پست کانادا سرانجام پس از درخواست ارشد، صندوق پستی را بازیابی کرد

یک صندوق پستی که برای ساخت و ساز منتقل شده بود، پس از سال‌ها گذراندن یک سالمند از کانادا پست برای بازگرداندن آن، به مکان بهتری بازگردانده شد.

صندوق‌های پستی به اندازه قبل از اینترنت مهم نیستند، اما همچنان یک عملکرد حیاتی دارند. مردم همچنان به استفاده از نامه حلزونی برای پرداخت قبوض و ارسال پیام های دیگر، به ویژه کسانی که آنلاین نیستند یا آن را به بانکداری اینترنتی ترجیح می دهند، ادامه می دهند.

بنابراین وقتی صندوق پستی محلی آنها به دلیل ساخت و ساز جابه جا می شود، جای تعجب نیست که برخی از افراد – مانند شهروندان سالخورده که کارها را به روش قدیمی انجام می دهند – برای بازگرداندن آن تحریک می شوند.

کیت چانگ ایمیلی ارسال کرد و گفت که حداقل دو سال تلاش کرده است تا با Canada Post صحبت کند تا صندوق پستی را که هنگام ساخت کاندو جدید در خیابان 223 St.

زمانی که ساخت و ساز شروع شد، چانگ گفت که صندوق پستی “از قسمت وسیع پیاده رو (در مقابل غربی ترین قسمت ساختمان جدید) به قسمت باریک پیاده رو – فقط در حدود 3 یا 4 فوت دورتر – توسط ساختمان ما منتقل شد.

«این کار عبور ویلچر و کالسکه را غیرممکن کرد.

ما منتظر بودیم تا صندوق پستی به جای مناسب خود بازگردانده شود، اما هرگز این اتفاق نیفتاد. بنابراین با اداره پست تماس گرفتم و این حرکت بسیار کوچک را درخواست کردم. در عوض، ظرف دو هفته، شخصی صندوق پستی را یک بلوک دورتر – به گوشه جنوب شرقی جاده (سنت کلر و) پلار پلینز منتقل کرد.

بنابراین در سپتامبر 2021، دوباره تماس گرفتم و درخواست کردم که صندوق پستی به جایی که تعلق دارد منتقل شود. با وجود تماس های زیاد من با اداره پست، هنوز این اتفاق نیفتاده است. هر بار که تماس می‌گیرم، کارکنان شماره‌های جدید بلیط خدمات را به من می‌دهند.

“از آن زمان یک سرپرست دو بار با من تماس گرفت و با عذرخواهی گفت که او تمام تلاش خود را کرده است.”

از آن زمان، چانگ گفت که ناظر دیگری با او تماس گرفت و «ادعا کرد که هیچ اشکالی در جایی که صندوق پستی الان است وجود ندارد.

من در دهه 80 خود می ترسم که زمستان امسال روی یخ بیفتم و خوشحال می شوم صندوق پستی ما را به مکان واقعی خود بین دو ساختمان بازگرداند.

بدون شک افرادی هستند که فکر می کنند چانگ باید آن را بمکد و به سمت صندوق پستی جابجا شده برود. اما آیا آنها در یک روز یخی و نیمه فوریه در مورد مادربزرگ خود نیز همین را خواهند گفت؟ محتمل نیست

وضعیت: یادداشت چانگ را به کانادا پست فرستادم و پاسخ زیر را از کارکنان ارتباطی آن دریافت کردم: «پست کانادا مفتخر است که نیازهای پستی جامعه را برآورده می کند و اطمینان می دهد که به مشتریان خدمات خوبی ارائه می شود. در برخی موارد در سراسر کشور، ما به دلایل مختلف، مانند رشد محله‌ای پیش‌بینی‌شده، تغییر الگوی ترافیک و تغییر در جاده‌ها یا زیرساخت‌های عمومی، صندوق‌های پستی موجود را به صورت موردی به مکان‌های مختلف منتقل می‌کنیم.

ما می توانیم تأیید کنیم که صندوق نامه خیابانی به شماره 235 St. Clair W منتقل شده است.

ما از درک مشتریان خود قدردانی می کنیم. اگر مشتریان در مورد تحویل نامه خود سؤالی دارند، می توانند به صورت آنلاین با تیم خدمات مشتری پست کانادا به آدرس canadapost.ca/support یا از طریق تلفن به شماره 1-866-607-6301 (TTY: 1-800-267-2797) تماس بگیرند.

بعد از اینکه صندوق پستی به جلوی ساختمان چانگ منتقل شد – حتی نزدیک‌تر از قبل – او یادداشت دیگری برای من فرستاد و گفت: «متشکرم، جک! شما واقعاً چیزها را اصلاح می کنید.»

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.