همه این روزها همه چیز را تحویل می گیرند. اما این می تواند باعث ایجاد هرج و مرج در خیابان های شهر شود و مقامات تورنتو در تلاشند این مسئله را تغییر دهند

این صحنه ای است که هر روز در تورنتو رخ می دهد – مسافران اتومبیل و دوچرخه در حالی که یک راننده تراکتور و تریلر یک چرخش 19 امتیازی را اجرا می کند ، یک دکل خس خس را در یک نقطه تنگ – احتمالاً یک خط دوچرخه سواری – خارج از ویترین فروشگاه ، به ترمز و دود می زند.

استراتژی جدید شهر در مورد انتقال کالا به داخل و از طریق تورنتو می گوید: برای تراکم بد ، برای ایمنی بد ، برای آلودگی که باعث گرم شدن کره زمین می شود ، برای شرکت های حمل بار که به سرعت و کارایی نیاز دارند – و احتمالاً غیرضروری – بد است.

پروفسور: “شما برای تهیه پیراشکی به مرکز شهر تیم هورتونز نیازی به استفاده از 18 چرخ چرخ ندارید – ببخشید ، کافی است.” مایک لایتون (بخش 11 دانشگاه روزدیل) اخیراً به کمیته ای که موضوع را بررسی می کند ، گفت.

“هر بار که می بینم یک کامیون Pizza Nova یا پنج مکان پارک ، یک خط ترافیک یا یک مسیر دوچرخه سواری را اشغال می کند ، این کار من را دیوانه می کند ، و فکر می کنم برای بیشتر تورنتونی ها چنین باشد. نیازی به آن نوع توزیع نیست. ”

بیماری همه گیر سفرهای باری و نیاز به تغییر را افزایش داده است. در ماه آوریل ، خریداران عادت کرده اند که به فضل بی پایان ، قطع زنجیره تامین را به صورت قفسه های بایر تجربه کنند. در میان هشدارهای بهداشتی ، آنها در خانه پیله می کردند و روی دکمه های “خرید آنلاین” خرده فروشان مانند کلیدهای کد مورس که دسته های کامیون ها را می فرستادند ، ضربه می زنند.

کارکنان شهر در استراتژی 24 ساله و چند ساله ای که در اواخر این ماه به شورای شهر می رود ، می گویند وضعیت موجود برای حمل و نقل کالا و مشاغل متکی به آنها نیز بد است.

گزینه های محدود پارکینگ و بارگیری ، ضریب اطمینان ضعیف در زمان سفر و محدودیت های نظارتی که روش های جدید تحویل را محدود می کند ، از جمله سردردهای بدتر برای شرکت های “تدارکات” است که به رونق تورنتو و متراکم شدن آن در مرکز شهر می پردازند.

این بیماری همه گیر باعث شده است که جاده ها و پیاده روها با استفاده از کاربران رقیب ، یک منبع عمومی با ارزش و کمیاب باشند. در حالی که جاده های اصلی برای تعطیلات آخر هفته برای دوچرخه سواران و عابران پیاده اختصاص داده شده است ، خطوط حاشیه ای به کافه های خیابانی تبدیل شده اند تا غذای ایمن را فراهم کنند.

پیشنهادات در قانون متعادل سازی ظریف شهر با هدف ایجاد یک سیستم جابجایی کالا “ایمن ، قابل اعتماد و پایدار ، اتصال مردم و محصولات ضمن محافظت از اقتصاد پر جنب و جوش و رونق تورنتو و کیفیت زندگی” شامل موارد زیر است:

