حسابرس کل می گوید: ادعاهای سودمندی کارمندان شهر برای کلاهبرداری در درمان های آبگرم پزشکی

حسابرس عمومی تورنتو در حال ارسال پیامی به کارمندان شهر است – اگر مرتکب تقلب در مزایا شوید ، احتمال گرفتار شدن و احتمالاً اخراج از شما وجود دارد.

بورلی رومئو-بهلر ، در گزارشی که روز جمعه منتشر شد ، گفت “تقلب علیه شهر در چندین نوبت رخ داده است” که شامل ادعای مزایای سه کارگر شهری و دو همسر است که به طور جداگانه بین سال های 2017 و 2019 از شعب “آبگرم پزشکی” بازدید کرده اند.

سخنگوی شهر گفت که این سه گمنام هنوز برای شهر کار می کنند ، که “خطاب به کارمندان است”.

“کارمندانی که مشخص شده درگیر کلاهبرداری بوده اند ممکن است مشمول نظم و انضباط تا حداکثر اخراج شوند” ، اما به عنوان کارفرما ، شهر قبل از اعمال هرگونه نظم و انضباط باید “عوامل تخفیف” را در نظر بگیرد.

این شهر از مدیر مزایای خود خواسته است كه “كارگران بهداشتی را در این امر” به پلیس و نهادهای تخصصی مورد نیاز ارجاع دهند.

پول مربوط به ادعاها ، حدود 38000 دلار ، در مقایسه با مبالغی که در رسوایی گذشته توسط رومئو-بهلر در سال 2016 افشا شده بود ، ناچیز است. کارمندان به دلیل ادعای مزایای مقادیر زیادی قرص های اختلال نعوظ و داروهای کنترل کننده درد نظیر اخراج ، نظم داده شدند. فنتانیل و اکسی کدون.

گزارش رومئو-بهلر در مورد این کلاهبرداری گسترده منجر به کنترل شدیدتر و مدیر منفی کاهش منولیف فایننشال ، که بعداً مبلغ 4 میلیون دلار به شهر پرداخت کرد ، و Green Shield کانادا را جایگزین این شرکت کرد.

رومئو-بیلر گفت ، اقدامات کنترل تقلب در گرین شیلد ، شهر را از ادعاهای آبگرم که تحقیقات عمومی حسابرس را برانگیخت ، آگاه کرد.

وی گزارش جدید را تا حدی صادر كرد تا “كارمندان شهر را از افزایش مهارت در نظارت بر ادعاهای سود آگاه سازد و از اهمیت درگیر نشدن در طرحهایی مانند آنچه در این گزارش مشخص شده است”.

سه کارمند شهر و دو همسر همه با استفاده از داروی Levulan Kerastick – یکی از معدود درمان های آبگرم پزشکی تحت پوشش مزایای شهر ، ادعای درمان کراتوز اکتینیک ، یک بیماری پوستی پیش سرطانی را مطرح کردند.

در حسابرسی آمده است: “همه فاکتورها را از اسپا دریافت و ارسال کردند که در آن شرایط برای آنها معالجه شده و همه آنها بازپرداخت شده اند.”

“هیچ یک از کارمندان هرگز با پزشک تشخیص دهنده ملاقات نکرده اند. به نظر می رسید هیچ كسی نمی دانست كه حتی كراتوز اكتینیك چیست. ”

ده ها فاکتور در کل ثبت شد. افراد مبتلا به بیماری پوستی معمولاً هر کدام دو تا شش روش درمانی دریافت می کنند.

این چیزی است که حسابرس کل می گوید اتفاق افتاده است:

  • “کارمند A” برای درمان ریزش مو به مرکز آبگرم رفت و از هزینه درمان تحت پوشش مزایای شهر ابراز نگرانی کرد. او می گوید آبگرم به او گفت كه می تواند هزینه های خود را به شرطی كه درمان پوستی داشته باشد و پزشك فرم هایی برای “بیماری جعلی و دارو” امضا كند. کارمند می دانست که اطلاعات نادرست است و پس از گرفتار شدن ، حدود 1500 دلار به شهر بازپرداخت کرد.
  • “کارمند B” برای درمان قارچ ناخن پا با لیزر به آبگرم رفت و فرم امضا شده توسط پزشک را به او داد و گفت که انگشتان پای وی با لوولان معالجه می شود. هنگامی که این ادعا رد شد ، او به آبگرم بازگشت ، که فرم تغییر داد و گفت که وی تحت درمان کراتوز آکتینیک است. وی تقریباً 10 هزار دلار برای درمان انگشتان پا که تحت پوشش مزایای شهر نیستند بازپرداخت کرد ، وی به محققان گفت که متوجه تغییر شکل نشده است. کارکنان حسابرس کل تأیید کردند که وی فرم های تغییر یافته درمان را مشاهده کرده است. او پولی را که دریافت کرده بازپرداخت نکرده است.
  • “کارمند C” برای ناحیه صورت ، نگران خطوط و افتادگی پوست به آبگرم رفت. فاکتورها می گویند او با لوولان تحت درمان کراتوز آکتینیک و روزاسه قرار گرفت. همسر وی از سال 2015 ادعاهایی را برای درمان بیماری های مشابه ارائه داده است. درمان ناخن پا به فاکتورهای آنها اضافه شد ، خدمتی که به گفته وی هرگز دریافت نکرده است. این زوجین در مجموع بیش از 26000 دلار مزایا پرداخت کردند. حسابرس کل نوشت: “از نظر ما ، با توجه به توازن احتمالات ، تقلب در مزایای سلامتی نیز در این مورد اتفاق افتاده است.” وی مبلغی را که بازپرداخت شده بازپرداخت نکرده است.

توصیه های رومئو-بهلر شامل کارمندان می شود که مزایای پرداختی به خود و همسران را پس دهند زیرا خدمات آبگرم با فاکتورهای کاذب ادعا می شود.

“اگرچه کلاهبرداری رخ داده است ، ما نمی توانیم از میزان و عمق نقش یا دانش دقیق هر شخص یا سازمان (آبگرم ، پزشک ، برخی از کارمندان شهرستان ، تکنسین های معالجه و یا پرستار عملی ثبت شده) کاملاً مطمئن باشیم. ) در این رویدادها بازی کرده است زیرا ماهیت کلاهبرداری اغلب شامل اطلاعاتی است که پنهان ، تغییر یافته و / یا ساخته شده است. ”

“از نظر ما ، همه افراد مصاحبه شده همیشه راستگو یا صریح نبودند.”

در سال 2019 این شهر 152 میلیون دلار برای تأمین مزایای بهداشتی کارکنان و 51.9 میلیون دلار دیگر برای مزایای دندان هزینه کرد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

در گزارش جداگانه ای که روز جمعه منتشر شد ، حسابرس کل “کنترل های خوبی” در مورد پرداخت مطالبات دندانپزشکی پیدا کرد.

وی پیشنهاد كرد “حداكثر مبالغ مجاز در دسته خدمات اساسی و جامع دندانپزشكی” ارائه شود و در طی مذاكرات قرارداد با اتحادیه های شهر ، “برخی از پرداخت های بیمه نامه مشترک توسط اعضای طرح.

“به نظر می رسد این اقدام با سایر برنامه های خدمات عمومی همخوانی دارد.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider