آیا بهداشت عمومی جزئیات کافی درباره شیوع COVID-19 را منتشر می کند؟ برخی از متخصصان پزشکی چنین عقیده ای ندارند

مارک لوورت در اواخر ماه ژوئیه از یک سالن ورزشی بازگشایی خارج شد و متقاعد شد که باشگاه های بدنسازی برای محافظت از او و دیگران در برابر COVID-19 به اندازه کافی کار نمی کنند – و همچنین لازم نیست که به اندازه کافی کار کنند.

وی گفت: “من پا به ورزشگاه نمی گذارم تا زمانی كه آنها 100 درصد مواقع قوانین را تغییر دهند و هر دستگاه یا ایستگاه شیشه ضد عفونی مخصوص خود را داشته باشد.” “هر پزشکی پروتکل ها را بی خطر نمی داند.”

اما آیا آنتاریایی ها به اندازه کافی ویروس را با یکدیگر جمع و پف کرده اند تا چنین ترس هایی را توجیه کنند؟ لوورت نمی داند. متخصصان پزشکی انتاریو نیز چنین کاری نمی کنند.

بیشتر جزییات مربوط به مکان آلوده شدن افراد ، به دلیل خروش ویروس در تورنتو و دیگر جوامع انتاریو ، در یک جعبه سیاه بهداشت عمومی باقی می ماند ، همراه با سایر جزئیات شیوع که می تواند ساکنان را مطلع کند و رفتارها را تغییر دهد.

مقامات بهداشت عمومی در یک مسیر دشوار روزمره گام برمی دارند – انتشار اطلاعات مفید در مبارزه برای بازپرداخت عفونت های COVID-19 قبل از شروع دوباره بستری شدن در بیمارستان و مرگ ، در حالی که از محرمانه بودن بیمار که از نظر ولایتی مصوب شده است ، محافظت می شود.

یک مقام بهداشت منطقه ای به استار گفت که اطلاعات منتشر شده در حال حاضر برخی از انتاریایی ها را با COVID-19 شناسایی و انگ زده کرده است.

اما در یک بیماری همه گیر کشنده ، هنگامی که عفونت ها به طور گسترده ای افزایش می یابند ، زیرا افراد خود را در معرض خطر قرار می دهند ، واحدهای بهداشت عمومی کجا خط را ترسیم می کنند؟

دکتر اشلی تویت ، متخصص اپیدمیولوژیک در دانشکده بهداشت عمومی دلا لانا دانشگاه تورنتو گفت: “من فکر نمی کنم آنها اطلاعات کافی را به اشتراک می گذارند.”

“من می خواهم اطلاعات بیشتری در مورد انواع خاصی از مشاغل یا مکانها و عوامل خطر خاص برای افراد آلوده ببینم.”

مدتها قبل از همه گیری ، بین مقاماتی که می خواهند اطلاعات مربوط به خطرات بهداشتی را به اشتراک بگذارند ، تنش وجود داشت ، بنابراین مردم می توانند شرایط را درک کنند و از خطر احتمالی جلوگیری کنند و نیازی به ایجاد لکه ننگ یا مشقت برای افراد یا مشاغل نیست.

به طور کلی ، واحدهای بهداشتی استانی و منطقه ای شیوع بیماری ها ، مانند هپاتیت A یا سرخک را منتشر کردند ، در حالی که هیچ راه دیگری برای هشدار به افراد بالقوه در معرض خطر که باید برای محدود کردن شیوع بیشتر اقدام کنند وجود دارد.

COVID-19 جانوری دیگر است که تهدید به مرگ جمعی ، فروپاشی اقتصادی و بسیاری از تأثیرات ناگوار برای آسیب پذیرترین افراد جامعه است و این پویایی را تغییر می دهد.

هنگامی که شیوع اواخر ماه ژوئن در کینگستون به یک آرایشگاه ناخن گره خورد ، رئیس بهداشت عمومی محلی ، دکتر کیران مور ، سالن را نامید. او با استفاده از نمودار در یک کنفرانس خبری مشترک در YouTube ، گسترش ، خطر و تحقیقات را ارائه داد.

یافته های مور ، که برای عموم مردم پخش شد ، مدتها قبل از این که سایر جوامع ، از جمله تورنتو ، این کار را انجام دهند ، زمینه ماسک های اجباری را در محیط های عمومی داخلی فراهم می کند.

هنگامی که دانشجویان دانشگاه وسترن انتاریو بیمار شدند ، واحد بهداشتی میدلکس و لندن یک گرافیک تهیه کرد که سفرهای آنها را از 8 تا 13 سپتامبر بین مشاغل مشخص و بارهای دانشجویی ، نوشابه ، سیگار الکترونیکی و بالابرهای بدون ماسک به اشتراک می گذارد.

