پارکینگ ساحل گیلاس با یک بلیت ۱۰۰ دلاری «چاپ نقدی»

برخی از بهترین ماهیگیری در تورنتو – برای پلیس های اجرای پارکینگ – در ساحل گیلاس است، جایی که گیر کردن رانندگان با بلیط 100 دلاری مانند تیراندازی به ماهی در بشکه است.

تاکنون، شهر تمایلی به افزایش آگاهی نسبت به خطرات پارک در وسط محوطه بزرگ در انتهای شرقی ندارد، جایی که افراد زیادی پارک می‌کردند و هیچ‌کس بلیتی دریافت نمی‌کرد تا اینکه پارکینگ‌ها در سال گذشته آسفالت شدند.

ساحل گیلاس در این تابستان طولانی و گرم، مقصد اصلی برای مسافران ساحل است. همیشه تعداد افرادی که به دنبال پارکینگ در روزهای سرد می گردند بیشتر از فضاهای موجود است.

برای سال‌های متمادی، سه قطعه سنگ‌ریزه – یکی در سمت غربی و دو قطعه در شرق – مملو از چاله‌های عظیم بودند که آنها را برای رانندگان عذاب‌آور می‌کرد. من بارها در مورد آنها نوشتم، حداقل به سال 2011 باز می گردد.

بنابراین زمانی که هر سه در نهایت در سال 2021 سنگفرش شدند، دست زدن و رقص زیادی شنیده شد، که شهر سال ها در برابر آن مقاومت کرد. مقامات گفتند که سطح بالای آب و خطر سیل آن را غیرعملی کرده است. ظاهراً نظرشان عوض شد.

آنها در حال حاضر ابریشمی صاف هستند، اما هزینه قابل توجهی دارد، همانطور که دو نفر – از جمله یکی که یک بلیط 100 دلاری دریافت کرد – در ایمیل ها اشاره کردند.

ویلیام والدمن گفت که اخیراً در وسط منطقه خاور دور پارک کرده و برای یافتن یک بلیت 100 دلاری در وسیله نقلیه خود بازگشته است، که او آن را “قبض پول نقد دستی” توصیف کرد.

جورجی بینکس گفت که «همیشه» به ساحل گیلاس می‌رود و «هر هفته مردم را تماشا می‌کنم که در پایان روز به سمت ماشین‌هایشان برمی‌گردند و با بلیط خراب می‌شوند.

“این یک پول نقد است و لذت مردم از ساحل را خراب می کند. من فکر می کنم احمقانه است که در آنجا پارکینگ وجود نداشته باشد، در حالی که سال ها وجود داشت.

«دیروز یک افسر مجری به من گفت برنامه‌هایی برای نصب تابلوها وجود دارد، اما آنها این کار را انجام نداده‌اند. آنها دو سال وقت داشتند.»

والدمن خاطرنشان کرد که «برخلاف سایر مناطق، هیچ تابلویی وجود ندارد که بگوید نمی‌توانید در آنجا پارک کنید، حتی اگر این اتفاق هر آخر هفته تابستان رخ می‌دهد.

همچنین یک بلیط عجیب و غریب است، برای پارک در منطقه ای که برای پارکینگ تعیین نشده است، در حالی که در واقع یک پارکینگ است. من متوجه شدم 30 ماشین در این شنبه گذشته نیز بلیط گرفتند.

در مورد وسط منطقه خاور دور، بینکس گفت: «ما همیشه در آنجا پارک می‌کردیم و هیچ‌وقت بلیط نگرفتیم.

«چیزی که واقعاً من را دیوانه می کند این است که هیچ تابلویی وجود ندارد که نشان دهد پارک نیست. یکی از افسران اجرای قانون که هفته گذشته بیرون بود گفت که اگر تابلویی وجود نداشته باشد، پارکینگ وجود ندارد، عقل سلیم است.

«خب، عقل سلیم حکم می‌کند که قبلاً پارکینگ وجود داشت، پس چرا الان وجود ندارد؟ آنها هر آخر هفته آنجا هستند و فقط روز مردم را خراب می کنند.»

وضعیت: یادداشتی به شهر فرستادم و پرسیدم که آیا می توان تابلویی نصب کرد که به طور خاص به مردم هشدار دهد که پارک کردن در وسط خاور دور یک تخلف 100 دلاری است و آیا خطوط متقاطع و کلمات “پارک ممنوع” را می توان نقاشی کرد. به منطقه ممنوعه

پاسخ این است: «واحد اجرای پارکینگ خدمات پلیس تورنتو قبلاً نمی‌توانست آیین‌نامه‌های پارکینگ را در آن منطقه اجرا کند، زیرا اکثر پارکینگ سنگ‌ریزه بود و هیچ مکان پارکینگ مشخص و مشخصی وجود نداشت.

از زمانی که پارکینگ آسفالت شد، این موضوع تغییر کرده است. اکنون نقاط پارکینگ به وضوح با علامت گذاری روسازی با قوانین آیین نامه ای که توسط تابلوهای مجاور توضیح داده شده است، مشخص می شوند. هرکسی که در مرکز، خارج از مکان‌های پارکینگ تعیین‌شده پارک می‌کند، برخلاف آیین‌نامه‌ها پارک می‌کند و ممکن است مشمول اجرای متناظر پلیس باشد.

“کارکنان مکان را بررسی خواهند کرد و هر فرصت بالقوه آینده را برای کمک به آگاه ساختن ساحل‌روان از مکان‌هایی که می‌توانند با خیال راحت در مناطق تعیین‌شده پارک کنند، در نظر خواهند گرفت.

“مثل همیشه، ساکنان همچنین تشویق می شوند تا در صورت امکان، اشکال جایگزین حمل و نقل مانند حمل و نقل عمومی (TTC) یا دوچرخه سواری را در نظر بگیرند.”

این باعث شد که من اشتباه کنم: اگر شهر نمی‌خواهد به عنوان تله بلیت تلقی شود، چرا هر کاری که ممکن است – در اسرع وقت – انجام ندهیم تا مردم آگاه شوند که اگر آنجا پارک کنند، بلیت 100 دلاری دریافت خواهند کرد؟

من سؤالات تکمیلی را برای ارتباط شهری ارسال کردم که این مسائل را پوشش می داد و این را دریافت کردم: «خطوط نقاشی شده روی پارکینگ آسفالت شده و تابلوهایی که مکان هایی را برای جلوگیری از پارک کردن ارتباط برقرار می کنند در حال حاضر در ورودی پارک و در سراسر مناطق پارکینگ در Cherry وجود دارد. ساحل دریا.

همانطور که قبلا ذکر شد، کارکنان مکان را بررسی خواهند کرد و هر فرصت بالقوه آینده را برای کمک به آگاه ساختن ساحل‌روان از مکان‌هایی که می‌توانند ایمن در مناطق تعیین‌شده پارک کنند، در نظر خواهند گرفت. این فرصت های بالقوه آینده شامل علائم اضافی و/یا رنگ جاده همانطور که شما پیشنهاد کرده اید محدود نمی شود.

بررسی، انتخاب و اجرای چنین فرصت‌های بالقوه آینده زمان می‌برد، و بنابراین زود است که شهر درباره پیشنهادات خاصی که ارائه کرده‌اید، اظهارنظر بیشتری کند.»

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.