✅ کاملاً مناسب محیطهای بهداشتی میباشند

در جهت صرفه جویی و مصرف بهینه آب در کشاورزی روشهای مدرن آبیاری فراوانی بوجود آمده است و این روشها هر روز در حال توسعه میباشد که لولههای پلی اتیلن در تمامی آنها عنصر اصلی میباشد و انتقال و کنترل آب بوسیلهی لولههای پلی اتیلن انجام برخی از سیستمهای مدرن آبیاری شامل موارد زیر میباشد : آبیاری تحت فشار، آبیاری قطرهای، آبیاری بوسیله نوار آبیاری، آبیاری بارانی، آبیاری موضعی همچنین در روشهای سنتی آبیاری و آبیاری سطحی جهت انتقال آب از لولههای پلی اتیلن بهره میبرند تا از تبخیر آب و فرورفتن آب در خاک جلوگیری نمایند و لوله پلی اتیلن دریچهدار از بارزترین انواع لولههای پلی اتیلن در این امر میباشد.

این لوله ها در کارخانه به روش ریخته گری گریز از مرکز در اندازه های ۶ متری تولید می شود و دارای هیچ گونه درز و جوشی در طول لوله نمی باشد و در سیستم هایی که فشار کار آن ها بالا می باشد مثل سیستم های آتش نشانی، بخار، هوای فشرده، گازهای صنعتی و… افت فشار کمتر، انعطاف پذیری بالا، نارسانای الکتریسیته، داشتن خواص بهداشتی و مقاومت در برابر حملات میکروبیولوژی و رسوب پذیری ناچیز، از دیگر مزیت های این مقاطع به حساب ساخت لوله بدون درز می آید. قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ به برند و شرکت تولید کننده، کشور سازنده، کیفیت مواد مورد استفاده در تولید آن، درصد خلوص فولاد، مقاومت مکانیکی، مقاومت شیمیایی و غیره بستگی دارد.

بطور كلي لوله هاي پلاستيكي از مقاومت چشمگيري در برابر انواع اسيدها، محلولهاي نمكي، مايعات و گازهاي خورنده برخوردارند. از این رو برای تمام سایزهای لولهسیاه اتصالات جوشی و پیچی آماده در بازار موجود می باشد. فولاد ضد زنگ (Stainless Steel) جنس مناسبی برای عملکرد لوله در دماهای بالا می­باشد.

لوله های کاروگیت یکی از مدرن ترین و جدید ترین مدل لوله ها هستند. به غیر از شکل، عوامل دیگری برای تقسیم بندی لوله های کاروگیت وجود دارند. اغلب لوله هاي پلاسـتيكي بـه راحتـي بـا دست نصب ميشوند و در بيشتر موارد نياز به ماشين آلات و ابزار خاصي ندارند. لوله ها با توجه به سایزشان در ضخامت های مختلفی ساخته می­شوند. هوا برای رسیدن به فیلتر های تهویه توسط لوله های کاروگیت هدایت می شود. لوله های چدنی مورد استفاده در سیستم لوله کشی فاضلاب به دو نوع سرتوپی (بوشن دار) و سر تخت (بدون بوشن) تقسیم می شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوله استیل بدون درز چیست لطفا به بازدید از وب سایت ما.