لیست جدید pbn ها

کسب و کارها برای پیشرفت باید بر روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که بایستی در این راستا انجام بدهید این می باشد که یک اسم اینترنتی عالی و دیدنی گزینش کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت کسب و عمل شما منطقی است و بایستی املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات ناآشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم دوچندان اصلی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و چندین گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب سایت بایستی از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، نخست می بایست شیوه عمل کلیدی سایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را گزینش کنید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب نمایید که چه طرحی به جهت تارنما خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وب سایت و نیز برای بهینه سازی سایت اهمیت است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در حیث می گیرد.
به همین ادله می بایست از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از تارنما شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم کنند و همچنین در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و دارای ربط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم همت به جهت ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند اضطراری است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی داده ها کاملی در مورد به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه گونه کاری که انجام می دهید به کار گیری کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک فرآورده است، می بایست تصاویری حساس کیفیت عالی برای تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها کافی در گزینه کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اساسی ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. سایت خود را اهمیت توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار به جهت وبسایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه چنانچه به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، بایستی بهترین حریف خود را در حوزه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش به کار گیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو گزاره می تواند بسیار کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، اصلی تصویب دیتاها حیاتی در وبسایت خود، در فعالیت خود توانا و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در تارنما مطمئناً یکی از مهمترین امور است، به این ترتیب می بایست برگه مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن شرکت چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه دیتاها تماس در وبسایت خویش قرار بدهید و تمام دیتاها مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه دارای تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما کسب و عمل افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی نشانی اینترنتی و کانال های اجتماعی خویش را در وبسایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، آنها باید بتوانند بر روی آن‌ها کلیک کنند، بدین ترتیب حیاتی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی موبایل های هوشمند این قابلیت را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغات اختصاری بی فایده می باشد و تارنما فارغ از راهکار معین بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحه ها متفاوت تارنما خود استفاده می کنید. به تیتر مثال: حساس ما تماس بگیرید یا اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک برای وب سایت خود، می بایست راهی برای ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در حیث بگیرید. این بدان مضمون‌ میباشد که آنچه مردمان دوست دارا هستند در وبسایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به ورقه آیتم علاقه خویش در هر برگه از وب سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را تماشا کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما می بایست اهداف خود را در وب سایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور کامل امکانات و دیتاها لازم را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما باید در آن‌ها عضو شوید و به دست آوردن و فعالیت خود را در سایت خود توسعه و گسترش دهید تا کسب و عمل خویش را توسعه و گسترش دهید. این هم در سئوی شما بسیار مفید است. عمل در کانال های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب تارنما سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.