دکتر الکس سامرز از واحد بهداشت در آن زمان به استار گفت: “ما درک کرده ایم که این اهمیت وجود دارد که بتوانیم داستان چگونگی انتقال COVID در جامعه ما را بیان کنیم و انجام این کار نیاز به شکستن روز دارد – فعالیتهای روزمره موارد و تماس با افراد آلوده … “

وسترن گزت ، یك رسانه خبری تحت مدیریت دانش آموزان ، از اطلاعات موجود در گرافیك برای تولید a استفاده می كند ویدئو ردیابی وقایع و رفتارهایی که باعث شیوع آن شده است.

هفته گذشته سلامت عمومی تورنتو که رویکرد محافظه کارانه ای در انتشار اطلاعات مربوط به شیوع خاص در پیش گرفته است یک گرافیک را توییت کرد.

مثال واقعی نشان داد که چگونه “یک شب در TO” منجر به 20 عفونت با 80 نفر در معرض قرار گرفت. هیچ مکانی یا نام تجاری ارائه نشده است.

U از T’s Tuite گفت ، آنچه از دست رفته است ، آزادسازی معمول انواع مکان هایی است که در آن شیوع دارد ، به علاوه رفتارها و عوامل محیطی که در شیوع آن نقش دارد.

“اطلاعاتی که واقعاً می خواهیم این است:” انواع مشاغل یا مکانهایی که افراد در آن آلوده می شوند کدامند؟ ” او گفت. “من فکر می کنم شما می توانید این اطلاعات را به گونه ای ارائه دهید که مکان های فردی کسب و کار را مشخص نکند …

“چه درصدی از این افراد (عفونت) در رستوران ها است ، چه نسبی در بارها ، در اجتماعات خصوصی؟ حتی بیشتر دانه ریز ، برای شیوع میله یا اجتماعات خصوصی ، چه نسبتی از آنها در یک محیط داخلی در مقایسه با یک محیط بیرونی اتفاق می افتد؟ این اطلاعات واقعاً مفید هستند.

“این بخشی از چالش با آنچه اکنون در انتاریو اتفاق می افتد است – سوالات زیادی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهیم ، کار صحیحی است و ما این داده ها را نداریم.”

دکتر آیلین دو ویلا ، مسئول بهداشت پزشکی تورنتو ، در برابر چنین تماس هایی عقب نشینی می کند. شعار او این است که مردم باید بدانند خطری که در رفتارهای مخاطره آمیز آنها وجود دارد – عدم فاصله فیزیکی ، ماسک نداشتن ، دست شستن ، پیوستن به جمعیت – به جای سایتها یا انواع مکانهایی که بازدید می کنند.

“من این اعتقاد را درک می کنم که اگر فقط مکانهایی را که افراد آلوده بوده اند لیست کنیم ، به ما می گوید که کجا می توانیم با خیال راحت برویم. او روز دوشنبه گفت ، اما این کار به این روش نمی کند “و می تواند به یک احساس ایمنی کاذب منجر شود.

وی گفت ، حتی اگر واحد وی مکانهای عفونت را ذکر کرده باشد ، تا زمان تأیید آزمایشگاه “تهدید فوری به احتمال زیاد برای بسیاری از روزها پایان یافته است ، آن شخص یا افراد (در معرض) در جامعه گردش می کنند …

“شما COVID-19 را از مردم دریافت می کنید ، نه از مکان ها و در یک شهر بزرگ مانند ما ، مردم همه جا هستند.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

اما برخی از اطراف ویلا به رسمیت شناخته اند که مردم خواستار کسب اطلاعات در مورد انتشار ویروس هستند و از واحد وی می خواهند تا راه های بیشتری را برای رعایت این قوانین بدون به خطر انداختن محرمانه بودن بیمار پیدا کند.

مشاوره جو کریسی ، رئیس هیئت بهداشت عمومی تورنتو ، اخیراً هیئت مدیره را به درخواست از واحد بهداشت درخواست کرد تا اطلاعات مربوط به شیوع محیط کار را برای محافظت از “جمعیت های آسیب پذیر” که به طور غیر متناسب تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند ، منتشر کند.

در مصاحبه ای کرسی گفت که دفتر دو ویلا از آن زمان توافق کرده است که این اتفاق بیفتد.

