لیست کامل مواد تاخیری طبیعی

یکی از معتبرترین و بهترین قرص های تاخیری موجود در عطاری ها قرص تاخیری برند هلسا یا هلسی می باشد. در ادامه لیستی از قرص تاخیری موجود در عطاری ها را بیان می کنیم. اینکار را 40 تا 120 روز تکرار کنید تا باعث تقویت شما در کنترل انزال شود. در ضمن می توانید تا 7 روز سفارشات خود را مرجوع کنید. در هفته هم به جز شنبه ها و یکشنبه ها که معمولا خلوت تر هستند، بقیه هفته کار روال معمول خودش را دارد.

در طب سنتی کندر هم دارای اثرات مقبولی در زمینه ایجاد تاخیری و درمان زود انزالی می باشد. بدین منظور ده گرم میخک و بیست گرم کندر را ترکیب و به خوبی بسایید. بدین منظور باید ترکیبی مساوی از روغن زیتون و کنجد را به مناطقی نظیر بیضه ها، زیر شکم و کشاله ران بمالید. چگونگی کمک حنا به این صورت است که با ماساژ حنا به اندام تناسلی در دراز مدت باعث افزایش ضخامت پوست آلت شده و حساسیت آن کم می کند که باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود.

اسپند یا اسفند نیز در عموم مردم برای دور کردن چشم زخم استفاده می شود اما کاربرد آن می تواند فراتر از این موضوع باشد. از کتاب های مرجع گیاهان دارویی استفاده کنید. زیتون را می تونید هر روز صبح 7 عدد میل کنید تا به مسئله زود انزالی کمک نماید. یکی از مسائلی که مردان را درگیر خود می کند موضوع زودانزالی می باشد.

از قم، کاشان و بازار بزرگ تهران (چهارراه مولوی) هم خرید می کنم. بازار چهلتن و بازار آهنگران تا حوالی سیداسماعیل از نقاطی است که عطاریها در آن متمرکزتر عطاری کرمان هستند. لازم به ذکر است که مصرف قرص تاخیری که در عطاری ها موجود باشد بهتر است زیر نظر کارشناس طب سنتی صورت گیرد تا از مصرف قرص های غیر مجاز جلوگیری شود. گفته شده است بوییدن گل سنجد باعث افزایش قوای باه در انسان می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با عطاری منطقه 22 وب سایت خود باشید.