مأموران راهنمایی و رانندگی غیرنظامی سرانجام به منظور تقلیل مسدود کردن شبکه ، ارتقا سطح ایمنی ، به چهارراه های تورنتو اعزام شدند

چهار سال پس از آنکه کارکنان شهر تورنتو توصیه کردند ماموران راهنمایی و رانندگی غیرنظامی را در تقاطع های مرکز شهر که مرتباً گرفتار شده اند ، حفظ کنند تا ماشین ها و عابر پیاده ایمن باشند ، این برنامه سرانجام یک واقعیت است.

در اولین اقدام برای انتاریو ، 16 مامور راهنمایی و رانندگی صبح روز چهارشنبه در 11 تقاطع مستقر شدند و از بین آنها شلوغ ترین افراد دارای دو عامل بودند.

آنها جایگزین افسران پلیس گرانتر می شوند که برای اولین بار در سال 2017 به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی برای آزمایش ایده – کاهش gridlock و بهبود ایمنی – مستقر شدند ، در حالی که این شهر با دولت انتاریو در زمینه تغییر مقررات کار می کرد تا به غیر پلیس اجازه نظارت بر تقاطع ها را بدهد.

براساس اعلامیه خبری شهر ، نمایندگان اطمینان حاصل می کنند که کلیه کاربران جاده با علائم راهنمایی و رانندگی مطابقت دارند ، با اطمینان از توقف وسایل تقاطع وسایل نقلیه و بهبود ایمنی برای عابران پیاده و دوچرخه سواران ، برخورد احتمالی را کاهش می دهند.

تقاطع ها عبارتند از:

  • خیابان جلو غربی و خیابان خلیج
  • خیابان جلو غربی و خیابان سیمکو
  • خیابان جلو غربی و خیابان دانشگاه / خیابان یورک

  • خیابان آدلاید غربی و خیابان دانشگاه
  • خیابان آدلاید شرقی و خیابان جارویس
  • خیابان کوئین غربی و خیابان بی
  • خیابان ولینگتون غربی و خیابان سیمکو
  • خیابان جارویس پایین و بلوار دریاچه ساحل شرقی
  • رمپ خیابان یورک و بزرگراه گاردینر
  • خیابان بلور غربی و خیابان خلیج
  • خیابان خلیج و خیابان ریچموند غربی

کارکنان شهر می گویند تقاطع های بیشتری در سطح شهر بعداً اضافه خواهد شد.

این برنامه با 16 نماینده تمام وقت ، دو سرپرست و یک مدیر برنامه اجرا می شود. نمایندگان تحت بررسی و آموزش پلیس قرار گرفتند.

مانند رادار عکس که در اوایل سال جاری در 50 نقطه از تورنتو معرفی شد ، برنامه نمایندگی راهنمایی و رانندگی سالها به تأخیر افتاد به دلیل نیاز شهر به گرفتن تاییدیه استانی برای پیشرفت حتی اگر فقط بر تورنتونی ها تأثیر بگذارد.

در سال 2016 ، کارکنان شهر گزارشی را منتشر کردند که در آن آمده بود: “اختیارات پلیس نباید پیش شرط هدایت ترافیک باشد. سایر افراد با آموزش مناسب می توانند با روشی مقرون به صرفه تر ، عملکرد را با خیال راحت انجام دهند. “

شهردار جان توری در حالی که منتظر تصویب استانی بود ، با استفاده از افسران پلیس وظیفه ای که در توقف هرج و مرج در ترافیک در شلوغترین تقاطع های مرکز شهر موفقیت آمیز بود ، برنامه آزمایشی را آغاز کرد.

در سال 2017 شهردار اعلام کرد “نگهبانان راهنمایی و رانندگی” غیر پلیس از اوایل سال 2018 در تقاطع ها ظاهر می شوند. اما در مدت زمانی که شامل تغییر در دولت استانی شد ، گرفتن اجازه بیشتر از حد انتظار طول کشید.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

طبق قانون ترافیک بزرگراه انتاریو ، فقط افسران پلیس مجاز به مدیریت ترافیک در تقاطع های سیگنال شده هستند. توری ، هیئت خدمات پلیس و خدمات پلیس با این استان همکاری کردند تا اطمینان حاصل کنند که عوامل ترافیک از وضعیت “پاسبان ویژه” برخوردار می شوند که به آنها امکان نظارت بر تقاطع ها را می دهد.

توری در بیانیه ای گفت: “عوامل راهنمایی و رانندگی در خیابان های ما تغییر ایجاد می کنند.”

“من مشتاقانه منتظر دیدن عوامل جدیدی هستم که به طور فعال ترافیک را در مکانهای اصلی شهر مدیریت می کنند.”

با پرونده هایی از بتسی پاول

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider