مشترکین توییتر ایلان ماسک ماهانه 148 هزار دلار به او پرداخت می کنند

خدمات اشتراک ایلان ماسک برای «سازندگان محتوا» در توییتر در حال حاضر سود سهام پرداخت می کند – حداقل برای ثروتمندترین مرد سابق جهان.

در یک اسکرین شات در پلتفرم رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است دوشنبه، ماسک فاش کرد که حداقل 24700 نفر به عنوان مشترک پولی در توییت های او ثبت نام کرده اند. از آنجایی که برای اشتراک این میلیاردر ماهیانه 6 دلار (کانادایی) هزینه دارد، درآمد ماهانه ماسک تنها از مشترکان توییتر به 148200 دلار می رسد.

ظاهرا ماسک این اسکرین شات را برای تبلیغ سرویس اشتراک و نشان دادن محل ثبت نام به کاربران ارسال کرده است. همچنین تأثیر بالقوه مورد نظر نشان دادن تعداد مشترکین پنهان او را داشت – رقمی قابل توجه برای سازندگانی که قصد شرکت در برنامه را دارند.

ماسک با نرخ ماهانه خود، سالانه نزدیک به 1778000 دلار درآمد دارد. این رقم می تواند به زودی افزایش یابد – ماسک اشتراک ها را در حساب خود در 15 آوریل فعال کرد، به این معنی که هزاران کاربر او فقط در 9 روز گذشته در محتوای paywalled او مشترک شده اند.

با این حال، مشترکان او فقط 0.018 درصد از حدود 136500000 دنبال کننده ماسک را تشکیل می دهند.

اشتراک توییتر چیست؟

سرویس اشتراک پولی توییتر قبل از خرید این شرکت توسط ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار در سال گذشته است. در آن زمان، آن را “Super Follows” می نامیدند. در سال 2021 به عنوان یک راه معرفی شد برای سازندگان محتوا تا از محتوای خود کسب درآمد کنند.

با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه که توسط سازنده تعیین می‌شود، دنبال‌کنندگان فوق‌العاده (و اکنون مشترکین) به محتوای جایزه، مکالمات فقط مشترکین و یک نشان ویژه در زیر نام خود در پاسخ‌ها به سازنده خود دسترسی دارند. ماسک تغییر نام تجاری اشتراک به نظر می رسد به جز نام تغییر چندانی نکرده است.

اگرچه برنامه Super Follows شکست خورده تلقی می شد، اما تنها در دو هفته اول حدود 6000 دلار درآمد کسب کرد، باید دید که آیا تغییر نام تجاری ماسک نیز به همان سرنوشت خواهد رسید یا خیر.

حساب جایگزین ایلان ماسک چیست؟

کاربران توییتر به زودی متوجه شدند که اسکرین شات ماسک آواتار حساب جایگزین او را در بالا سمت راست نشان می دهد. تقریباً بلافاصله، کاربران یک حساب کاربری با همان تصویر نمایه را دنبال کردند: @ErmnMusk، با نام “Elon Test”.

طبق مشخصات خود، Elon Test در نوامبر سال 2022 به توییتر پیوست، تقریباً زمانی که ماسک خرید این شرکت را به پایان رساند. به نظر می رسد که آواتار آن متعلق به پسر ماسک، X Æ A-12 باشد.

پست های این حساب بیشتر از نوامبر تا دسامبر 2022 با جدیدترین توییت آن: “بالاخره در 4 می 3 ساله می شوم!” بلافاصله پس از کشف حساب پست شد.

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.