همه افرا دارای برگهایی با لکه های سیاه نیستند. در اینجا محتمل ترین مقصر است

احتمالی مقصر برای ریختن برگهایی با لکه های قیر روی آنها افرا نروژ است ، گونه ای که حداقل توسط یک درختکار مورد نفرت و تحقیر قرار گرفته است.

مانند برگ هایی که در پاییز می ریزند ، این هفته در مورد ستون خود ایمیل زیادی بر روی برگ های افرا پر از لکه های قیر ، محصول جانبی قارچ موسوم به Rhytisma acerinum ، دریافت کرده ام.

این قارچ به طور قابل توجهی بر سلامت درختانی که برگهای لکه دار را می ریزند تأثیر نمی گذارد. به همین دلیل ستون را نوشتم تا مردم بدانند که لکه های تار نشانه یک گرفتاری جدی نیست.

مارک کلوکوفسکی ، ساکن سابق تورنتو ، که در اروپای شرقی زندگی می کند و ستاره را به صورت آنلاین می خواند ، از طریق ایمیل ارسال کرد تا از “بخاطر مطالعه دقیق درباره لکه های تار” تشکر کند و افزود که آنها همچنین در برگهای افرا که اکنون زندگی می کند ، هستند.

آلیس گیبسون یادداشتی را از لیكفیلد ارسال كرد و گفت كه این ستون “اطمینان بخش و آرامش بخش” است ، زیرا او برای چندین سال متوجه برگهایی با لكه های قیر شده است و “از سلامتی درختان همسایگان من ترسیده است.”

اما جف توسنارد ، متخصص درختکاری ، خیرخواهانه نبود و گفت: “مقالاتی از این دست باعث ایجاد ناآگاهی در عموم مردم می شود و مانع کار افرادی می شود که در این صنعت کار می کنند.

وی گفت: “اطلاعات زیادی در این زمینه وجود ندارد كه بتواند از بی اطلاعی مردم بكاهد.” همچنین Acer Pseudoplatanus (چنار اروپا) به میزان کمتری نیز هست.

“این گونه ها و گونه های زینتی فوق العاده سریع رشد می کنند و مستعد شکست فاجعه بار هستند. بی منطق است که به خوانندگان خود پیشنهاد کنید که گونه ای مهاجم که در مدت زمان کوتاهی از اندازه خود رشد می کند ، بطور داوطلبانه به کمربندهای سبز و سایر مناطق جنگلی بذر می زند ، درختان بومی و سایر گیاهان بومی را خفه می کند ، جای نگرانی نیست. “

من در حال نوشتن یک ستون روی لکه های قیر بودم ، نه یک کار منفی در مورد گونه های مختلف افرا. اما هر چه

دیو جنینگز ، که به مدت شش سال در دانشگاه گلف در باغبانی و کشاورزی تحصیل کرده بود ، از طریق ایمیل گفت لکه تار در واقع یک بیماری است ، حتی اگر سلامت کلی افرا که باعث ریزش برگ شده است را تهدید نکند.

جنینگز گفت که افرا قند ، یک گونه بومی ، “به نظر می رسد مقاوم هستند ، یا حداقل لکه های سیاه انتهای فصل را نشان نمی دهند.

“لکه قیر (یا برخی بیماری های دیگر که بطور کامل گیاه را از بین نمی برد) با ایجاد از بین رفتن زودهنگام برگ ، مقداری از انرژی ذخیره شده را کاهش می دهد ، همچنین برخی از سطح برگ آسیب دیده است که می تواند برای تولید پاییز انرژی تولید کند .

“این فقط ضرر و زیان قابل توجهی نیست که باعث می شود درخت به نظر ما رنج ببرد.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید