لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

توصیه می کنم به چگونگی انتخاب محصول این فروشگاه ها نیز دقت کنید، برخی از آنها که کوچکتر هستند روی محصولات و گروه خاصی از مشتریان متمرکز شده اند و در انتخاب محصول به خوبی عمل کرده اند. لازم به ذکر است تیمچه در حال حاضر فقط دارای سایت می باشد و اپلیکیشن تیمیچه هنوز بر روی مارکت های ایرانی یا گوگل پلی ارائه نشده و دانلود نرم افزار تیمچه امکان پذیر نیست. توجه: تمامی فروشگاه های معرفی شده در زمان نوشتن این مطلب فعال بوده اند، اما در حال حاضر که این مطلب را می خوانید، ممکن است فعالیت برخی از آنها متوقف شده باشد.

در حال حاضر کلیه سفارش ها با هر مبلغی به تمامی شهرهای کشور رایگان ارسال میشود. پس از تست عینکها، هرکدام را که خواستید انتخاب و مبلغ آن را به مامور ارسال پرداخت کنید و جالبتر اینکه می توانید هیچکدام را هم انتخاب نکنید. این فروشگاه در شهر بندر عباس هست و هر سفارشی که داشته باشید از آب صید میشه و براتون ارسال میشه. مهدی سامع و ندا رستمی این فروشگاه را به دلیل چالش هایی که در خرید لنز و عینک با آن ها مواجه شده بودند راه اندازی کرده و تصمیم به رفع یک خلع واقعی در بازار گرفتند.

در تیمچه سبدهایتان را با هرچیزی که در فکرش بودید، پر میکنیم. ورود به صفحه چونک در کشینه کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. سفارش ادای، یک فروشگاه آنلاین ملزومات مورد نیاز سازمان ها و ادارات است. اهالی این فروشگاه معتقدند که هر کارگاه صنایع دستی محل اشتغال یک خانواده ایرانی است و ما در قبال این خانواده ها مسئولیت اجتماعی داریم و تلاش می کنیم که چونک بستر مناسبی برای عرضه آثار هنرمندان ایرانی باشد. در این مطلب ۳۹ فروشگاه اینترنتی ایرانی را فهرست کرده ام و تلاش کردم که بیشتر به فروشگاه های کوچکتر و کمتر شناخته بپردازم و شما را با آنها آشنا کنم.

در این راستا اطلاع از این طرح ها و اقدام به دریافت کد تخفیف تیمچه برای کاربران جدید و قدیمی میتواند شما را برای حس یک خرید ارزان و مقرون به صرفه یاری نماید. درست حدس زدید، فروشگاه اینترنتی روبان یک فروشگاه اینترنتی با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروشگاه اینترنتی زیورآلات وب سایت خود باشید.