معرفی 2 لپ تاپ لنوو با طراحی باریک و سبک

لپ تاپ استوک لنوو Thinkpad T510

شما می‌دانید که با خرید لپ تاپ سری ThinkPad چه چیزی به دست می آورید. شما یک لپ‌تاپ لنوو با رنگ دلربا می‌گیرید که محکم و قوی است و طراحی بسیار متمایز دارد. قدرت زیادی خواهد داشت، آماده است تا شما را در هر کجا که هستید آماده نگه دارد. یکی از جدیدترین اعضای خانواده ThinkPad T510 است. آیا شایسته این نام خواهد بود؟ مسلمت بله و برای ادامه دریافت اطلاعات در مورد این لپتاپ لنوو می توانید کلیک کنید.

لنوو از طراحی ThinkPad آزمایش شده در T510 استفاده کرده است. یک لبه بالای صفحه نمایش یک وب کم 2 مگاپیکسلی با کیفیت متوسط ​​و یک نور صفحه کلید بالای صفحه را در خود جای می دهد. در حالی که قاب پلاستیکی است، احساس استحکام و – برای یک لپ‌تاپ سنگین 15 اینچی – به طرز شگفت‌آوری سبک است. لولاهای صفحه فلزی به رنگ مشکی برجسته می‌شوند و به شما اطمینان بیشتری در مورد استحکام و دوام آن می‌دهند. به طور شگفت انگیزی تهویه کمی برای پردازنده Core i5 وجود دارد، با ورودی ها و خروجی های هوا محدود به گوشه سمت چپ عقب. که فضای زیادی برای پورت ها و باتری قابل جابجایی 57 وات ساعتی باقی می گذارد. لنوو از چراغ‌های نشانگر، با نشانگرهای Wi-Fi و هارد دیسک در پایین صفحه نمایش کم است.

لپ تاپ استوک لنوو Legion Y740

توسط گیمرها، برای گیمرها: لپ‌تاپ 17 اینچی Lenovo™ Legion Y740 با جدیدترین سخت‌افزار با کارایی بالا از Intel® و NVIDIA® که در یک شاسی نازک و سبک و تمام آلومینیومی قرار گرفته است، یک شاهکار بازی است. دارای بهترین در کلاس نورپردازی سیستم از Corsair® iCUE، تصاویری همهجانبه از Dolby Vision®، و صدای متحرک موفقیت‌آمیز از طریق نوار صوتی طراحی‌شده توسط Dolby Atmos® برای بازی لپ‌تاپ Lenovo Legion Y740 طراحی شده است تا اوج غوطه‌وری کامل در بازی را به چشم و گوش شما ارائه دهد.

طراحی و ساخت
من قبلاً بسیاری از لپ‌تاپ‌ها را بررسی کرده‌ام، و تا کنون، Legion Y740 ظاهری با طراوت را در میان همه آنها ارائه می‌کند. معمولاً طرح‌هایی که من در لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌بینم، به دلیل رنگ قرمز چشمگیر اطراف لپ تاپ، بلافاصله احساس «بازی» را از بین می‌برند. با این حال، ساخت لنوو ظریف به نظر می رسد و هر فرد غیر فنی به راحتی آن را به عنوان یک لپ تاپ معمولی اشتباه می گیرد، اگر نام تجاری “Legion” نباشد.

بدنه از روکش فلزی مات ساخته شده است که به خوبی با درب فلزی رنگ آن ترکیب می شود. در این مورد، باز کردن درب آن آسان است، که نشان می دهد لنوو به تقویت لولاها کمک کرده است، که بسیار عالی است. من سعی کردم صفحه نمایش 15.6 اینچی را خم کنم و تا اینجا خوب بود. در اینجا کمی لرزش وجود دارد که به این معنی است که محکم و خوش ساخت است. من دوست دارم که قاب های بالا و کناری باریک هستند. این فقط اندازه گیری مناسب برای من است. با این حال، چیزی که من متوجه شدم این است که وب‌کم در قاب ضخیم پایینی قرار دارد که وقتی می‌خواهید برنامه دوربین را در لپ‌تاپ باز کنید، ناخوشایند به نظر می‌رسد. محل قرارگیری دوربین مانند این همان چیزی است که ما معمولاً آن را ” Chincams ” می نامیمزیرا چانه ما همیشه اولین چیزی است که در اینجا متمرکز می شود. اگرچه این تقریباً بی اهمیت است، زیرا افرادی که این را خریداری می کنند به احتمال زیاد روی قابلیت های بازی آن تمرکز می کنند.

عملکرد

لپ تاپ Y740 دارای پردازنده Core i7-8750H اینتل، 16 گیگابایت رم و گرافیک NVIDIA RTX 2060 (6 گیگابایت) است. روی کاغذ، این نوع تنظیمات نشان می دهد که این لپ تاپ بازی یک جانور است. این می تواند به راحتی هر عنوان بازی AAA را اجرا کند، فیلم را رندر کند، عکس ها را ویرایش کند و حتی چند وظیفه را انجام دهد. اجرای تست های بنچمارک مصنوعی و حتی معیارهای بازی نتایج زیر را به همراه داشت که برای دریافت عکس و فیلم این لپ تاپ لنوو استوک می توانید به این سایت مراجعه کنید.