وی گفت: “ما در مهمترین همه گیر جهانی در بیش از یک قرن زندگی می کنیم و در نتیجه نقشهای سنتی ، روشهای سنتی انتقال ارتباط بیماریهای واگیر نیز باید تغییر کند” ، ضمن حفظ حریم خصوصی ،

کریسی گفت: “در زمینه یک بیماری همه گیر ، شفافیت کامل برای اطمینان از درک عمومی مردم از خطر مهم است و به نوبه خود می تواند رفتار خود را به طور مناسب اطلاع دهد.” وی خاطرنشان کرد که TPH به طور مرتب سایت های شیوع را برای مدارس دولتی ، خانه سالمندان و پناهگاه های بی خانمان و سایت های خصوصی مانند کلوپ های استریپ در صورت شیوع و دسترسی به همه افراد در معرض خطر قرار نمی دهد.

کریسی گفت: “اگر شما یک کارمند مراقبت های بهداشتی نباشید و از کلوپ های نواری که به نوعی در معرض خطر نیستید بازدید نکنید ، می توانید از تفکر بخشوده شوید.”

“در حقیقت ، انتقال بسیار گسترده تر از آن است و بنابراین ، از نظر شفافیت عمومی ، ارتباطات بیماری های واگیر سنتی باید بر روی سر آنها روشن شود … این اساساً چیزی است که ما می دانیم مردم باید بدانند – زیرا این بهترین راه برای رفتار عمومی را آگاه کنید. “

شفافیت ، خطراتی را به همراه دارد. دکتر مصطفی هیرجی ، مسئول بهداشت پزشکی در بهداشت عمومی منطقه نیاگارا ، به استار گفت که برخی از افراد در تماس با واحد وی که احتمالاً در معرض COVID-19 قرار گرفته اند ، از قرار گرفتن در معرض ترس قرار دارند.

“اگر مشتریان ما فکر نکنند که می توانند با استفاده از اطلاعات بهداشت شخصی خود به بهداشت عمومی اعتماد کنند ، مبادا این اطلاعات با دیگران در میان گذاشته شود یا برای عموم منتشر شود ، آنها تمایلی ندارند که اطلاعات شخصی خود را که برای انجام کار ما حیاتی است با ما در میان بگذارند.” او گفت.

هیرجی گفت: “افراد متعددی که مبتلا به COVID-19 هستند ، به ما اطلاع داده اند که براساس اطلاعات منتشر شده از سوی بهداشت عمومی در مورد COVID-19 ، آنها توسط افراد در حلقه اجتماعی خود شناسایی شده اند و به عنوان یک نتیجه از آنها قلدری و لکه دار شده اند.”

وی گفت ، در یک مورد ، کسی اطلاعات را با رسانه ها به اشتراک گذاشت و در نتیجه فرد دچار حملات شخصی ، ناراحتی روحی و آسیب به شهرت شد ، افزود: “اینها نمونه های بارزی از میزان نیاز ما برای محافظت دقیق از اطلاعات بهداشتی عمومی مردم است.”

دکتر اندرو موریس ، استاد دانشگاه بیماری های عفونی T و پزشک در بهداشت سینا و شبکه بهداشت دانشگاه ، به واحدهای بهداشتی “B-plus” برای افشای داده ها می دهد – اما اضافه می کند که آنها می توانند در این اوقات فوق العاده بهتر باشند.

موریس خاطرنشان می کند که اخیراً اظهارات ضد و نقیضی از مقامات دولتی در مورد اینکه آیا کافه ها و رستوران ها مشکلی ایجاد می کنند و همچنین در مورد خطر ناهار خوری داخل خانه شنیده است.

“باشگاه های سلامتی؟” او گفت ، هنگامی که در مورد نگرانی کاربر سالن ورزشی Levert سال شد. “من هیچ ایده ، هیچ سرنخی ندارم.

“مثلاً اگر افراد در بارها و كلوب های شبانه آلوده می شوند ، باید بفهمیم كه چگونه درجای دیگری در معرض خطر كمتری قرار بگیریم. واضح است که همه آنچه که تاکنون با بارها و کلوپ های شبانه انجام داده ایم واقعاً کارساز نبوده است.

“التماس کردن مردم برای انجام کار درست و گفتن” امیدوارم که آنها چنین کاری کنند “- که نتیجه ای نداشته است. این یک ایده عالی است اما جواب نداده است. “

اصلاح – 30 سپتامبر 2020: این مقاله از نسخه قبلی ویرایش شده بود که نام دکتر اشلی تویت را به اشتباه نوشت.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

آیا مسئولان بهداشت عمومی باید اطلاعات بیشتری در مورد شیوع COVID-19 به اشتراک بگذارند؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید.

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.