علامت توقف مخفی باعث می شود رانندگان در این تقاطع در حال دمیدن باشند

تابلوهای ایست باید دیده شوند – و از آنها اطاعت شود – مگر اینکه به قدری مبهم باشند که رانندگان ناخواسته آنها را نادیده بگیرند.

هیچ کمبودی در علائم در خیابان‌های شهر وجود ندارد، خواه پلتفرم‌هایی برای تبلیغات باشند، اطلاعات مفیدی را ارائه دهند یا به رانندگان راهنمایی کنند که چه کاری باید انجام دهند یا نباید انجام دهند.

یک سلسله مراتب وجود دارد، و در بالای ترتیب نوک زدن تابلوهایی قرار دارد که اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای حفظ نظم و ایمنی ترافیک را منتقل می کند.

هیچ علامت راهنمایی و رانندگی ضروری تر از یک تابلوی ایست قدیمی نیست. بدون آنها، هیچ کس نمی ایستد مگر اینکه فکر کند با ماشین دیگری یا شاید یک نفر برخورد می کند.

حتی آنها مرتباً نادیده گرفته می شوند. چند بار دیده اید که یک بشکه راننده تا علامت ایست و قبل از عبور از یک تقاطع به سختی ترمزها را لمس کرده باشد؟

اگر رانندگان می توانند به وضوح علامت ایست را ببینند، هیچ بهانه ای برای توقف حرکتی یا صرفاً نادیده گرفتن آن وجود ندارد. اما همیشه اینطور نیست.

من هفته گذشته در خیابان هورون به سمت جنوب رانندگی می کردم، به تقاطع خیابان برنارد، در مرکز شهر نزدیک می شدم. به نظر می رسید هیچ علامت ایست برای ترافیک در هورون وجود ندارد و من می توانستم مستقیماً از آنجا عبور کنم، در حالی که رانندگان در برنارد باید توقف می کردند.

اما حس خوبی نداشت درست زمانی که به تقاطع رسیدم، نگاهی اجمالی به رنگ قرمز بین برگ های شاخه درخت بزرگی در مقابل یک تیر برق در گوشه شمال غربی دیدم.

ترمز را برای هر اتفاقی زدم، حتی با وجود اینکه هیچ ترافیکی روی برنارد وجود نداشت، و وقتی حروف سفیدی را روی لکه قرمزی که بین برگ‌ها دیده بودم دیدم، پاداش گرفتم.

به اندازه کافی، یک علامت ایست روی تیرک وجود داشت.

اواخر بعدازظهر بود، با پایین آمدن خورشید در غرب، سایه‌های بلندی در سراسر خیابان ایجاد می‌کرد و دیدن آن را سخت‌تر می‌کرد.

عقب کشیدم و بیرون آمدم تا عکس بگیرم. یک دقیقه بیشتر نگذشته بود که راننده ای به سمت جنوب در هورون آمد و مستقیماً از تقاطع عبور کرد، بدون شک چون علامت توقف دیده نمی شد.

در این زمان از سال، با توجه به اینکه فضای سبز حدوداً چهار ماه تا رشد دارد، مطمئناً این تنها علامت راهنمایی و رانندگی نیست که توسط برگ‌ها و شاخه‌ها پوشیده شده است. رانندگان باید هنگام نزدیک شدن به تقاطعی که علامت ایست وجود ندارد محتاط باشند.

وضعیت: من یک یادداشت به شهر فرستادم و در عرض 24 ساعت از مایک حجماسی در بخش ارتباطات پاسخ گرفتم، همراه با عکسی که نشان می‌داد شعبه قطع شده است تا علامت ایست را برای رانندگان نشان دهد.

حاجماسی گفت: «با تأیید اینکه خدمه شهری شاخه‌های درختی را که در حال پوشاندن تابلوی توقف بود، کوتاه کرده‌اند. یا در برنامه تلفن همراه 311 Toronto.”

یادآوری خوب اما شهر باید به کارکنان خود یادآوری کند که مراقب مشکلاتی مانند علائم توقف مخفی باشند و فوراً آنها را گزارش دهند.

تصحیح – 19 اوت 2022: مایک حاجماسی مشاور ارتباطات شهر تورنتو است. نسخه قبلی این فایل نام خانوادگی او را اشتباه نوشت.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.