ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

حتما موارد بالا را در نظر بگیرید و بهترین کرم ضد آفتاب را انتخاب کنید. آخرین محصول در فهرست انواع بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی ایرانی که به شما معرفی می کنیم، کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم با SPF50 است. با خرید کرم ضد آفتاب مهم ترین قدم را در این را برداشته ایم.

این کرم فاقد پارابن و هرگونه ماده نگهدارنده شیمیایی است. اگر پوستهای تحریک شده و ملتهب دارید یا دچار حساسیت پوستی هستید، از کرمهایی که الکل، مواد معطر یا نگهدارنده دارند، استفاده نکنید. با توجه به اینکه کرمها ضدآب نیستند، بعد از مدتی حتما باید دوباره از آنها استفاده کنید.

تاریخ انقضایی که روی محصول چاپ شده و تاریخ انقضایی که بعد از باز کردن درب محصول باید به آن توجه کنید، دو تاریخ متمایز هستند. یکی از مهمترین نکاتی که موقع خرید کرم ضدآفتاب باید در نظر بگیرید، تاریخ تولید کرم ضد آفتاب مدیسان و انقضا است. اگر دوست دارید که پوست خود را برنز کنید، از کرم ها و اسپری های آرایشی استفاده کنید؛ به شدت از انجام سولاریوم توسط تخت های برنر کننده دوری کنید، اشعه فرابنفش موجود در این دستگاه ها موجب چروک شدن پوست شده و خطر ابتلا به سرطان پوست را بالا می برد. چطور از کرم ضدآفتاب استفاده کنیم؟

از آنجا که کرم های ضد آفتاب جذب ویتامین D را نیز از نور خورشید کاهش می دهند، لازم است در برنامه غذایی خود از موادی که دارای ویتامین D هستند را بگنجانید. با این حال اگر توصیه پزشک پوست شما، استفاده از ضد آفتاب های بی رنگ در طول دوره درمان لک هاست، بهتر است از نوع بی رنگ استفاده کنید. جالب است بدانید که استفاده از این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست شما نمی شود. از دیگر ویژگی های این ضد آفتاب می توان به جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست، داشتن ظاهری مات، مقاومت در برابر اشعه های مادون قرمز، داشتن خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت، داشتن بافتی سبک و سیلیکونی، پوشش دهی نسبی لک های پوستی، فاقد پارابن بودن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.