نرم افزار مشابهت یاب

برنامه را تأیید کنید
iThenticate یک سرویس بررسی دزدی ادبی برای معلمان ، محققان نرم افزار مشابهت یاب و دانشجویان است. iThenticate از همان شرکتی است که Turnitin را ایجاد کرده است. سایت iThenticate به شما امکان می دهد پس از نوشتن مقاله ، پیشنهادهای مربوط به استنادات نادرست و سایر خطاهایی را که می تواند دزدی ادبی محسوب شود ، دریافت کنید. به این ترتیب ، با اصلاح این بخشها ، از تحصیلات دانشگاهی و اعتبار شغلی خود محافظت می کنید. زیرا دزدی ادبی ، خواه عمدی یا غیر عمدی ، اعتبار علمی شما را زیر سوال می برد.

iThenticate چه منابعی را بررسی می کند؟
نرم افزار احراز هویت اسناد را بر اساس پایگاه داده گسترده ای از اسناد و پرونده های گرفته شده از اینترنت و همچنین بیش از 26،000،000 مقاله منتشر شده ، 80 ناشر علمی ، فنی و پزشکی جهانی ، بیش از 1 میلیون چکیده مقاله و استناد از PubMed اسکن می کند. بیش از 20،000 عنوان علمی از EBSCOhost و Gale InfoTrac OneFile. iThenticate همچنین توسط منابع عمده مالی مانند وزارت نیرو ، بنیاد ملی علوم ، انستیتوهای ملی بهداشت و انستیتوی ملی بهداشت روان استفاده می شود. در نتیجه ، محققان UF می توانند از همان ابزارهای استفاده شده نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه توسط این و سایر سازمانها برای ارزیابی کار آنها استفاده کنند.

این پایگاه داده شامل موارد زیر است:

40 میلیون+ اثر از 590 ناشر علمی بررسی کپی بودن مقاله، فنی و پزشکی جهان و بیش از 90 هزار مجله
300000+ پایان نامه و پایان نامه از طریق ProQuest
92 میلیون + روزنامه ، مجله ، دائرlopالمعارف ، نشریه و کتاب مهم
50 میلیارد + صفحه وب که توسط روبات های وب خود iThenticate نمایه شده است
توجه داشته باشید که iThenticate نرم افزار نصب ندارد. در عوض ، می توانید با نام کاربری و رمز ورود خود به https://app.ithenticate.com/login بروید و پس از ورود به سیستم ، می توانید مقاله خود را بارگذاری کنید. چند ساعت دیگر چک کردن سرقت ادبی سرقت ادبی مقاله درصد شباهت اعلام خواهد شد. برای دریافت حساب iThenticate با ما تماس بگیرید.
بررسی تشابه چیست؟
نتیجه تجزیه و تحلیل iThenticate را می توان مقاله تشابه یا مقاله تشابه نامید. با کمال تعجب همانندجویی رایگان، این گزارش بسته به طول سند بارگذاری شده معمولاً ظرف چند دقیقه ارائه می شود.

گزارش های تشابه نسخه های خطی نرم افزار ithenticate نشان می دهد که چند درصد از متن مقاله مشابه اسناد نمایه شده در پایگاه داده iThenticate است. چنین عباراتی به عنوان درصدی از شباهت به منبع گزارش می شوند و نرم افزار iThenticate عناصر متن را که توسط عنوان نویسندگان منبع مشابه عنوان مقاله است ، شناسایی می کند. این امر به نویسندگان مقاله این امکان را می دهد تا منبع را با توجه به لهجه ها استناد کرده و یا آنها را نقل قول کنند. این کار باید قبل از ارسال مقاله به ناشر یا سردبیر مجله انجام شود.

نحوه محاسبه شباهت مقاله در سایت iThenticate
یکی از اساسی ترین س questionsالاتی که باید بپرسید نحوه محاسبه سرقت ادبی این درصد شباهت است. و چگونه می توان درصد شباهت را کاهش داد. برای اطلاعات بیشتر به سایت قومیت مراجعه کنید.

چگونه شاخص تشابه برای هر یک از گزارش ها محاسبه می شود؟
شاخص شباهت هنگام بررسی حالت های مختلف گزارش تغییر نمی کند. برای محاسبه شاخص شباهت ، ابتدا سیستم ما یک اثر انگشت دیجیتالی از متن سند ارسالی ایجاد می کند و آن را در هر یک از مخازن بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان انتخاب شده برای جستجو در سیستم جستجو می کند. سپس ، پس از اسکن سند در برابر ذخیره محتوای انتخابی ، سیستم ما # کلمات منطبقی را که سیستم ما در سند پیدا می کند می گیرد و آن را بر تعداد کل کلمات سند تقسیم می کند تا درصد شاخص شباهت گزارش را بدست آورد.

اگر گزینه های انصراف بر روی سند اعمال شود ، سیستم ما درصد شاخص شباهت را دوباره تشخیص سرقت ادبی انلاین محاسبه می کند و هر منطبقی را که منطق انصراف از گزارش حذف کند حذف می کند.

برای دریافت نتایج گزارش iThenticate با ما تماس بررسی سرقت ادبی بگیرید. پس از ارسال مقاله ، همراه با فیش واریزی به یک فایل PDF ، درصد شباهت مقاله از خدمات شما ارسال می شود. تمام قسمتهای متن مقاله که دارای منابع صحت مشابه هستند ، در PDF اصلی برجسته شده اند.
راهنمای کاربر را تأیید کنید ITonicity نام کاربری و رمز ورود را مشخص کنید مقاله رایگان تشابه آموزش تصویری iThenticate IThenticate را بارگیری کنید
راهنمای کاربر را تأیید کنید ITonicity نام کاربری و رمز ورود دانلود نرم افزار ithenticate را مشخص کنید مقاله رایگان تشابه آموزش تصویری iThenticate IThenticate را بارگیری کنید
دزدی ادبی چیست؟ روش های جلوگیری از دزدی ادبی چیست؟
در این ویدئو خواهید آموخت که دزدی ادبی چیست و چگونه می توان مقاله ای را با کمی شباهت نوشت. روش هایی برای جلوگیری از دزدی ادبی نیز آموزش داده می شود.

در این ویدئو نحوه نوشتن صفحه ای نقل شده از آثار و نحوه گنجاندن نقل قول ها استفاده رایگان از ithenticate در متن در مقاله بررسی خواهد شد.

آموزش تصویری کار با سایت iThenticate
در این ویدئو به شما آموزش داده می شود که پس از دریافت مقاله سفارشی ایران خبر ، مقاله خود را بارگذاری کنید