چگونه تعمیر لامپ های خیابان یونگ به خطری برای پیاده روی تبدیل شد

عابران پیاده باید مراقب قدم زدن خود در امتداد بخش میانی شهر از خیابان یونگ باشند، در غیر این صورت خطر کاشت صورت در پیاده رو را دارند.

با توجه به تعداد موانع موجود در پیاده روهای تورنتو، این یک معجزه روزانه است که عابران بیشتری را به صورت پراکنده و مجروح به خاطر همه چیزهایی که وجود دارد برای سرگردانی فرستاده نمی شوند.

نادیده گرفتن خطرات سفر به عنوان زندگی در دود بزرگ وسوسه انگیز است، به ویژه برای افراد توانمندی که به اندازه کافی مطمئن هستند و به اندازه کافی تیزبین هستند که بتوانند در اطراف آنها حرکت کنند.

یک بار یادداشتی از خواننده ای دریافت کردم که می گفت اغلب با ستون هایی که درباره خطرات سقوط نوشته بودم می خندد. او متعجب بود که چرا وقتم را برای نوشتن در مورد چیزهایی تلف می کنم که اجتناب از آنها بسیار آسان است.

شاید آنها برای او مشکلی نداشته باشند، اما او خطر خطرات سفر را برای افرادی که به خوبی او نمی بینند یا به هر دلیلی نمی توانند آنها را دوری کنند، دست کم گرفت. و این تعداد زیادی قربانی بالقوه است.

همچنین تعداد افرادی که در حین مسحور کردن تلفن خود در حال حرکت هستند را در نظر نمی‌گیرد، گویی هیچ چیز مهم‌تر از پیامک یا توییتی نیست که به تازگی حذف شده است.

بنابراین من خطرات زمین خوردن را بیشتر از دیگران جدی می‌گیرم و می‌دانم که آنها شوخی نیستند.

این من را به یادداشتی از کتی لوید، شریک زنی که سال ها شریک من در برخورد با یادداشت ها و تماس های مردم بود، کالین پولریس می رساند. در سال های اولیه ستون Fixer، پولریس نقش زیادی در موفقیت آن داشت.

لوید عکسی از چهار پیچ که از پیاده رو در نزدیکی گوشه شمال شرقی خیابان یونگ و خیابان شفتسبری بیرون زده بودند، همراه با چندین رشته سیم که از وسط پیچ ها بیرون زده بودند، برایم فرستاد.

او گفت که دو خطر وجود دارد، نه چندان دور از هم، که به نظر من مانند پایه وسایل روشنایی بود. آنها همچنین برای هر کسی که آنها را نمی دید خطری به نظر می رسید.

تصاویر Google Street View نشان می‌دهد که چراغ‌های خیابانی تزئینی با گوی‌های به سبک عتیقه روی آن‌ها برای سال‌ها در بالای لامپ‌های پیچ و مهره قرار داشتند، اما اکنون از بین رفته‌اند.

من به آنجا رفتم و سه مجموعه پیچ مشابه را در پیاده رو پیدا کردم، اما فقط یکی از آنها توسط یک دکل پوشانده شده بود تا مردم را از خطر آگاه کند. هر کسی که چیزی در مورد دکل ها می داند می داند که آنها همیشه از کار خود دور می شوند مگر اینکه در جای خود محکم شوند.

وضعیت: یادداشتی به شهر فرستادم و پاسخ زیر را دریافت کردم: «لوازم لو رفته در یونگ و شفتسبری متعلق به تیرهای چراغ برق بود که متعلق به ملک مجاور بود و اداره می شد.

“کارکنان شهر با مدیر املاک در خیابان یونگ 1177 تماس گرفتند و در حال کار با آنها برای تعمیر وسایل در معرض دید در اسرع وقت هستند.

“در موقت و به عنوان یک اقدام ایمنی فوری، کارکنان شهر وسایل را با مخروط پوشانیدند تا به عابران پیاده روبه‌رو هشدار دهند.”

خوب است، اما ستون های سرگردان راه حلی ندارند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.