مقامات تورنتو استان را برای محدودیت های جدید تحت فشار قرار می دهند زیرا میزان آلودگی های جدید COVID-19 به بالاترین میزان رسیده است

تورنتو که به طور سرسام آور نرخ عفونت COVID-19 را افزایش داده است – بالاترین میزان تاکنون – مقامات شهری از همتایان استانی خود تقاضای اقدامات جدید برای کاهش سرعت گسترش و فرار از مرگ های قابل اجتناب و بازگشت به حالت تعطیل را دارند.

پروفسور ، “افزایش سریع موارد در شهر ما بسیار نگران کننده است.” جو کریسی ، رئیس شورای سلامت تورنتو ، روز پنجشنبه به استار گفت. “به طور فزاینده ای شاهد موارد و شیوع بیماری در سطح شهر هستیم – در جامعه ، در محل کار و در محیط های اجتماع.

وی افزود: “بر اساس داده ها و با توجه به تجربه سایر حوزه های قضایی ، مشخص است كه اقدامات بیشتری برای بهداشت عمومی برای نجات جان افراد و باز نگه داشتن مدارس ما لازم است.”

“تیم ما در مراحل بعدی با همتایان استانی خود گفتگوهای فعال دارد. اکنون یک فوریت شدید وجود دارد. “

به صحبت های اد توب و جوانا چیو در مورد موج دوم بپردازید

طبق شمارش روزانه ستاره ، میانگین نرخ آلودگی COVID-19 تورنتو هرگز بالاتر نبوده است.

تورنتو به طور متوسط ​​روزانه 265 مورد COVID-19 گزارش می کند که طی هفته گذشته ، بسیار بالاتر از بالاترین قله متوسط ​​هفت روزه در فصل بهار – 230 مورد روزانه از 25 مه ، گزارش روزانه استار.

از زمان ورود شهر به مرحله 3 بازگشایی در پایان ماه جولای ، سرعت پرونده های جدید سرعت گرفته است. در تاریخ 1 آگوست ، تورنتو به طور متوسط ​​در هر هفته بیش از هفته گذشته 15 مورد گزارش می کرد. این میزان طی دو ماه چهار برابر شده است.

در بهار ، انتاریو معیارهای باریک تری برای آزمایش داشت و آزمایشگاه ها روزانه آزمایشات بسیار کمتری را نسبت به اکنون انجام می دادند. بسیاری از موارد کمتر COVID-19 احتمالاً در بهار از دست رفته بودند ، به این معنی که در مقایسه با پیری های فعلی ، یک مقدار کمتری داشته باشیم.

با این وجود ، نرخ رشد عفونت تورنتو ، اگر پایدار باشد ، به زودی شاهد گزارش روزانه صدها مورد دیگر از شهر است. میانگین هفت روزه تا اواسط ماه اکتبر از کل اوج آلودگی قبلی برای کل استان – حدود 600 مورد روزانه – پیشی می گیرد.

شهردار جان توری گفت که او همچنان از میزان آلودگی های جدید “نگران” است. وی از دکتر آیلین دو ویلا ، رئیس بهداشت عمومی شهر ، پرسیده است که اقدامات جدید ، از جمله اقدامات خارج از حوزه قضایی تورنتو ، می تواند گسترش را متوقف کند.

توری در یک ایمیل گفت: “این موضوع جلسات متعددی در این هفته بوده است که دکتر د ویلا ، خودم و اعضای تیم فرماندهی ارشد ما در آن شرکت داشته ایم.”

“همه دولت ها و همه ساکنان باید هم اکنون برای پیروی از توصیه های بهداشت عمومی و مقابله با این تجدید حیات با هم کار کنند.”

توری اخیراً دولت نخست وزیر داگ فورد را به دلیل توجه به درخواست های محدودیت های جدید از جمله انتقال آخرین تماس برای مصرف الکل در بارها و رستوران ها به نیمه شب و کاهش تعداد افرادی که به طور قانونی در اجتماعات خصوصی مجاز هستند ، ستود.

اما تورنتو از استان می خواهد اقدامات دیگری را انجام دهد که از نظر قانونی نمی تواند به تنهایی انجام دهد ، از جمله:

  • تعیین فاصله فیزیکی در محل کار داخلی و استفاده از ماسک در صورت عدم امکان فاصله
  • رفع سیستم گزارش آزمایشگاهی استان. “داشبورد” آنلاین COVID-19 تورنتو نشان می دهد که شهر در طی 24 ساعت ، به طور متوسط ​​، فقط 18 درصد از زمان نتیجه می گیرد. در عرض 48 ساعت ، فقط 37 درصد است. مقامات می گویند که چرخش کند باعث می شود ردیابی تماس افراد آلوده بسیار دشوار باشد.
  • پایین آوردن سقف 50 نفر مجاز در سالن های ضیافت و مکان های مشابه که عروسی و دیگر مجالس را برگزار می کند و باعث شیوع آن شده است. همچنین ، با توجه به محدودیت های بیشتر در بارها ، رستوران ها و سالن های ورزشی.

دکتر وینیتا دوبی ، معاون پزشکی بهداشتی تورنتو ، اظهار داشت که در ماه سپتامبر 3000 مورد عفونت جدید تایید شده است. وی گفت: “بدیهی است که یک خطر فوری و فوری در تورنتو برای احیای مداوم و قابل توجه COVID-19 وجود دارد.”

شیوع اخیر به مهمانی های خصوصی ، محل های کار ، عروسی ها ، بارها و رستوران ها و خدمات مذهبی مرتبط بوده است. با این حال ، بهداشت عمومی تورنتو خاطرنشان می کند ، عفونت ها می توانند در هر جایی اتفاق بیفتند که افراد از نظر جسمی فاصله نگیرند ، ماسک بزنند یا دست های خود را بشویند ، رفتارهایی که می گوید باعث کند شدن گسترش می شود.

دوبی گفت ، خطرات ادامه رشد نمایی بسیار زیاد است ، و احتمال حمله مجدد ویروس به خانه سالمندان ، پناهگاه های بی خانمان و سایر “اجتماعات” را افزایش می دهد.

دکتر اندرو بوزاری ، استادیار دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه دلا لانا در دانشگاه تورنتو ، روز پنجشنبه گفت که “بخش نگران کننده ، قطع ارتباط بین منحنی (عفونت) و اقدامات سیاستی است که ظاهراً باید به مرحله اجرا درآید. ، “به عنوان هوای خنک افراد را در داخل کشور مجبور می کند و جمعیت های آسیب پذیر را در معرض خطر قرار می دهد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“ما باید تلاش ها و پشتیبانی ها را برای مقابله با این موج در حال افزایش بسیج کنیم.”

Dionne Aleman ، استادیار استاد دانشگاه در زمینه رشد همه گیری ، نگران است که مقامات بهداشت عمومی قادر به شناسایی منبع تعداد قابل توجهی از عفونت های جدید نیستند.

وی گفت: “این امر داشتن برنامه مبتنی بر شواهد را برای آنچه باید تعطیل شود واقعاً دشوار می کند.” “آیا این به دلیل دنبال نکردن مسافران از قرنطینه یا افرادی است که مهمانی می گیرند؟

“اگر ما از منابع تقریباً غیرممکن نیستیم که بتوانیم اقدامات جراحی م surgicalثر در مناطق مشکل دار انجام دهیم و آنها را کنترل کنیم.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider