نماینده دادگستری که بیش از دو سال زودتر پست خود را در “دفتر آخرین چاره” تورنتونیان ترک کرد

سوزان اوپلر ، نماینده دادستان ، پس از کمک به هزاران نفر در مبارزه با تالار شهر تورنتو در مورد همه چیز ، از سگ های خطرناک گرفته تا توصیه های خطرناک که به افراد بی خانمان ارائه می شود ، زودتر پست خود را ترک می کند.

اوپلر که در سپتامبر 2016 توسط شورای شهر منصوب شد ، روز چهارشنبه اعلام کرد که آوریل سال آینده را ترک خواهد کرد – دو سال و نیم قبل از پایان دوره کار خود.

اوپلر که مستقل از مدیر شهر عمل می کند و مستقیماً به شورای شهر گزارش می دهد ، دفتر 14 نفره خود را “پلی برای انصاف” و “دفتر آخرین چاره” برای تورنتونی ها توصیف می کند که شکایت دارند از طرف شهرداری درمان نشده اند.

وکیل دعوی سابق 59 ساله در مصاحبه ای گفت که تصمیم شخصی این است که قبل از پایان دوره هفت ساله خود ترک کند

اوپلر گفت: “من تصمیم گرفتم که در این مرحله از کارم ، بخواهم تغییری ایجاد کنم ، زمان کمتری را صرف کار کنم و سعی کنم تعادل زندگی خود را بدست آورم.”

“این یک کار بسیار بزرگ است ، با فشار زیادی. این یک افتخار بزرگ و یک فرصت شگفت انگیز بوده است ، اما من فقط احساس می کنم زمان مناسب برای ایجاد تغییر مناسب است. “

اوپلر قصد دارد استراحت کند و سپس بازگشت ، نیمه وقت ، به کار میانجیگری یا تدریس را در نظر بگیرد.

وی شش ماه اخطار به شهر داد تا جای خود را بگیرد و از انتقال روان به نقش حیاتی اطمینان حاصل کند. فقط در سال 2019 ، دفتر او 2319 پرونده را رسیدگی کرده و گزارش هایی در مورد چهار موضوع مهم تهیه کرده است.

اوپلر از او بخاطر نکات برجسته دوران تصدی خود ، اطلاعاتی راجع به “منسوخ” و “نادرست” استناد کرده است که توسط کارکنان شهر به افراد بی خانمان که در طی یک رکورد سرد هوا در اواخر سال 2017 به دنبال پناهگاه اضطراری بودند ، داده شده است. بعضی از آنها با وجود تختخواب های گرم روگردان شدند.

گزارش او منجر به “استانداردهای بهتر برای آن خدمات ، هماهنگی بهتر خدمات و ارتباطات بهتر در مورد خدمات اساسی برای برخی از آسیب پذیرترین افراد تورنتو شد.”

او همچنین به تحقیقات در مورد اجرای قانون TTC افتخار می کند. آنها با دو حادثه خشونت آمیز تحریک شدند ، یکی مربوط به یک جوان سیاه پوست بازداشت شده روی سکوی واگن برقی بود.

اوپلر گفت: “این كار مستقیماً منجر به اجرای TTC استراتژی ضد نژادپرستی در سطح سیستم و برداشتن گام هایی برای تغییر فرهنگ واحد اجرای آن شد ، كه به نظر من هر دو تغییر تأثیرات چشمگیری دارند و به نفع مردم تورنتو خواهد بود.”

وی در پاسخ به بزرگترین چالش شغل گفت: “دانستن اینکه چگونه منابع محدودی صرف شود … این یک دفتر بسیار کوچک با اختیارات بسیار بزرگ است.” اوپلر خاطرنشان كرد كه شورا پس از سالها درخواست ، بودجه دو كارمند اضافی را به وی اختصاص داده است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

تورنتو تنها شهرداری انتاریو است که دارای یک قانونگذار قانونی است. پس از رسوایی اجاره رایانه در اواخر دهه 1990 ، این شغل با سه ناظر دیگر – کمیسار صداقت ، حسابرس کل و ثبت کننده لابی – ایجاد شد.

در جلسه کمیته اجرایی روز چهارشنبه ، شهردار جان توری تصمیم همکاران خود را از تصمیم اوپلر مطلع کرد و از کار “کاملاً سازنده” وی برای “پیشبرد انرژی منافع” ، از تورنتونی ها که خواستار کمک هستند ، ستایش کرد.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider