مشاوره بازاریابی و فروش تلفنی و آنلاین + سرویس رایگان – کارمنتو

از سوی دیگر ظهور اینترنت و تجارت الکترونیک نیز به نوبه خود تاثیر چشمگیری در حوزه ی بازاریابی داشته است، حتما شما با انواع دیجیتال مارکتینگ شامل بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو ، بازاریابی آنلاین، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوایی آشنا هستید و یا حداقل برای یک بار هم که شده نام آنها به گوشتان خورده است. حال که شما به الزامات و مهارتهای یک مشاور بازاریابی آشنا شدید، می توانید گام های بعدی برای موفقیت را اجرا کنید. یک مشاور خبره دیجیتال مارکتینگ می داند چه زمانی به چه میزانی و بر چه اساسی تخفیف دهد. دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را در ساخت تجربه رابط کاربری، شناسایی نیاز مخاطبان و ایجاد ارزش با تولید محتوای آنلاین راهنمایی کند. اگر محتوای تولیدی شما مورد پسند موتورهای جستجو نباشد کاربران اصلا سایت و محتوای شما را نمی بینند. بازاریابی شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی یکی از پایه های اصلی انتشار و ترویج محتوا هستند و حتی از نظر برخی ویژگی ها مزیت های بیشتری نسبت به محتوای وب سایت یا وبلاگ دارند. بررسی های آماری و اندازه گیری دقیق پارامترهای سنجش موفقیت از مزیت های بازایابی دیجیتال است.

بازاریابی محتوا : در این گام لازم است به اصول محتوا نویسی، هدف گذاری مخاطب، استراتژی محتوا، انتشار محتوا، تجزیه و تحلیل و گزارش گیری تسلط یابید. بازگشت سرمایه در دیجیتال مارکتینگ چگونه اندازه گیری می شود؟ استراتژی دیجیتال مارکتینگ : توانایی هدف گذاری و تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، تحلیل رقبا و ترغیب مشتریان معمولا بر عهده مشاور دیجیتال مارکتینگ سازمان است که با دانش و تجربه خود نرخ تبدیل مشتری و شاخص های استراتژیک را بهبود بخشد. تخفیف دهی و قیمت گذاری : اثربخشی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بر هنر مشاور دیجیتال مارکتینگ از تخفیف دهی و سیاست قیمت گذاری استوار است. مشاور بازاریابی و تبلیغات ، مشاوره مارکتینگ ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک ارائه می گردد. بهتر است در این زمینه دست مشاور بازاریابی محتوا را باز بگذارید تا ایشان به صلاح دید خودشان یک یا چند تا از انواع محتواها را که بیشتر به دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند را انتخاب کنند. طراحی و مدیریت وب سایت : با ابزارهای مدیریت محتوا از جمله وردپرس بیشتر آشنا شوید. تبلیغات گوگل ادز : در کنار سئوی وب سایت می توان از تبلیغات کلیکی گوگل و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بهره گرفت.

در دیجیتال مارکتینگ شما می دانید پیام تبلیغات سازمان تان با چه کمیت و کیفیتی به چه افرادی رسیده و آیا مورد پسند مخاطب شما قرار گرفته یا نه؟ در بازاریابی دیجیتال شما بر روی سفر مشتری از لحظه ورود تا پایان خرید تمرکز می کنید و در این مدل به جهت اهمیت محصول و خدمات لازم است به تقویت ابزارهای آسان سازی خرید بپردازید. در روش های Outbound پیام بازاریابی برای تعداد زیادی از مخاطبان به نمایش در می آید اما در تاکتیک های Inbound هدف این است که مشتریان هدف مخاطب قرار گیرند و برای اجرای این روش می توان روی کلمات کلیدی پر بازدید در وبلاگ یا وبسایت سازمان سرمایه گذاری کرد. نیازی نیست به مدیران با تجربه که هزینه های زیادی از شما طلب می کنند مراجعه کنید زیرا می توانید حتی به صورت ساعتی برای پروژه های کاری خود از مشاوران بازاریابی کمک بگیرید و روند کاری خود را با کم تر کردن هزینه های مالی خود شکل مدرن تری بخشید.

هزینه و درامد هر مخاطب چقدر است؟ ترافیک وب سایت : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کند که تعداد دقیق بازدید کنندگان وب سایت خود را در هر لحظه مشاهده و تحلیل نمایید. اگر مدل کسب و کاری شما بنگاه به مشتری یا به عبارتی Business-to-Customer است هدف شما از بازاریابی دیجیتال جذب مخاطب به وب سایت و تبدیل آنها به مشتری است. تفاوت : بازاریابی دیجیتال همه روش های بازاریابی از Inbound و Outbound را شامل می شود و مفهوم گسترده تری نسبت به بازاریابی ربایشی دارد. هر مشتری چه ارزشی برای دفتر مشاوره بازاریابی صادراتی سازمان دارد؟ تصویر برند ارزش احساسی را نشان می دهد و فقط یک تصویر ذهنی و چیزی جز شخصیت سازمان نیست. بازاریابی دیجیتال این امکان را برای صاحبان کسب و کار و مشاور دیجیتال مارکتینگ سازمان به ارمغان می آورد که می توانند نتایج دقیق هر استراتژی را بلافاصله بعد از پیاده سازی مشاهده و آنالیز نمایند. شرکت آکام آتا عضو دائم انجمن خدمات بین المللی سلامت ایران و دارای پزشک مسئول فنی و پزشک مشاور می باشد.