لبخند دیجیتال خودتو طراحی کن

البته دورههای نسبتا گران قیمتی در سراسر دنیا از جمله ایران برای آشنایی دندانپزشکان با برنامههای طراحی شده خاص برای این کار توسط شرکتهای دندانپزشکی، برگزار میشود که برخی منتقدان آن، این برنامه و این روش را یک روش پولسازی لوکس و بیاستفاده واقعی میدانند. اما برخی متخصصان اعتقاد دارند این روش هیچگاه جای چشم تیزبین و عقل توانمند یک دندانپزشک را در بررسی لبخند شما از همه زوایا و جهات نخواهد گرفت و آن را فقط یک نوع قر و فر جدید و مدرن میدانند و اصلا هم از آن استفاده نمیکنند.

در مواردی پزشک یک طرح لبخند دیجیتالی ساخته و از طریق ماکت عکاسی و مدل های دیجیتالی نتیجه نهایی را نشان خواهد طراحی لبخند دیجیتالی چیست داد. در حقیقت زمانی که طراحی دیجیتالی طرح اصلاح لبخند اتفاق می افتد، شما پیش از آغاز پروسه درمان، درخواهید یافت که پس از پایان عمل ظاهر شما چگونه تغییر پیدا خواهد کرد.

با استفاده از نرم افزار تخصصی طراحی دیجیتالی لبخند، دندانپزشک به تجزیه و تحلیل چهره بیمار خواهد پرداخت و به ساختار و نیز تناسب دندان ها، لثه ها، چهره و لبخند خواهد پرداخت. بنابراین اگر وارد مطب یک دندانپزشک شدید و او با یک دوربین عکاسی بسیار پیشرفته به استقبال شما آمد؛ تعجب نکنید. طرح لبخند های زیبا، این روزها درصدر جدول پرکارترین نوع درمان های دندانپزشکی قرار گرفته به گونه ای که روزانه شاهد انبوه طرفداران آن در صف سالن های انتظار مطب های دندانپزشکان زیبایی هستند. این روزها دوربین های عکاسی برای گرفتن عکس طرح لبخند به یکی از ابزارهای ضروری دندانرپزشکان تبدیل شده اند و زمانی که برای کاشت لمینت سرامیکی به مطب دندانپزشک مراجعه میکنید؛ احتمالاً می بینید که یک دوربین عکاسی از گردن او آویزان است.

البته در روش ارتودنسی دندانپزشک شما باید آناتومی دندان شما و نکات مربوط به اصلاح طرح لبخند در اندازه دندان های مختلف را در نظر بگیرد. همان طور که اشاره شد روش هایی مانند سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ و یا استفاده از ایمپلنت های دندانی به منظور جایگزینی فضای خالی ناشی از دندان های از دست رفته از جمله راه های بکار رفته در طراحی لبخند محسوب می شوند.