هیچ اقدامی برای ممنوع کردن اجتماعات خصوصی در تورنتو برای جبران ریسک بازگشایی رستوران ها ، سالن های ورزشی نیست

تورنتو قصد ندارد به عضویت رئیس بهداشت عمومی پیل در خواستار ممنوعیت اجتماعات خصوصی خصوصی که خانوارهای مختلف را در هم می آمیزد.

روز چهارشنبه ، دکتر لارنس لو ، مأمور پزشکی Peel ، اکیداً توصیه کرد که اجتماعات با افراد از خانواده های مختلف متوقف شود ، گزارش میسیساگا نیوز استیو کورول.

لو به شورای شهر میسیساگا گفت: “اگر بخواهیم تنظیمات پرخطر مانند رستوران ها و سالن های بدنسازی را دوباره باز كنیم ، باید در برخی دیگر از عوامل انتقال دهنده در جامعه تعادل برقرار كنیم.”

یک دستور استانی که ناهار خوری و سالن های ورزشی داخلی را در مناطق پیل و یورک و اتاوا تعطیل می کند روز شنبه منقضی می شود. با مقابله با عفونتهای جدید COVID-19 و نیاز به یک برنامه بازگشایی ، تورنتو سفارش خود را تا 14 نوامبر تمدید کرد.

قوانین ضد ویروس استانی ، گردهمایی را به 10 نفر در یک مهمانی خصوصی مانند مهمانی در خانه و 25 نفر در رویدادهای خارج از منزل محدود می کند.

از زمان افزایش عفونت ها در ماه سپتامبر ، دکتر آیلین دو ویلا ، رئیس بهداشت عمومی تورنتو ، اکیداً به افراد توصیه می کند که فقط با اعضای خانواده خود در خانه جمع شوند. با این حال ، این یک دستور الزام آور نیست.

لو به شورای میسیساگا گفت که می داند ممنوعیت اختلاط خانوارها در یک اجتماع سنتی شامل دیوالی ، هانوکا ، کریسمس و کوانزا خانواده ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

لوه گفت: “من می دانم كه چالش برانگیز است ، به خصوص با فرا رسیدن فصل تعطیلات ، اما واقعیت این است كه یكی از مهمترین عوامل انتقال دهنده در منطقه ما ، جمع شدن مردم و معاشرت در خانه است.”

لوه همچنین می خواهد همه پذیرایی های عروسی تا اول فوریه سال 2021 ممنوع و مجازات 50 نفره در مراسم مذهبی داخل خانه باشد.

درخواست وی برای اقدامات سخت در حالی است که Peel Region تعداد زیادی از عفونت های COVID-19 را می بیند ، که شیوع زیادی در برامپتون دارد.

پس از آنکه یک مقام حقوقی گفت اقدامات جدید ضد ویروس توسط شورای منطقه ای که جلسه بعدی آن در 12 نوامبر برگزار می شود ، بهترین پیشنهاد را دارد ، شورای می سیساگا به توصیه لوح رای نداد.

از جان توری ، شهردار تورنتو ، روز پنجشنبه سال شد که آیا فکر می کرد خواستار شهر خود باشد تا اجتماعات اجتماعی را که خانوارهای مختلف را در هم می آمیز ، غیرقانونی کند.

توری گفت: “آنچه که ماهها مورد بحث قرار گرفته است سهم مجامع از هر نوع در گسترش ویروس است – این مکان نیست بلکه رفتار است که باعث گسترش آن می شود.”

“به همین دلیل ما به مردم توصیه کرده ایم که فقط با افراد در خانه های خود معاشرت کنند تا اطمینان حاصل کنند که هنگام جمع شدن افراد این کار را با خیال راحت انجام می دهند.

“من به شما خواهم گفت که هیچ پیشنهادی به من ارائه نشده است … که ما باید از محدودیت های اجتماعات اجتماعی دفاع کنیم. اما ما بارها و بارها توصیه های بسیار ویژه ای در مورد آن داده ایم ، اول از همه و مهم ، “در این مقطع از زمان با افرادی که زندگی نمی کنید معاشرت نکنید.”

انتاریو روز پنجشنبه گزارش 993 مورد جدید COVID-19 از جمله انتاریو از جمله 350 مورد در تورنتو ، 269 مورد در پیل و 71 مورد در منطقه یورك.

میانگین هفت روزه انتاریو تا حداکثر رکورد 982 مورد در روز است. میانگین هفت روزه مرگ و میر در هر روز 11 روز است ، که بالاترین نقطه در تجدید حیات ویروس است که پس از پایان اقدامات قفل مرحله 3 در اواخر ژوئیه آغاز شد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

روز چهارشنبه ، دی ویلا گفت كه تورنتو ، در حال آماده سازی برای شروع مجدد ناهارخوری های داخل سالن و بازدید از سالن های بدنسازی ، در حال از سرگیری ردیابی تماس با افراد آلوده است ، نه فقط افراد در محیط های پر خطر.

توری پیشنهاد کرده است که مشاغل با محدودیت ها ، احتمالاً محدودیت میز جدید و تعطیلی زودهنگام بارها و رستوران ها و بدون کلاس های گروهی برای سالن های ورزشی ، مجدداً باز خواهند شد.

دی ویلا گفت که اگر عفونت های تورنتو همچنان در حال افزایش باشد ، یا سایر شاخص ها نگران او باشند ، وی خواهان وقت اضافی یا محافظات “یا هر آنچه برای حفظ امنیت مردم تورنتو تا آنجا که ممکن است ضروری خواهد بود.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

نظر شما در مورد نظرات توری چیست؟

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.