عوارض قهوه لاته گانودرما

خواص قهوه گانودرما چیست؟

تاکنون هیچ دانشمندی برای اثبات خواص قهوه گانودرما آزمایشی انجام نداده است. اما برخی تحقیقات اولیه نشان می دهد که این قهوه فوایدی نیز دارد. به عنوان مثال، در سال 2016، انتشار مقاله ای با بررسی 5 مطالعه در مورد گانودرما نشان داد که می توان از آن به عنوان جایگزینی برای درمان های معمولی استفاده کرد. زیرا توانایی زیادی در افزایش پاسخ تومور و تقویت سیستم ایمنی دارد. با این حال، این مطالعه که در ژورنال بنیاد کاکرین منتشر شد، شواهد کافی برای حمایت از ادعای خود پیدا نکرد و نتوانست قارچ را به عنوان یک درمان سرطان شناسایی کند

 

به طور کلی تحقیقات نشان می دهد که فواید قهوه گانودرما برای بدن شامل عوامل متعددی است. مطالعه ای در سال 2006 به بررسی خواص قهوه گانودرما در پیشگیری از بیماری های مزمن (مانند بیماری پارکینسون و دیابت) پرداخت. البته ناگفته نماند که نوشیدن قهوه اثرات دیگری مانند فشار خون (عامل اصلی بیماری قلبی) دارد.

اگرچه تصور می‌شود گانودرما به درمان فشار خون بالا و مشکلات قلبی کمک می‌کند، اما یک بررسی در سال 2015 که در مجله Cochrane منتشر شد، هیچ مدرکی مبنی بر موثر بودن گانودرما در درمان عوامل خطر قلبی عروقی پیدا نکرد. افراد مبتلا به دیابت نوع 2

عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز چیست؟

اطلاعات کمی در مورد اثرات مضر این ماده وجود دارد. اما خطرات عوارض جانبی مانند خشکی بینی و گلو و حالت تهوع در هنگام مصرف وجود دارد. اگر علاقه مند به امتحان قهوه گانودرما هستید، به خصوص اگر از داروهای فشار خون، رقیق کننده های خون، داروهای ضد پلاکت یا درمان سرطان استفاده می کنید، حتماً با پزشک خود در مورد عوارض جانبی قهوه گانودرما صحبت کنید.

 

عوارض قهوه لاته گانودرما که سایت آریوکالا به آن اشاره کرده است

به یاد داشته باشید که کافئین بیش از حد باعث افزایش ضربان قلب و الگوی خواب می شود. همچنین معده را تحریک می کند و باعث برخی اختلالات روانی مانند اضطراب می شود. گزارش های زیادی مبنی بر ابتلای افراد به هپاتیت پس از مصرف محصولات گاندرما وجود دارد. یکی از این محصولات گاندرما و عصاره بادام است. یکی دیگر از محصولاتی که باعث هپاتیت می شود پودر گاندرما یا لینگزی است. این پودر همچنین باعث هپاتیت خطرناک و کشنده می شود.

 

چرا مردم ازکافه لاته گانودرما لذت می برند؟

طرفداران قهوه گانودرما ادعا می کنند که نوشیدن این قهوه ایمنی را تقویت می کند، به کاهش وزن کمک می کند، خستگی را از بین می برد، حافظه را بهبود می بخشد، انرژی و استقامت را افزایش می دهد، کلسترول را کاهش می دهد، التهاب و استرس را کاهش می دهد، روند پیری را معکوس می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین منبع غنی آنتی اکسیدان است.