قبل از اینکه شهر آنها را قطع کند ، علفهای هرز چقدر باید رشد کنند؟ رشد به اندازه درخت ، جلوه ای چوبی و ناخواسته به بلوار Lake Shore می بخشد

همه درختان را در جاده های اصلی خود دوست دارند ، اما علف های هرز به اندازه درخت چندان مطلوب نیستند.

در این زمان از سال ، فصل رشد تقریباً تمام شده است. درختان برگ می ریزند و سبزه و گیاهانی که چند هفته پیش شکوفا شده اند به خواب می روند.

برخی از علف های هرز به طرز باورنکردنی سخت و نسبت به نشانه های فصلی غیرقابل نفوذ هستند که نشان دهنده کاهش زندگی گیاهان دیگر است ، زمانی رشد می کند که به نظر می رسد زمان پژمردن و مرگ است.

زمانی که من ایمیلی از Phil Paquet در مورد علفهای هرز بزرگی که در پیاده رو در ضلع شرقی خیابان Jameson خفه می شدند ، بررسی کردم ، آنها بیشتر لرزیده و قهوه ای شده بودند. آنها کار درست را انجام دادند ، و همه اینها به تنهایی بود.

اما یک نمونه خوب از مقاومت سرسختانه علف های هرز عظیم و پر درختی است که در ضلع شمالی بلوار دریاچه ساحل ، درست در شرق خیابان یونگ قرار دارد ، بیشتر آنها هنوز سبز هستند و به نظر می رسد ممکن است در زمستان زنده بمانند.

گوئینت گیبسون برای من یادداشتی نوشت: “کمی بیشتر از یک ماه پیش با شهر تماس گرفتم و علف های هرز عظیمی را که بیش از حد رشد کرده و در جاده ها نفوذ می کنند” ، روبروی دفتر مرکزی LCBO ، در دریاچه ساحل.

“از آنجا که با آنها تماس گرفته ایم رشد بیش از حد هم اکنون به ارتفاع بزرگراه گاردینر نزدیکتر شده است. به من گفتند آنها در حال باز کردن بلیط سفارش کار هستند تا از این امر مراقبت کنند. این بسیار رشد کرده و هنوز هیچ اقدامی از سوی شهر انجام نشده است. “

من به آنجا رفتم و یک صف طولانی از علفهای هرز بوته ای پیدا کردم که بیشتر شبیه درختان هستند ، به جاده متمایل شده اند و توسط سهام محکمی که در تکه نازکی از خاک در کنار حاشیه ریشه دوانده بودند ، پشتیبانی می شوند. سرسختی آنها قابل تحسین است.

همانطور که گیبسون متذکر شد ، برخی از جاده بزرگراه گاردینر که درست بالاتر از آن قرار دارد به سمت پایین رمپ خارج از خیابان جارویس در حال رسیدن بودند. و آنها فاصله زیادی برای رفتن ندارند.

وضعیت: در نامه ای از مارک میلز ، مدیر عملیات راه شهری ، آمده است: «کارمندان در حال بررسی بوته های رشد کرده در امتداد بلوار دریاچه ساحل در خیابان جارویس هستند و قصد دارند آنها را قطع کنند. از ساكناني كه بوته ها ، درختان يا علف هايي را مشاهده مي كنند كه ممكن است مانع يا مانع عبور و مرور جاده شوند ، مي توانند با شماره 311 تماس بگيرند و براي پاسخگويي پرسنل درخواست خدمات دهند. “

اما این همان کاری است که گیبسون انجام داد و ببینید چه اتفاقی نیفتاده است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید