چه خبر از قوانین غریب جمع آوری زباله تورنتو است؟ چیدن چند مورد با اندازه بزرگ نباید یک کار دو سفره باشد

آیا دو قطعه چوب باید انبوهی از کالاهای بزرگ را از برداشتن زباله در روز حذف کند؟

به احتمال زیاد اکثر مردم نه می گویند ، اما این بهانه ای برای مدیریت پسماند جامد تورنتو است ، زیرا اخیراً یک قاب تخت جدا شده برای جمع آوری در بلوار گذاشته شد.

اگر این یک بار مصرف بود ، ممکن است من به شهر شک و تردید را ببرم. اما من و همسایگانم قبلاً مواردی را توسط راننده مجموعه رد کرده بودیم ، حتی اگر قوانین شهر با دقت رعایت شده باشد.

در یک مورد که سال گذشته در مورد آن نوشتم ، یکی از همسایگان سه بسته مقوایی را در کنار سطل بزرگ آبی خود قرار داد که با دقت به قطعات کوچک بریده شده و درون کیسه های پلاستیکی شفاف قرار داده شده بود.

بسته ها در دو روز جمع آوری متوالی رد شده و ساکن را مات و مبهوت نگه داشته است. هنگامی که در این باره س askedال کردم ، به من گفتند “این مواد مطابق با شرایط مناسب تنظیم نیست”.

این شهر دلیل خاصی را ذکر نکرد و باعث شد حدس بزنم دلیل آن وجود کیسه های پلاستیکی بوده است ، حتی اگر بازیافت بیش از حد در کیسه های پلاستیکی واجد شرایط جمع آوری باشد و پلاستیک و مقوا در سطل های آبی جمع می شوند.

سرانجام شهر مقوا را – درون کیسه های پلاستیکی – برداشت که من و شخصی که آن را بیرون می کشید متعجب شده بود که آیا مشکل اصلی این است که راننده مجموعه نمی تواند برای بیرون آمدن از کامیون اذیت شود.

هفته گذشته ، هنگامی که من چارچوب جداشده تختخوابی را که تعویض کردیم ، بیرون آوردم ، همان فکر به ذهنم خطور کرد ، زیرا اعتقاد داشت که این مورد برای اقلام بزرگتر مطابقت دارد ، همانطور که در تقویم جمع آوری مدیریت پسماند جامد مشخص شده است.

من دیدم که راننده به سمت بالا کشیده و مکانیکی سطل خاکستری را خالی کرده و سپس حرکت می کند و قاب تخت را که شامل دو تکه چوب در انتهای شمع بود ، جمع آوری نمی کند.

حتی تعجب خاصی نکردم. با توجه به تجربه قبلی ، من حدس زدم 50-50 است که انتخاب نمی شود. بنابراین چند عکس از ناخواسته را شلیک کردم و آن را برای مدیریت پسماند جامد فرستادم تا علت را بپرسم.

وضعیت: من ایمیلی از لیزا دانکن ، مدیر مجموعه ها و عملیات جمع آوری زباله دریافت کردم و می گفتم دو تخته تخته خرده چوب در انتهای توده دلیل جمع نشدن بقیه مواد است. دانکن ، که از من یک صفحه از وب سایت Waste Wizard شهر را کپی کرده است که می گوید تخته خرده چوب “در حاشیه حاشیه جمع نمی شود” ، گفت: “تخته خرده چوب یک مورد پذیرفته شده برای وانت در حاشیه نیست.”

من تقویم جمع آوری زباله های خود را جستجو کردم ، که پر از توصیه است در مورد آنچه که می توان یا نمی توان بیرون داد ، اما چیزی در مورد تخته خرده چوب پیدا نکردم.

دانکن گفت تخته خرده چوب “اگر کمتر از چهار فوت باشد ، می توان آن را به انبار محل تخلیه شهر برد. اگر بیش از چهار فوت باشد ، باید با یک شرکت خصوصی که در زمینه دفع این نوع زباله های ساختمانی تخصص دارد هماهنگی انجام شود. ”

تصور کنید یک شرکت خصوصی استخدام کنید تا دو قطعه تخته خرده چوب که ممکن است حدوداً 5 فوت طول داشته باشند را دور بیندازد. جای تعجب نیست که این همه دامپینگ غیرقانونی وجود دارد.

دانکن در ادامه گفت: “موارد واجد شرایط در شمع شما ، مانند قاب تخت ، باید جمع آوری می شد ، اما ممکن است به دلیل مخلوط شدن با تخته خرده چوب از دست رفته باشد.”

به عبارت دیگر ، آنها آن را منفجر کردند. آیا درخواست از راننده مجموعه خیلی زیاد بود که از اسب خود پایین بیاید و به جز دو قطعه چوب همه را به داخل کامیون بیندازد؟

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

دانکن اضافه کرد که وسایل بزرگ توسط یک کامیون دیگر جمع آوری می شود ، اما همه آنچه که من ارائه دادم به سختی با این توصیف متناسب است. به راحتی در سطل خاکستری تازه خالی شده جای می گرفت. اپراتور می توانست سطل زباله را با قطعات قاب تخت دوباره پر کرده و در کامیون بلند کند.

برای من جای تعجب است که چه تعداد از ساکنان تجربه یکسانی داشته اند. من می خواهم از افرادی که این اطلاعات را دارند بشنوم و لطفاً اگر امکان دارد عکسی از مواد جمع آوری نشده را بهمراه آنها ارسال کنید.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید