یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اولیویا چاو پیشتاز خود را به عنوان نامزد پیشتاز در کمپین شهرداری تورنتو افزایش می دهد.

طبق نظرسنجی جدید Forum Research برای تورنتو استار، در حالی که کمپین شهرداری تورنتو به سرعت بالا می رود، اولیویا چاو، نماینده سابق NDP، انتخاب اصلی برای رأی دهندگان مصمم و پیشرو باقی می ماند.

نظرسنجی از 1029 شهروند تورنتونی که روز شنبه انجام شد، پس از پایان نامزدی با 102 نامزد شهرداری، نشان داد که چاو با 36 درصد از پاسخ دهندگان مصمم و متمایل، در صدر فهرست رقبای برجسته قرار دارد.

که نسبت به هفته قبل 3 درصد افزایش داشته است. چاو از ماه گذشته پیشتاز نظرسنجی‌ها بوده است، از جمله دو نظرسنجی جدید توسط دیگر نظرسنجی‌ها. نامزدها تا 26 ژوئن فرصت دارند تا رای دهندگان را متقاعد کنند که جایگزین جان توری شوند که در فوریه استعفا داد.

لورن بوزینوف، رئیس انجمن، روز یکشنبه به استار گفت: «چو برتری قابل توجهی نسبت به سایر نامزدها دارد. با این حال، در فاصله شش هفته تا روز انتخابات، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

پس از چاو در نظرسنجی فروم، مارک ساندرز، رئیس پلیس سابق محافظه‌کار بود که با چهار درصد افزایش به 18 درصد رسید.

پس از چاو در نظرسنجی فروم، مارک ساندرز، رئیس پلیس سابق محافظه‌کار بود که با چهار درصد افزایش به 18 درصد رسید.

جاش متلو، عضو شورای شهر، با میتزی هانتر، MPP سابق لیبرال، 10 درصد آرا را کسب کرد. حمایت متلو نسبت به هفته قبل که با ساندرز مساوی بود، چهار درصد کاهش داشت. هانتر دو درصد کسب کرد.

آنا بایلائو، عضو سابق شورای شهر، از حمایت هفت درصدی برخوردار شد و پس از آن کان. برد بردفورد با شش درصد 14 درصد نامزد دیگری را انتخاب کردند. حدود یک پنجم پاسخ دهندگان بلاتکلیف بودند.

نتایج حاصل از نظرسنجی پاسخ صوتی تعاملی تلفنی دقیق، به علاوه یا منهای 3 درصد، 19 برابر از 20 در نظر گرفته می شود.

نظرسنجی جدید فروم نشان داد که مهمترین موضوع انتخابات برای مردم تورنتونی، مقرون به صرفه بودن مسکن و هزینه زندگی/تورم است.

چاو آخرین باری که در سال 2014 برای شهرداری نامزد شد، در نظرسنجی های اولیه پیشتاز بود و پس از برنده جان توری و داگ فورد، نخست وزیر کنونی، سوم شد. با این حال، این رقابت تقریبا 11 ماه طول کشید در حالی که این مبارزات انتخاباتی در مجموع کمتر از سه ماه است.

تشخیص نام احتمالاً به چاو و ساندرز در مراحل اولیه کمپین کمک کرده است. در هفته‌های آتی، برجسته‌ترین کاندیداها در مناظره‌های متعدد، در مورد موضوعات اصلی با هم به رقابت خواهند پرداخت. تبلیغات و سایر کمپین ها در ماه ژوئن افزایش خواهند یافت.

Mitzie Hunter سابق MPP لیبرال با کان.  جاش ماتلو با حمایت 10 درصدی از پیشنهادهای خود برای شهردار شدن در انتخابات پیش از ژوئن ژوئن.

نظرسنجی Liaison Strategies از 1318 شهروند تورنتونی، که جمعه و شنبه انجام شد، 20 درصد از رای دهندگان مصمم به چاو، 11 درصد از ساندرز و 10 درصد از ماتلو حمایت کردند. بردفورد و هانتر 8 درصد مساوی بودند.

Bailão از حمایت پنج درصدی و پس از آن Coun برخوردار بود. آنتونی پروزا و آنتونی فیوری، ستون نویس سابق تورنتو سان، هر دو با یک درصد برابری کردند.

چهار درصد از پاسخ دهندگان Liaison نامزد دیگری را انتخاب کردند. تقریبا یک سوم آنها بلاتکلیف بودند. حاشیه خطا برای نظرسنجی ضبط صدای تعاملی 19 برابر از 20 امتیاز مثبت یا منفی 2.69 درصد در نظر گرفته می شود.

نظرسنجی Mainstreet Research از 1205 شهروند تورنتونی که چهارشنبه و پنجشنبه گذشته انجام شد، حمایت 31 درصد از رأی دهندگان را به چاو داد.

پشتیبانی از Coun.  در نظرسنجی جدیدی که روز شنبه توسط فوروم ریسرچ انجام شد، جاش متلو نسبت به هفته گذشته چهار درصد کاهش داشت.

مین استریت بایلائو را با 15 درصد در رده دوم داشت، ساندرز با 12 درصد، متلو با 10 درصد، هانتر با 9 درصد، فیوری با هفت درصد، برادفورد با 6 درصد و کلوئه براون، تحلیلگر سیاسی با 5 درصد آرا. سنت

حاشیه خطا برای مصاحبه‌های تلفنی خودکار Mainstreet به اضافه یا منهای 2.8 درصد در سطح اطمینان 95 درصد در نظر گرفته می‌شود.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.