“باورنکردنی”: چرا این تابلوی شهر هنوز از ساخت و سازهایی که دو سال پیش به پایان رسیده هشدار می دهد؟

وقتی علامتی در یک مکان برجسته رانندگان را از ساخت و سازهایی که دو سال پیش به پایان رسیده است مطلع می کند ، کار کاملاً تمام نشده است.

ستون من در 19 اکتبر در مورد تابلویی در جاده Birchmount که در مورد کار 12 ساعته ساخت و ساز که در 24 مه گذشته به پایان رسید هشدار داد ، خوانندگان را بر آن داشت تا نمونه های دیگری از علائم دیگر را که دیگر معتبر نیستند اما هنوز در جای خود نیستند ، ارائه دهند.

جانت اشبری از طریق ایمیل ارسال كرد كه محدودیت سرعت در خیابان لارنس ، در شرق خیابان مورنینگساید ، حدود 60 سال در 60 كیلومتر در ساعت كاهش یافته است ، علائم راهنمایی و رانندگی نشان می دهد كه سرعت مجاز پایین تر بر این اساس نصب شده است.

وی گفت: “کسی فراموش کرد که کار را تمام کند زیرا تابلوهای (در شرق) Bridgeport Drive ، درست قبل از تغییر جاده بندر اتحادیه ،” “این علائم سرعت نشان می دهد که 50 کیلومتر در ساعت جلوتر است و 50 کیلومتر در ساعت آغاز می شود.”

وی گفت ، اما هیچ نشانه ای در امتداد همان مسیر لارنس وجود ندارد که به رانندگان که از شرق حرکت می کنند اطلاع دهد که سرعت مجاز از 50 به 40 کیلومتر در ساعت ، در شرق بندر اتحادیه کاهش می یابد.

اندی رید یادداشتی از پیتربورو برای من ارسال کرد ، با عکس هایی از یک تابلوی جاده در بزرگراه گاردینر که بلوار Lake Shore را به عنوان بزرگراه 2 نشان می دهد ، در حالی که سالهای زیادی از آن نگذشته است و دیگری از بزرگراه 27 که دیگر نیست بزرگراه استانی

رید گفت: “در هر حالت ، این علائم نباید از نماد تاج MTO استفاده كنند كه نشان دهنده بزرگراه بودن آنها است.” وی افزود كه وی چند سال پیش با این استان تماس گرفته است اما به او گفته شده كه تورنتو مسئول تغییر آنها است.

اما برنده شام ​​مرغ عکسی است که برایان ایلر برای من ارسال کرده است ، از یک تابلوی نارنجی رنگ که به یک تیر در ضلع غربی پارک هلال احمر کوئین ، جنوب خیابان بلور ، کنار ورودی ایستگاه Museum TTC نصب شده است.

این هشدار به رانندگان در مورد ساخت و ساز در خیابان دانشگاه ، از مارس 2017 تا نوامبر 2018 است.

او فقط یک کلمه به یادداشت خود اضافه کرد: “باورنکردنی!”

وضعیت: در یادداشتی از تام کالوگیانیس ، مدیر عملیات و نگهداری خدمات حمل و نقل ، گفته شده است که کارمندان در حال بررسی تابلو در پارک هلال کوئین هستند ، “با هدف برداشته شدن آن (در اسرع وقت). توجه ویژه به دلیل ارتفاع / قرار دادن تابلو لازم است. ” من همچنین از شهر خواسته ام که از علائم قدیمی سرعت در لارنس خلاص شود و ایمیل Reid را نیز ارسال کردم.

در هر حالت ، این علائم نباید از نماد تاج MTO استفاده کنند که نشانگر بزرگراه بودن آنها است ، همانطور که نیست.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید