فیس بوک ، تمام پست های مربوط به رأی دادن ، نه فقط ترامپ را برچسب گذاری می کند

Facebook Inc. برچسب زدن به تمام پست هایی که شامل اطلاعات مربوط به رأی دادن است با پیوندی که کاربران را به گرفتن حقایق از مرکز رأی گیری جدید این شرکت تشویق می کند ، آغاز می کند و منع تبلیغات خود را برای سخنان نفرت انگیز گسترش می دهد.

سیاست جدید رای گیری که روز جمعه توسط مدیر اجرایی مارک زاکربرگ اعلام شد به این معنی است که فیس بوک پست های آینده دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده و همه افراد دیگر را در مورد برگه های رای گیری از طریق پست یا سایر موارد مربوط به رای گیری ، بدون در نظر گرفتن اینکه حاوی اطلاعات گمراه کننده است ، برچسب گذاری می کند. فیس بوک کاربران را به مرکز اطلاعات رأی دهی هدایت می کند و هدف آن ارائه حقایق از مقامات ایالتی است. همچنین کاربران می توانند برای رای گیری با استفاده از این مرکز ثبت نام کنند. فیس بوک هدف خود را برای کمک به ثبت نام چهار میلیون رای دهنده قبل از انتخابات 2020 آمریکا در ماه نوامبر تعیین کرده است.

زاکربرگ گفت: “هیچ سیاستی در هیچ سیاستی که امروز در اینجا اعلام می کنم وجود ندارد.”

این شبکه اجتماعی در هفته های اخیر به دلیل اجازه دادن به اطلاعات رأی دادن نادرست یا گمراه کننده مورد انتقاد قرار گرفته است ، از جمله پست هایی از ترامپ در مورد آراots نامه های پستی که Twitter Inc. آنها را بعنوان نادرست پرچم گذاری کرد زاکربرگ بارها و بارها گفته است که نمی خواهد پست های مقامات منتخب را حذف کند ، اما ترجیح می دهد کاربران در مورد مطالب تصمیم گیری کنند.

تعدادی از گروه های حقوق مدنی ، از جمله NAACP و لیگ ضد افترا ، در میان کسانی که از سابقه فیس بوک در مورد مجاز به ارسال پست هایی که به گفته آنها سرکوب رای دهندگان را تشویق می کند ، ناراضی هستند. این گروه ها تحریم تبلیغات فیس بوک را برای ماه ژوئیه ترتیب داده اند و تعدادی از مارک های معروف مصرف کننده در آن شرکت می کنند ، از جمله شرکت تجهیزات دنده در فضای باز Patagonia ، Verizon Communications Inc. و Unilever.

فیس بوک اکنون تبلیغاتی را که هر کسی را از یک نژاد ، قومیت ، هویت جنسیتی یا گرایش جنسی خاص نشان می دهد ، ممنوع می کند. این شرکت این سیاست ها را برای محافظت بهتر از مهاجران ، پناهندگان و پناهجویان در برابر تبلیغاتی که می گوید این گروه از افراد فرومایه هستند ، گسترش خواهد داد.

این شرکت همچنین اگر از منبع خبری مانند رئیس جمهور ناشی شود ، پست هایی را که حتی اگر آنها سیاست ها را نقض می کنند ، نگه می دارد ، برچسب گذاری می کند. “ما به مردم اجازه خواهیم داد که این محتوا را برای محکوم کردن آن به اشتراک بگذارند ، درست مثل آنچه که با سایر مطالب مشکل دار انجام می دهیم ، زیرا این بخش مهمی از نحوه بحث درباره آنچه در جامعه ما قابل قبول است است – اما یک دستورالعمل اضافه خواهیم کرد تا به مردم بگوییم که محتوایی که آنها به اشتراک می گذارند ممکن است سیاست های ما را نقض کند ، “زاکربرگ گفت.