پله های پارک ریوردیل ماه ها پیش بدون دلیل مشخص بسته شده بودند

وقتی راه پله ای که در پارک پر رفت و آمد استفاده می شود بدون هیچ دلیلی کسی بسته شود ، می توان تابلویی نصب کرد که آن را توضیح دهد.

یکی از بهترین کارهایی که شهر یا هر اداره دولتی می تواند انجام دهد ارتباط موثر با کسانی است که از خدمات خود استفاده می کنند و به ویژه مودیانی که قبض را دریافت می کنند.

در صورت تشریح صحیح مردم ، بسیاری از این موارد را می بخشند و با مشکلات اساسی روبرو می شوند. عکس این قضیه نیز صادق است: اگر دربی که دیروز کار می کرد امروز ناگهان ممنوع شد ، بدون هیچ توضیحی ، کاربران از این موضوع عصبانی می شوند.

در اوایل دهه 2000 ، من شکایات زیادی از سواران TTC در مورد پله برقی بسته و آسانسور دریافت کردم که در آن زمان گریبان ایستگاه های مترو را گرفته بودند.

موضوع مشترک این بود که آنها بدون هیچ دلیل مشخصی ناگهان محصور شدند ، وقتی که به نظر می رسید فقط چند روز زودتر کار می کنند.

وقتی اندی بیفورد برای اجرای TTC وارد شد (چند سال پیش او را به عنوان رئیس ترانزیت شهر نیویورک ترک کرد و اکنون در لندن ، انگلیس ترانزیت را انجام می دهد) ، از جمله بسیاری تغییرات عالی وی ایجاد تعهد برای ایجاد تابلو بهتر .

علائمی که می گفتند چرا چیزی یا چیز دیگر بسته شده است ، و چه زمانی دوباره کار می کند ، در TTC به سیاست تبدیل شد. این روزها از سرویس حمل و نقل شکایت زیادی ندارم.

بنابراین جای تعجب نیست که از خواننده ای شنیده شود که نمی تواند درک کند چرا پله هایی که فقط چند سال پیش در Riverdale Park East نصب شده بودند ، بدون هیچ توضیحی بسته شده است.

جرمی گرینبرگ از طریق ایمیل ارسال کرد که مجموعه ای از پله ها در انتهای شمالی پارک ، که از خیابان برودویو ، در تقاطع هلال تنیس پایین می آیند ، در ژوئیه گذشته به طور ناگهانی محصور شدند.

هیچ توضیحی در مورد دلیل این کار وجود ندارد و به نظر می رسد که پله ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند. ”

“اکنون آنچه اتفاق می افتد این است که همه ، از جمله بسیاری از ما با دوچرخه ، باید از یک تپه خاکی لغزنده عبور کنند تا از سطح خیابان به پارک برسند.

“یک علامت COVID عمومی در این نزدیکی هست ، اما من نمی توانم تصور کنم که آنها به دلیل فاصله اجتماعی پله ها را ببندند. پله های دیگری نیز وجود دارد ، اما نه در این نقطه مرکزی ، و از برخی جهات خطرناک است زیرا اکنون مردم در حال لغزش به پایین تپه هستند. “

وضعیت: من یک ایمیل از دانا دان ، یکی از مقامات پارک های شهر دریافت کردم ، با توضیح:

“این شهر در حال حاضر در انتظار نتایج بازرسی توسط پیمانکار است تا مشخص کند که چرا پله ها خیلی زود پس از نصب در سال 2018 خراب شده اند.

“خرابی مربوط به هسته 10 فولادی است که پوسیده شده است ، و منجر به خرد شدن و سوراخ شدن در امتداد پله ها شده است که خطر ایمنی را برای هر کسی که از آنها استفاده می کند تشکیل می دهد. هنگامی که متوجه خرابی شدیم ، پله ها بلافاصله بسته شدند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس صدمه نخواهد دید.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“علامت گذاری مناسب به زودی ارائه می شود.

“هنگامی که پیمانکار بازرسی خود را به پایان رساند ، ما بهتر می توانیم در مورد جدول زمانی برای پیش بینی تکمیل شده مشاوره دهیم. در حال حاضر ساکنینی که قصد ورود به پارک را دارند می توانند از پله های دیگر یا سطح شیب دار نزدیک آن برای دسترسی به پارک استفاده کنند. “

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید