهد که با همه طرفها کار خواهید کرد و تا آنجا که ممکن است شفاف باشید.

شهردار ، که در سپتامبر 2017 هنگامی که معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده از تورنتو برای بازیهای Invictus بازدید کرد با بایدن گفتگو کرد ، گفت رئیس جمهور منتخب “من را به عنوان شخصی که آرام می ماند و ادامه می دهد ، اعتصاب می کند و متوجه خواهد شد که باید اعتماد مردم را به شغل جلب کنید. “

راب فورد پس از یک رسوایی پر از رسوایی که شامل استفاده از کراک کوکائین و معاشرت با اعضای باند بود ، دوره توانبخشی خود را به پایان رساند. اما محافظه کار مبارز پس از تشخیص سرطان که منجر به مرگ وی در سال 2016 شد ، پیشنهاد مجدد شهردار خود برای بازگشت به شورای شهر را عوض کرد.

توری پس از شکست برادر فورد داگ ، که اکنون نخست وزیر انتاریو است ، در رقابت شهردار 2014 ، اقدامات عمدی را انجام داد تا به تورنتونی ها ، که به دلیل عملکرد شهردار راب فورد اختلاف نظر زیادی داشتند ، اعلام کند که جنگ و پنهان کاری به پایان رسیده است.

توری پرده هایی را که قبلاً کشیده شده بود ، روی پنجره دفتر شهردار مشرف به میدان ناتان فیلیپس باز کرد تا تورنتونی ها به معنای واقعی کلمه ، ببینند که چه کاری دوست دارد.

میزبان سابق Newstalk 1010 به خبرنگاران گفت که او برای بررسی باز است و اغلب پس از وقایع س questionsال می کند. رهبر پیشین محافظه کار پیشرو انتاریو همچنین گفت که سیاست حزب را پشت سر می گذارد.

و در حالی که وی بسیاری از متحدان راست گرای فورد یا مرکزگرایان فورد را برای شورای اجرایی خود انتخاب کرد ، وی با برخی از اعضای مترقی از جمله ، در زمان شیوع بیماری ، جو کریسی ، رئیس هیئت بهداشت ، از نزدیک کار کرده است.

توری گفت که فقط حدود 5 دقیقه با بایدن گپ زده است ، اما بر اساس آن و آنچه که از آن زمان دیده است ، “او مرا به عنوان نوعی مرد که به دنبال کمک برای کمک به همه نقاط است ، به من حمله می کند.”

بیشتر اوقات ، توری برای بسیاری از مردم ، تورنتو را دوباره سیاست خسته کننده کرد. قضاوت بر اساس انتخاب مجدد و تایید صحیح وی در نظرسنجی ها در سال 2018 ، بسیاری از مردم تورنتونی با شهردار خود که در روزنامه های جهانی یا در برنامه گفتگوی جیمی کیمل ظاهر نمی شود ، خوب هستند.

روز شنبه ، پس از تأیید پیروزی بایدن ، توری به خبرنگاران گفت که انتظار دارد “رهبری آرام و قاطع” از رئیس جمهور منتخب داشته باشد.

توری گفت: “ایالات متحده نزدیکترین دوست و بزرگترین مشتری ما است ، بنابراین به نفع ماست که آنها چراغ راه دموکراسی باشند.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

در مورد ترامپ ، که روز شنبه قول داد بدون آنکه مدرکی در پی داشته باشد ، نتیجه ای تقلبی را به ادعای خود ادامه خواهد داد ، توری گفت: “من (نژادهای سیاسی) را باخته ام اما هنوز باید به روند و نتیجه آن احترام بگذارید.

“مردم هرگز اشتباه نمی کنند.”