صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی به طرح بستن روزنه پد پارکینگ در تورنتو اعتراض دارند

کمیته شهر از چندین حامی وسایل نقلیه الکتریکی ایراد گرفته است که به تلاش برای بستن روزنه آیین نامه شهر اجازه می دهد که صاحبان خانه بتوانند یک پد پارکینگ جدید برای شارژ این ماشین ها بسازند.

کمیته برنامه ریزی و مسکن تورنتو روز سه شنبه رأی داد و خواستار گزارش کارکنان شهر شد تا راههای رفع شکاف را به درخواست Parkdale-High Park Coun بررسی کند. Gord Perks.

طی سال گذشته ، پرکس در نامه ای به کمیته خاطرنشان کرد ، صاحبان خانه راهی برای ایجاد آئین نامه ای در شهر پیدا کرده اند که لنت های پارکینگ حیاط جلویی در مناطقی از شهر قبلی تورنتو را ممنوع می کند.

پرکس گفت که در چندین مورد ، صاحبان خانه ها با تقاضای واریانس جزئی به کمیته تنظیم تورنتو ، و در صورت رد شدن ، آنها را به مرجع تجدیدنظر محلی تورنتو دعوت کرده اند ، می توانند از آیین نامه خارج شوند.

استار گزارش داد كه یكی از این درخواستها در ماه دسامبر برای یكی از مالكین منزل پارك دیل اعطا شد كه اظهار داشت به مکانی برای شارژ وسایل نقلیه الكتریكی تسلا احتیاج دارد – كه از ابتكارهای خود شهر برای مبارزه با تغییرات آب و هوا حمایت می كند.

روز سه شنبه ، کمیته برنامه ریزی و مسکن از چندین طرفدار وسایل نقلیه الکتریکی شنید که می گویند این شهر برای سهولت شارژ در خانه هایشان نیاز دارد.

جوشوا بویچوک استدلال کرد که ممنوع کردن لنت های پارکینگ به طور موثر پارکینگ برای وسایل نقلیه الکتریکی است ، در حالی که پارکینگ در خیابان را برای اتومبیل های گازسوز امکان پذیر می کند.

و او استدلال کرد که می توان پدهای پارکینگ با سطوح نیمه نفوذ پذیر ایجاد کرد ، به طوری که آب طوفان هنوز هم می تواند به داخل زمین جذب شود و از سیستم فاضلاب شهر خارج شود.

وی گفت: “افرادی كه خواهان اتومبیل های الكتریكی هستند ، مایل به پرداخت هزینه برای بهبود مسیرهای رانندگی خود هستند.” “و پد های نفوذپذیر عالی به نظر می رسند.”

کیتی مک دونالد ، رئیس فدراسیون انجمن های ساکنان تورنتو شمالی ، از حفظ آئین نامه موجود حمایت کرد.

وی گفت که تهیه ایستگاه های شارژ برای مکان های داخل خیابان منطقی تر است.

وی گفت: “راه حل نادیده گرفتن برنامه ریزی محله نیست ، بلکه اطمینان از در دسترس بودن شارژرهای عمومی است.” “شارژرهای مشترک واقعا باید شارژر سریع باشند تا سفر به شارژر مانند رفتن به یک پمپ بنزین باشد. اما اینگونه است که ما شهر خود را متحول می کنیم – نه با افزودن لنت های پارکینگ حیاط جلویی در جایی که مناسب نیستند. “

مزایا اظهار داشتند كه هدف از این مطالعه نوشتن خط مشی در مورد شارژ خودروهای الكتریكی نیست – بلكه صرفاً اصلاح “رویه های قانونی متناقض” در نحوه اجرای آیین نامه پد پارکینگ شهر است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…