چیزی فراتر از مضحک که جایگزین درختان در حال مبارزه در دوپون شد

در مورد خطرات زمین خوردن نمی‌توانید خیلی مراقب باشید، اما کاشت 13 علامت هشدار در قسمت‌های بریده‌شده پیاده‌رو برای درختان خیابان به نظر یک قدم خیلی دور است.

تورنتو در مورد افزایش تاج درختان خود جدی است. با کاشت بیشتر و ترغیب شهروندان و کسب و کارها به انجام همین کار، به شدت در افزایش تعداد درختانی که اکسیژن، سایه و زیستگاه حیات وحش را فراهم می کنند، کار می کند.

بین سال های 2008 و 2018، پوشش تاج پوشش شهر از 26.6 به 28.4 درصد، از 10.2 میلیون به 11.5 میلیون درخت افزایش یافته است. وب‌سایت آن، toronto.ca، خاطرنشان می‌کند که سلامت کلی درختان خیابانی که در پیاده‌روها و بلوارها کاشته شده‌اند، «به طور قابل‌توجهی بهبود یافته است، با افزایش ۲۵ درصدی درختان خوب یا عالی.

درختان خیابان در حالی که تنها 5.4 درصد از جنگل های شهری تورنتو را تشکیل می دهند، 19.4 درصد از کل ارزش ساختاری را تشکیل می دهند.

بنابراین زمانی که ایمیلی از لری پلوسو دریافت شد، تعجب آور بود که می گفت از جایگزینی 13 درخت خیابانی در حال مرگ در خیابان دوپون با تعداد مساوی از علائم هشدار دهنده براق و زیبا گیج شده است.

پلوسو یادداشتی را برای من کپی کرد که برای مایک لیتون، عضو شورای شهر (بخش 11، دانشگاه روزدیل) فرستاده بود، که در آن می‌پرسید چرا درختان خیابانی در حال مرگ در بریده‌شده‌های پیاده‌رو، در امتداد ضلع شمالی دوپون، درست در شرق خیابان کریستی و روبروی یک خیابان کاشته شده‌اند. فروشگاه Loblaw با تابلوها تعویض شد.

پلوسو که خود را یک مرد شهری مشتاق توصیف می کند، می گوید: «وقتی Loblaws آن را باز کرد، ردیفی از درختان زیبا در امتداد پیاده رو آمد.

بدون مراقبت مناسب، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، آنها مردند و قطع شدند. سوراخ های مربعی با شن پر شده بود و به همین ترتیب ماند تا اینکه حدس می زنم عابران پیاده تلو تلو خوردند یا زمین خوردند و شکایت کردند.

“نتیجه کاملاً فراتر از مضحک است، اگرچه مشکل را حل کرده است.”

او گفت که نمی‌تواند پاسخ مستقیمی از شهر یا یکی از مدیران فروشگاه Loblaw در مورد اینکه چه کسی مسئول تابلوها است، دریافت کند، و افزود: «آنها در مورد اینکه درختان چگونه خیابان‌ها را بهبود می‌بخشند صحبت می‌کنند، اما نمی‌دانم می‌توانم همین را بگویم یا نه. یک ردیف از علائم خطر زرد روشن.»

وضعیت: در بیشتر موارد، کمک هزینه معابر شهرداری شامل پیاده روها می شود، اما ظاهراً در اینجا نه، حداقل نه وسعت کامل پیاده رو. این شهر ایمیلی ارسال کرد و گفت: “علائم این مکان در ملک خصوصی است.”

لوبلاو را ترک کرد، زیرا تابلوها درست جلوی یک فروشگاه هستند. ایمیلی به ارتباطات شرکتی Loblaw پاسخ زیر را دریافت کرد: «ما می‌توانیم تأیید کنیم که در پیاده‌رو خارج از Dupont St.

“علائم اقدام موقتی برای آگاهی دادن به خطر زمین خوردن ناشی از لب (روی بریده) جایی که درختان برداشته شده است. ما فعالانه با شرکای مدیریت املاک خود برای جایگزینی درختان در سال 2023 کار می کنیم و در عین حال از عابران پیاده می خواهیم که هنگام عبور از فروشگاه مراقب باشند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.