  • کاوش در استفاده از “مراکز تلفیق شهری” – مکانهایی در نزدیکی هسته که کامیون ها می توانند وسایل نقلیه بسیار کوچکتر را تخلیه کنند ، به طور بالقوه از جمله دوچرخه های باری الکتریکی ، می توانند کیلومترهای آخر را به مقصد برسانند. خارج از هسته اصلی ، “حیاط های قطره ای منطقه ای” می توانند عملکردی مشابه را برای کاهش ترافیک در خیابان های مسکونی انجام دهند.
  • دائمی ساختن پروژه آزمایشی موفقیت آمیز شهر برای تشویق زایمان ها در یک شب و سایر مواقع که خیابان ها از شلوغی کمتری برخوردار هستند. شورای شهر به عنوان بخشی از پاسخ همه گیر خود ، قوانین آیین نامه مربوط به سر و صدا را برای بارگیری و تخلیه تحویل در ساعات کم مصرف به حالت تعلیق درآورد.
  • هدایت اداره پارکینگ تورنتو متعلق به شهر برای “کشف توافق نامه های تجاری با شرکت های پیک برای استفاده آزمایشی از وانت های حمل و نقل به عنوان محل های وانت سیار و محل های حمل و نقل در پارکینگ های مورد استفاده”.
  • گسترش نقاط پارکینگ حاشیه مخصوص خودروهای حمل و نقل تجاری در مناطق “با تقاضای زیاد”.
  • ارتقا technologies فن آوری های کاهش اثرات صوتی کامیون ها و همکاری با پلیس برای سرکوب کامیون هایی که از استانداردهای ایمنی برخوردار نیستند.
  • ارتقا use استفاده از دوچرخه های باری ، از جمله موتورهای دارای توان الکتریکی ، از جمله هرگونه تغییر در تنظیمات برای اجازه استفاده از مدل های سنگین حمل و نقل در ترافیک مختلط.

شرکتهایی که کالا را جابجا می کنند و یا به خدمات متکی هستند – کارکنان شهر می گویند که آنها در سال 2018 بالغ بر 630،000 نفر در تورنتونی استخدام کرده و تقریباً یک سوم تولید ناخالص داخلی این شهر را تولید کرده اند – توسط این شهر مشاوره شده و در حال کار با آن هستند.

جاناتان بلکهام ، مدیر سیاست و امور عمومی امور حمل و نقل انتاریو می گوید: “در پایان روز ، زیرساخت ها در شهر تورنتو (و بیشتر مناطق اصلی شهری) محدود است و بین کاربران مختلف رقابت وجود دارد.” اتحادیه.

“یافتن راه هایی برای افزایش کارایی در هنگام جابجایی کالا به شهر تورنتو از داخل و به هر شکل ، به هر شکلی که باشد ، برای شهر و کسانی که در آنجا زندگی و کار می کنند یک پیروزی است.”

پورولاتور در بیانیه ای گفت این بیماری همه گیر “خواسته های جدید بی سابقه” را در شبکه های پیک قرار داده است. این شرکت اعلام کرد که متعهد است با دولت در زمینه راه حل های پایدار محیط زیست از جمله دوچرخه های باری کار کند. این در حال آزمایش دوچرخه های الکترونیکی در چندین شهر کانادا است و از انتاریو می خواهد که محدودیت های “منسوخ” استفاده از آنها را اصلاح کند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

جودی فارولدن ، مدیر اجرایی موسسه تحقیقات حمل و نقل دانشگاه تورنتو ، در مصاحبه ای گفت: “من تحت تأثیر این استراتژی هستم. این مجموعه ای از ایده های خوب است. مدتی طول خواهد کشید تا آشکار شود.

وی افزود: “ما در حال فكر كردن هستیم كه چگونه كارها را به صورت متفاوت انجام دهیم تا محیطی تر باشد ، باعث ازدحام كمتری شود و همچنان افراد مورد نیاز و خواسته خود قرار بگیرند.”

“این تفکر جدیدی برای ماست که فکر کنیم آن فضای جاده به عنوان یک قلمرو عمومی با خواسته های بسیار زیاد است. بسیاری از بدن ها باید با هم کار کنند تا بهترین استفاده را ببرند. “

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider