همه چیز درباره کامپوزیت دندان

6. آیا کامپوزیت دندان موجب کامپوزیت دندان قیمت پوسیدگی دندان میشود؟ 7. آیا کامپوزیت دندان موجب بوی بد دهان خواهد شد؟ همانطور که گفته شد، پس از درمان با کامپوزیت لازم است مراقبت و توجه بیشتری نسبت بهداشت دهان و دندان خود داشته باشید. چون دندانپزشک با بررسی همه جوانب ونیر را انتخاب می کند که از لحاظ ظاهری و زیبایی انطباق بهتری با سایر دندان های فرد داشته باشد. مهمترین این دلایل عبارتند از: – هر دو برای سفید کردن دندان به کار می روند اما بلیچینگ در تغییر شکل ظاهری دندان ها نقشی ندارد و فقط آنها را هر مدلی که باشند سفید می کند.

دندانپزشک شما با تمیز کردن دندان ها و آماده سازی آن ها برای برنامه ی زیبایی، روند کار را شروع می کند. اما اگر کامپوزیت در جهت درمان و پرکردن دندان پوسیده استفاده شود، بیمه بخش کمی از هزینه آن را با توجه به نوع بیمه تقبل می کند. اما سعی کنید با مراقبت از دندانهای خود و حفظ بهداشت دهان و دندان، لبخند زیبا و طبیعی که هم باطن آن و هم جلوه ظاهری آن سالم باشد، داشته باشید. البته لازم به ذکر است که در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان پس از درمان؛ دندان های شما دچار پوسیدگی خواهد شد.

5. آیا انجام کامپوزیت دندان در دوران بارداری خطرناک است؟ اما بهتر است کلیه درمان ها به ویژه کشیدن دندان در دوره بار داری، در سه ماهه دوم بارداری باشد. اگرچه کامپوزیت و اکثر درمان های دندانپزشکی به ویژه موارد زیبایی هیچ گونه ضرری برای دوران بارداری ندارد. اگرچه در صورتی که عادت دارید که هر روز صبح یا عصر چای یا قهوه بنوشید، از نی برای خوردن آن استفاده کنید. البته موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهارت دندانپزشک در اجرای کامپوزیت نیز خیلی مهم است. در اصلاح طرح لبخند، به جز دندان ها، بر روی اجزای دیگر لبخند مانند لب و لثه نیز در صورت نیاز تغییرات و ترمیم هایی ایجاد می شود.

به عبارت دیگر عمر سفید بودن آن کوتاه است و در صورت مصرف نوشیدنی های رنگ دار مانند چای و قهوه یا مصرف دخانیات به سرعت زرد و بد رنگ می شود. مهمترین عاملی که هزینه لمینت را مشخص میکند، نوع آن است. اگر ایمپلنت دندان وضعیت مناسبی داشته باشد، برای هماهنگی با سایر دندان ها می توان برای آن از ونیر کامپوزیت استفاده نمود. اگر شما نیز به دنبال روشی برای رفع نقص های دندانی خود هستید، بهتر است تا روش های ترمیمی و زیبایی دندان را به خوبی بشناسید و در نهایت در رابطه با روش مورد نظر خود با دندانپزشک متخصص مشورت نمایید.