منبع می گوید آمازون در حال مذاکره برای دفتر جدید دوبلین حتی هنگام ویروس کرونا است

شرکت آمازون دات کام در حال مذاکره برای اجاره یک واحد اداری در دوبلین با فضای برای حدود 750 کارگر است.

این غول خرده فروشی آنلاین در حال مذاکره برای اجاره بلوک اداری 2 Burlington Plaza در مرکز دوبلین است ، گفت شخصی که خواسته است به عنوان اطلاعات مشخص نشود خصوصی است. در حال حاضر ساختمان 75000 فوت مربع (6967 متر مربع) توسط Bank of Ireland Group Plc اشغال شده است.

سخنگوی شرکت از طریق ایمیل گفت آمازون در مورد شایعات یا گمانه زنی ها توضیحی نمی دهد.

اگر آمازون به توافق برسد ، که هنوز قطعی نیست ، این ممکن است به کاهش نگرانی در مورد تأثیر بحران ویروس کرونا در بازار املاک و مستغلات دوبلین ، که بخشی از آن توسط شرکت های آمریکایی پشتیبانی می شود ، کمک کند. طبق CBRE Inc ، تقاضا برای فضای اداری در شهر در سه ماهه اول سال 21 درصد کاهش یافته است.

Twitter Inc. به کارمندان اجازه کار دائمی از خانه را می دهد ، در حالی که Facebook Inc. و Alphabet Inc. واحد Google انتظار ندارند بیشتر کارمندان تا سال 2021 به دفتر برگردند.

آمازون طبق آخرین حساب های موجود برای تجارت ایرلندی خود ، در پایان سال 2018 حدود 2500 نفر در ایرلند مشغول به کار شد و گفت که در ژوئن 2018 هزار نفر دیگر را استخدام خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر دفاتر نزدیک مجموعه Burlington Plaza دارد در حال راه اندازی اولین مرکز تحقق خود در ایرلند در حومه شهر است.