عدم وجود تابلو منجر به برخوردهای آزمایشی رانندگان در ورودی ورودی کانکس می شود

بدون هیچ علامتی برای آگاهی دادن به رانندگان در مورد خط مورد استفاده در Skymark Drive ، بوق زدن بسیار زیاد است.

وضعیت در تقاطع T Skymark و خیابان Finch ، نزدیک جاده Don Mills ، منحصر به فرد است و برخی از رانندگان را وادار می کند که بفهمند چرا دیگران از مسیر خود دور نمی شوند.

Skymark ، خیابان کوچکی که از ضلع شرقی Don Mills به Finch منتهی می شود ، در اطراف مرکز خرید Skymark Place منحنی می گیرد ، که میزان زیادی از بازدیدکنندگان را به این مکان اضافه می کند.

وقتی رانندگان به انتهای جنوبی Skymark می رسند ، جایی که با Finch دیدار می کند ، پیچیده تر می شود. برای وسایل نقلیه که از سمت Finch به سمت شرق حرکت می کنند ، یک خط گردش چپ وجود دارد و برای وسایل نقلیه که به سمت راست با Finch به سمت راست می چرخند ، یک خط حاشیه قرار دارد.

اما در اینجا چین و چروک وجود دارد: در ضلع جنوبی تقاطع T ، ساختمان بزرگ کاندوم Skymark (تعداد زیادی Skymark در این ساختمان) وجود دارد که دارای یک ورودی / خروجی درست در خیابان از Skymark Drive است.

ساکنان کاندو که در Skymark Drive سوار وسایل نقلیه خود هستند برای عبور از Finch و رسیدن به ساختمان خود باید از خط راست استفاده کنند. رانندگانی که می خواهند برای رفتن به غرب با Finch به سمت راست بپیچند ، این را درک نمی کنند ، بی تاب می شوند و روی بوق می خوابند زیرا آنها را بالا نگه داشته اند.

من دو شکایت در مورد آن از ساکنان Skymark دریافت کردم ، از جمله یک مورد از بتی موزس ، نایب رئیس شرکت condo ، که می گوید باید علامتی وجود داشته باشد که نشان دهد وسایل نقلیه در خط راست می توانند مستقیم عبور کنند یا به سمت راست بپیچند.

وی گفت: “چندین اتفاق ناگوار رخ داده است زیرا رانندگان از هر مسیری که می خواهند برای ورود به Skymark استفاده می کنند ، به دلیل اینکه هیچ نشانه ای وجود ندارد” ، وی افزود که رانندگانی که به داخل کانکس ها می روند باید بتوانند از لاین استفاده شده برای پیچ های چپ استفاده کنند .

روت آلتمن از طریق ایمیل ارسال کرد و گفت هنگامی که در خط راست منتظر می ماند تا به مسیر ورودی کانکسها دسترسی پیدا کند “من خوشحال می شوم که قرمز را روشن کنم.

آلتمن ، كه همچنین خواستار علامت گذاری بالای سر (كه به وضوح قابل مشاهده است) گفت: “اتومبیل های موجود در خط چپ (گردش) تصور می كنند كه باید مستقیم هم بروند و امروز با یكی از آنها تبادل ناخوشایندی داشتم.”

در حال حاضر ، یک پیکان چرخش به سمت چپ که روی باند داخلی کشیده شده است ، تنها راهنمایی است که رانندگان در مورد اینکه کجا باید بروند ، دریافت می کنند ، که بوق زدن و خیرگی بین رانندگان را توضیح می دهد.

وضعیت: آلن پینکرتون ، مسئول علائم و نشانه های راهنمایی رانندگی ، از طریق ایمیل من را برای یکی از کارمندان کپی کرد و به وی دستور داد “خطوط مخروطی” را به جاده بکشاند ، برای روشن تر کردن مسیر چرخش سمت چپ ، و کاهش سردرگمی رانندگان با استفاده از آن برای عبور تقاطع برای رسیدن به کانکس ها.

“جک ، با معرفی مخروطی ، باند چرخش سمت چپ را به وضوح مشخص می کند ، و سپس به طور پیش فرض لبه حاشیه برای چرخش های راست و راست است. متأسفانه ، هیچ یک از علائم و نشانه های روسازی نمی تواند بر انگیختگی راننده ای که در اتومبیل دیگری منتظر است تا از تقاطع ادامه دهد ، رسیدگی کند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“پیشنهاد قرار دادن یک تابلو برای نشان دادن لبه حاشیه مخصوص عبور از راست و راست مناسب نیست ، زیرا حرکت از طریق یک مسیر خصوصی انجام می شود. تابلوها ممکن است در واقع به یک راننده پیشنهاد کنند که آنها می توانند از طریق یک جاده عمومی مداوم ادامه پیدا کنند و منجر به ترافیک غیرضروری به املاک خصوصی شوند. “

من یادداشت پینکرتون را به موسی منتقل کردم ، که از این اصلاح خوشحال نبود و علائم روشن را ترجیح می داد.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید