یک علامت توقف پوشیده از تاک ، آجرهای پیاده رو از دست رفته و سوراخ های پیاده رو مداوم: رفع از The Fixer

پس از خرد شدن تاك هاي انگور كه ​​تابلوي توقف را روي يك تخته ابزار پنهان كرده بودند ، رانندگان مي دانند كه دقيقا كجا بايد در يك تقاطع شرقي يورك متوقف شوند.

در تاریخ 28 آگوست از وضعیت خطرناکی در تقاطع خیابان Gower و خیابان Meighen خبر دادم ، جایی که رانندگان به سمت جنوب Meighen حرکت می کردند چیزی را نمی دیدند که باعث شود آنها هنگام رسیدن به Gower به فکر توقف باشند.

بالا رفتن از درختان انگور قطب تاسیسات را به همراه تابلوی توقف روی آن کاملاً پوشانده بود و باعث می شد رانندگانی که با منطقه آشنا نبودند حدس بزنند که آیا باید متوقف شوند یا از آن عبور کنند.

خواننده ای که در این باره به من گفت ، در یک ایمیل گفت که “من دیده ام که اتومبیل ها از این تقاطع عبور می کنند و تقریباً باعث آسیب دوچرخه سواران و عابران پیاده می شوند.”

بعد از ارسال یادداشت برای شهر ، جوابی دریافت کردم که می گوید رشد بیش از حد یک باره برداشته خواهد شد. کمی بعد برگشتم و شاخ و برگها را دیدم و تابلوی توقف به وضوح قابل مشاهده بود ، همراه با تابلوهای خیابان که پنهان شده بودند.

ستون 29 آگوست من مربوط به آجرهای پیاده رو بود که برای کارهای زیرزمینی ، در گوشه شمال غربی دروازه کنکورد و کنکورد پلاس برداشته شد و به جای اینکه در جای خود قرار بگیرد ، در یک انبوه رها شد.

الکس گینو ، که از طریق آجر برای من ایمیل فرستاده است ، گفت که هنگام عبور از خیابان در آن گوشه باید قدم خود را تماشا کند ، و خاطرنشان کرد که “بسیاری از سالمندان ، از جمله من ، به زمین آسان و مسطح نیاز دارند.”

تورنتو هیدرو ، که آجرها را برداشته بود ، برای من یادداشتی ارسال کرد که در اسرع وقت آنها را در منطقه کنار پیاده رو جایگزین می کند. چند روز بعد ایمیل دیگری از Ginou ، با عنوان “آجرها زیبا هستند” ، حاوی عکسی بود که آنها را در جای مناسب خود نشان می داد.

در 12 سپتامبر ، من در مورد سه سوراخ در پیاده رو در ضلع شرقی خیابان باتورست ، از خیابان Melrose به سمت شمال خیابان Deloraine ، نوشتم که توسط برنی کاتز به عنوان “خطرات جدی برای لغزش ، به ویژه برای افراد مسن” توصیف شده است.

بدترین حالت ، یک برش بزرگ بتن در اطراف دریچه جعبه آب ، سالها در آنجا بود و قبلاً با آسفالت پر شده بود که در نهایت خرد و ناپدید شد.

این شهر گفت که آنها فوراً آنها را پر می کنند ، که کاتز در ایمیل بعدی تأیید کرد. او گفت ، آنها دو کار خوب انجام دادند ، اما آسفالت مورد استفاده برای پر کردن برش در شمال Deloraine حتی با پیاده رو اطراف نبود.

و بدون شک پس از شروع زمستان ، مانند آخرین بار فرو خواهد ریخت.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید