شهر تورنتو به دنبال افزایش تعداد دستشویی های پارک است که در زمستان باز می شوند تا نگرانی های همه گیری را برطرف کنند

اگر شورای شهر طرحی راجع به همه گیری از کارمندان شهر تصویب کند ، تورنتو بیش از دو برابر تعداد معمول دستشویی های پارک را در زمستان باز خواهد کرد.

این طرح به منظور رفع نگرانی هایی است که به ویژه در افرادی که نیاز پزشکی دارند ، به دلیل ممنوعیت غذاخوری در فضای داخلی و سایر تعطیلات ، با کمبود دستشویی عمومی روبرو هستند.

همچنین ، انتظار می رود پارک ها بیشتر مورد استفاده در زمستان قرار بگیرند ، زیرا مقامات بهداشت عمومی مردم را ترغیب می کنند که در خارج از کشور ، جایی که COVID-19 به راحتی در محیط داخلی گسترش نمی یابد ، روی سلامتی خود کار کنند.

این کمبود در حال شدت گرفتن بود ، زیرا بیشتر 187 دستشویی پارک شهر در آخر هفته شکرگذاری بسته می شوند. آنها زمستانی نیستند ، در صورت استفاده در سیستم خنک کننده و سیستم های الکتریکی ، در خنک ترین ماه ها آسیب می بینند.

طرح کارکنان شهر که روز جمعه منتشر شد ، پیشنهاد می کند 28 مورد از دستشویی ها را به روز کرده و 51 توالت فرنگی قابل حمل را در “مکانهای پرمصرف که فعالیت های زمستانی در آنها اتفاق می افتد” نصب کند.

در کل ، این طرح باعث افزایش تعداد دستشویی های پارک زمستانی تورنتو از 64 به 143 دستشویی می شود.

سرویس بهداشتی نیز با شروع فصل در اواخر ماه نوامبر ، بسته به آب و هوا ، در 47 پارکینگ در دسترس خواهد بود.

کارکنان شهر می گویند هزینه 2020 می تواند در بودجه امسال جذب شود.

دستشویی های عمومی زمستانی نیز در مراکز تفریحی جامعه ، کتابخانه ها و ساختمان های متعلق به شهر موجود است. کارکنان شهر در حال تهیه لیست و نقشه آنلاین تمام سرویس های بهداشتی عمومی هستند.

یک سوال باقیمانده این است که همه گیری چگونه بر برنامه های تفریحی شهر که اهمیت دستشویی را از اهمیت بیشتری برخوردار است ، تأثیر می گذارد. برنامه های تفریحی اصلاح شده و کوچک از زمان تعطیلی اولیه در مارس گذشته ارائه شده است.

کارکنان شهر می گویند که “روزهای آینده” از برنامه های تفریحی زمستانی رونمایی خواهد شد.

در بیانیه ای ، شهردار جان توری از طرح کارکنان شهر به عنوان “یک مزیت بزرگ” برای ساکنان استقبال کرد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

توری گفت: “ما می دانیم كه افزایش استفاده از پارک در طی بیماری همه گیر COVID ادامه خواهد داشت و ضروری است كه شهر خدماتی را ارائه دهد كه از این تغییرات رفتاری حمایت كند.”

این طرح به جلسه شورای شهر در تاریخ 25 ، 26 نوامبر می رسد.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

آیا شهر باید در طول زمستان حمام عمومی خود را باز نگه دارد؟

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.