چگونه از اسانس خوراکی استفاده کنم؟

هنگامی که آنها را ذخیره می کنید، مطمئن شوید کلاه را محکم بسته، همیشه بطری ها را به طور قائم نگه دارید و آنها را در جای خنک دور از نور خورشید قرار دهید. آنها می توانند به روش های مختلفی استفاده شوند: در حمام، در روغن ماساژ یا در محصولات زیبایی. ابتدا پس از غلظت توصیه شده، آنها را در یک پایه جدا کنید. اسانسها به عنوان یک طعم دهنده واقعی در ماده غذایی استفاده میشوند. البته حتما به این نکته توجه داشته باشید که شاید طعم و عطر آن مورد پسند هر ذائقه ای نباشد. خرید اسانس خوراکی مایع نه تنها به مواد غذایی طعم می دهد بلکه آن را خوشبو تر می کند.

عطر، بو و خواص درمانی این گیاهان باعث شده تا بازار فروش اسانس رونق فراوان داشته باشد. صنعت عطر یکی از شاخص ترین صنایعی است که از این گیاهان برای تولید محصولات خود بهره میبرند. همه روغن های ضروری برای زنان باردار و شیرده مناسب نیستند. از این اسانس در تولید خوراکی های مختلف مانند انواع آدامس ها و شربت ها استفاده می شود. همه این عوامل موجب شده تا بازار فروش اسانس در تهران روز به روز رونق بالایی پیدا کند.

این محصول تنوع بالایی دارد که هر کدام ترکیبات و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارد. هر چه بسته بندی شکیل تر و جذاب تر باشد و از ظروف گران تری استفاده شده باشد، قیمت محصول نیز بیشتر خواهد خرید اسانس قهوه بود. خرید عمده از نظر اقتصادی برای خریداران مقرون به صرفه تر است. خرید و فروش در این صنایع به صورت عمده صورت میگیرد و به همین دلیل میزان خرید و فروش اسانس گیاهی بسیار رونق دارد. Ravintsara (Cinnamomum camphora) یک روغن اسانس خفیف با منافع برای انواع مختلف پوست است.

برگاموت یک روغن اسانس دیگر با اثر حساس به نور است، پس پوست خود را پس از استفاده از خورشید خرید اسانس فلفل قرار ندهید. لطفا توجه فرمایید در صورت خرید اسانس های متفرقه دستگاه از حالت گارانتی خارج می شود. توجه : این دستگاه فاقد اسانس است لطفا جهت خرید اسانس های موجود ( aventus ، azzaro ، poet ، lacoste ) با شماره 86081348 تماس حاصل فرمایید.