یک “نگرانی ایمنی” از ماه مارس ورودی لارنس TTC را بسته نگه داشته است – و هیچ پایانی برای آن وجود ندارد

TTC قطعاً در ورودی اصلی ایستگاه مترو و اتوبوس لارنس سیاست درهای باز ندارد.

و تاکنون ، گفته نشده است که چرا درها از ماه مارس بسته شده اند ، یا اینکه چه زمانی دوباره درها باز می شوند.

من در این باره یادداشتی از مارتا هولمن و اندرو مک دونالد گرفتم که تلاش کرده اند دریابند چرا ورودی گوشه شمال غربی خیابان یونگ و خیابان لارنس هنوز بازگشایی نشده است.

“بعد از ظهر 5 مارس ، من و همسرم از محل کار به خانه آمدیم تا ببینیم که. . . ورودی ایستگاه لارنس بسته شد. “این زوج در یک ایمیل گفتند.

“درهای سطح خیابان قفل شده بودند. تابلوها به درهایی که نشان دهنده بسته شدن “تا اطلاع ثانوی” بود ، چسبانده می شد ، اما ماهیت آن مشخص نبود. این علائم هنوز وجود دارد. ”

آنها در تاریخ 14 مارس در توییتر در مورد آن به TTC پیغام دادند و به آنها گفته شد “خرابی سقف است” و “تاریخ تکمیل به محض دسترسی ارائه می شود.”

پس از پرسیدن دوباره در اوایل ماه ژوئیه ، به آنها گفته شد “به عنوان یک مال شخص ثالث ، تا زمانی که صاحبان ساختمان تعمیرات را انجام ندهند ، بسته می شود.”

بنابراین آنها از طریق ایمیل به بهره بردار ساختمان گفتند که جوابی دریافت کردند که می گوید “برای باز کردن ورودی” با TTC سخت کار می کنم “، اما” TTC قبل از بازگشایی ورودی ایستگاه باید همه کارها را امضا کند.

“امروز ، ورودی بسته مانده است ، پله برقی خاموش است ، و هیچ مدرکی وجود ندارد که کاری انجام شده باشد.

“ما با TTC صبور و مودب بوده ایم ، اما … بیشتر به یک بازی گرم سیب زمینی شباهت دارد تا یک برنامه واقعی برای تعمیر و بازگشایی ورودی.”

وضعیت: سخنگوی TTC ، هیلی والدن با ارسال ایمیل از طریق ایمیل گفت: “به دلیل نگرانی از لحاظ امنیتی ورودی” بسته شد ، اما چیزی را که گفت ، اعلام نکرد.

والدمن گفت از آن زمان TTC با “مالک شخص ثالث ملک ورودی کار می کند ، تا اطمینان حاصل شود که ورودی تنها زمانی بازگشایی می شود که بتوانیم به طور جمعی ایمن بودن آن را تضمین کنیم. کارهای فنی بیشتری وجود دارد – آزمایش و تحقیق – برای درک بهتر علت ایجاد این مشکل و اطمینان از اینکه در آینده با موارد مشابهی روبرو نخواهیم شد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

وی ادامه داد: “این یک روند مداوم است و ما در تلاش هستیم تا در اسرع وقت ورودی را دوباره باز کنیم. ورودی / خروجی های دیگر در ایستگاه لارنس برای مشتریان ما در دسترس است. “

اصلاح – 9 اکتبر 2020: این داستان ویرایش شد تا توجه داشته باشد كه ورودی شمال غربی ایستگاه بسته شده است.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید