طبق نظرسنجی ، یک سوم مارک ها تصمیم دارند هزینه های شبکه های اجتماعی را متوقف کنند

طبق یک نظرسنجی جدید ، تقریباً از هر سه مارک برتر ، یک نفر به دلیل سیاست های گفتار نفرت ، هزینه تبلیغات با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook Inc. ، Twitter Inc. و Alphabet Inc را متوقف می کند.

بر اساس نظرسنجی فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان ، در میان مارک های اصلی ، پنج درصد گفتند که قبلاً از چنین سیستم عامل هایی پول پس انداز کرده اند و 26 درصد دیگر گفته اند که احتمالاً این کار را می کنند. گروه لابی صنعت می گوید که 90 درصد هزینه های بازاریابی جهانی یا حدود 900 میلیارد دلار آمریکا در سال را تشکیل می دهد. حدود 40 درصد شرکتها بلاتکلیف هستند.

فیس بوک مورد انتقاد ویژه سازمان هایی مانند لیگ ضد افترا قرار گرفته است ، که می گویند این اقدامات کافی برای مهار سخنان نفرت انگیز را انجام نمی دهد. لیستی در حال رشد از مارک های درجه یک ، از شرکت استارباکس گرفته تا شرکت پپسیکو گفته است که آنها هزینه های خود را برای این سیستم عامل متوقف می کنند ، که باعث شد سهام فیس بوک روز جمعه هشت درصد کاهش یابد. هنوز هم ، فیس بوک از شورش تراشه های آبی عایق بندی شده است زیرا بیشتر فروش آگهی های آن از طریق مشاغل کوچک و متوسط ​​انجام می شود.