مقامات شهری هشدار می دهند که بن بست تورنتو در شرف بدتر شدن است

مقامات شهر می گویند که با شروع به بسته شدن تقاطع های مرکز شهر برای ساخت و ساز خط انتاریو، گره ترافیکی تورنتو، که در حال حاضر یکی از بدترین ها در جهان است، بدتر می شود.

اگرچه این پیشرفت حمل و نقل ناخوشایند است، خبر خوبی است. جنیفر مک‌کلوی معاون شهردار روز پنجشنبه در مرکز کنترل ترافیک شهر در جاده دان میلز به خبرنگاران گفت.

“خط انتاریو یک توسعه هیجان انگیز و بسیار مهم برای شبکه حمل و نقل عمومی تورنتو است.” خط 15 توقفه از مرکز علمی انتاریو تا محل نمایشگاه قرار است در سال 2031 تکمیل شود.

اولین تعطیلی بزرگ ساخت و ساز از اول ماه مه آغاز می شود، زمانی که کوئین استریت غربی از خیابان خلیج به خیابان یونگ بسته می شود و خیابان کوئین شرق از یونگ به خیابان ویکتوریا بسته می شود. بازگشایی برای سال 2027 برنامه ریزی شده است.

مک‌کلوی گفت که شهر با همکاری نزدیک با آژانس حمل‌ونقل استانی مترولینکس که در حال ساخت خط است، اقداماتی را برای به حداقل رساندن اثرات ترافیکی انجام می‌دهد.

اما او اذعان کرد که بسته شدن جاده‌های مرکز شهر – با بازگشت ترافیک به سطح قبل از همه‌گیری و برخورد معمول جاده‌ها و ساخت‌وساز آپارتمان – به طور فزاینده‌ای مسدود می‌شود – فقط باعث تشدید سردرد و سطح ناامیدی مسافران خواهد شد.

«ساخت این خط مترو چند میلیارد دلاری و ایجاد اختلال به زمان نیاز دارد. مک‌کلوی گفت: ما باید در این مورد با مردم صادق باشیم.

او از مسافران خواست: “از قبل برنامه ریزی کنید، در صورت امکان رانندگی نکنید” و در عوض از حمل و نقل عمومی یا پیاده روی یا دوچرخه استفاده کنید. او گفت برای کسانی که باید رانندگی کنند، علائم را دنبال کنند و در صورت امکان سعی کنند سفر خود را خارج از ساعات شلوغی انجام دهند.

کاربران ترانزیت از اختلال در امان نخواهند ماند زیرا تراموا شلوغ 501 Queen در اطراف بسته تغییر مسیر داده است.

باربارا گری، رئیس حمل و نقل شهر، گفت که برنامه ریزی برای تعطیلی از مدت ها قبل آغاز شده است. او گفت: “ما می دانستیم که این یک معامله بزرگ خواهد بود”، و افزود که راحتی و ایمنی عابر پیاده و دوچرخه سوار اولویت اصلی برنامه ریزی است.

گام‌های شهر برای به حداقل رساندن اختلال شامل «مسیرهای سفر اولویت‌دار» جدید در اطراف مناطق ساخت‌وساز خط انتاریو است که تا حد امکان از محدودیت‌های جاده‌ای از جمله کارهای خدماتی غیر اضطراری دور نگه داشته می‌شود. خیابان دونداس، از خیابان جارویس تا خیابان باتورست، اولین مسیر از این نوع خواهد بود و حداقل تا سال 2024 برقرار خواهد بود.

کارکنان شهر درخواست‌ها را برای برنامه‌های ساخت و ساز بسته شدن خطوط، از جمله برای کاندوها، با هدف به حداقل رساندن اختلال ارزیابی خواهند کرد. سیگنال های ترافیکی اصلاح خواهند شد، از جمله یک پروژه آزمایشی جدید که به موجب آن اتوبوس هایی که عقب مانده از برنامه حرکت می کنند شناسایی می شوند. علائم راهنمایی و رانندگی سبز در مجاورت تعمیم داده می شود تا آنها را به سرعت طی کند.

مک‌کلوی اذعان کرد که شهر از مردم می‌خواهد به مرکز شهر بروند و به بازگرداندن نشاط اقتصادی از دست رفته در طول همه‌گیری کمک کنند، در حالی که به آنها هشدار داد که ورود به هسته مرکزی، به‌ویژه برای رانندگان، دشوارتر خواهد شد.

او همچنین ابراز خوش بینی کرد که مترولینکس به برنامه ساخت و ساز و بسته شدن جاده ها با وجود تأخیرهایی که پروژه بزرگ دیگری را با مشکل مواجه کرده است، پایبند بماند.

در ماه دسامبر، دو عضو شورای شهر میانه شهر خواستار تحقیق عمومی در مورد ساخت و ساز خط آهن سبک اگلینتون کراس تاون با تأخیر و بودجه اضافی شدند که باعث ناراحتی ساکنان و تعطیلی برخی مشاغل شده است.

این تماس پس از آن صورت گرفت که مترولینکس گفت که ساختمان کنسرسیوم ساخت و ساز آن خط فاقد «برنامه معتبری برای تکمیل پروژه» است.

مک‌کلوی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌تواند به تضمین‌های مترولینکس در مورد اختلالات خط انتاریو اعتماد کند، گفت: جلسات منظمی بین دفتر شهردار و وزیر حمل‌ونقل وجود دارد. مترولینکس بسیار نزدیک با TTC و با کارکنان شهر ما کار می کند.

او گفت: «همه شرکای مختلف رابطه کاری واقعاً خوبی دارند.

همه ما واقعاً سخت کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که کوئین استریت را در سال 2027 بازگشایی خواهیم کرد.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.